top

Over leggings, jeggings en mannelijkheid

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Tips & tricks (panty's)    Pagina 1 van 1

06-05-2018 09:59:15 BerichtOnderwerp: Over leggings, jeggings en mannelijkheid
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Om met de deur in huis te vallen, ik hou van alles wat strak om de benen zit. Panty's, broekkousen, leggings, jeggings... het is me om het even. Tijdens de lente en zomer stopt voor mij het panty-seizoen, de meeste vrouwen stoppen ook rond die periode en ik wissel dan de panty in voor een ondoorzichtige ligging of jegging.

Het voordeel is dat de gebruikte materialen een stuk lichter en luchtiger zijn dan een gewone lange broek of jeansbroek.

Wat zijn nu de nadelen? Leggings en aanverwanten zijn gemaakt naar de vrouwelijke anatomie. Bij mannen is de mannelijkheid duidelijk zichtbaar als je strak-aanpassende kleding draagt en niet zo wenselijk. Er bestaan wel oplossingen voor: Een overhemd is meestal lang genoeg om alles zedig te houden en anders bestaan er ook long shirts voor heren die lang genoeg zijn.

Een tip: als je altijd al eens met een panty de openbaarheid wou opzoeken, maar de moed zakt je steeds in de schoenen omdat je "bang" bent voor de reactie op "vrouwelijke kleding", probeer het dan eens met een jegging en lang overhemd of long-shirt. Het is inderdaad geen panty, maar het kan de gemoedsrust wel trainen zodat de drempel naar een panty lager wordt.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Tips & tricks (panty's)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!