De Game-pc

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Aan de bar Ga naar pagina Vorige  1, 2   Pagina 2 van 2

25-12-2017 12:57:50 BerichtOnderwerp:
Sheerlegs
Lid

Reageren met citaat

Mooie aankopen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

07-01-2018 10:54:50 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin

Reageren met citaat

De twee consoles van Nintendo zijn ondertussen binnen. De PS 2 is op het laatste moment niet doorgegaan omdat de verkoper zich bedacht en de console uiteindelijk liever niet verkocht.

Wie nog een oude spelconsole staan heeft, mag me altijd contacteren (binnen België). Ik geef een eerlijke prijs en betaal de eventuele transportkosten. Ook spellen voor NES (Nintendo Entertainment System) als voor de Sega Mega Drive 16 Bit zijn welkom aan een eerlijke prijs. Wink
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

16-05-2018 07:21:00 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin

Reageren met citaat

Computers en Internetverbindingen, het blijven geldsponzen.

Bij een recente update gemerkt dat mijn downloadsnelheid toch niet "dat" was. Een speedtest gedaan en ik bleek maar de helft van de downloadsnelheid te halen. De router ervan tussen gehaald en dan haalde ik wel de downloadsnelheid van 200 Mbps. Dus maar verder gaan zoeken en het blijkt dat de betreffende router van Icidu maar maximum 100 Mbps/poort aankan. Mad

Aangezien dat ik op de game-pc geen draadloos Internet gebruik, heb ik dan maar gekozen voor een gewone switch van TP-Link met 8 poorten die de snelheid wel aankan.

Ik weet dat men zich niet mag blindstaren op de pure downloadsnelheid en dat sommige aanbieders hun upstream "knijpen", maar van de betreffende download was ik zeker dat ik er het maximum kon uithalen.
Tien minuten verschil zou weinig uitmaken, maar 4 uur downloadtijd ipv 2,5 uur, dan begint het toch te tellen. Wink
-
Terug naar boven

16-05-2018 08:23:52 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin

Reageren met citaat

Straffe dienstverlening van Logitech:

Mijn laatste aankoop van Logitech was de game-headset G430. Uiteindelijk bleek de USB-adapter, van 3,5 jack naar USB, niet te werken. Rechtstreeks via 3,5 jack ging wel, (zonder 7.1 surround), maar via USB niet.

Eergisteren contact opgenomen met de naverkoopdienst en vandaag mag ik al een nieuwe adapter verwachten. Ik hoef niets terug te sturen en het nieuwe onderdeel zal door koerierdienst geleverd worden. DAT noem ik dienstverlening. Very Happy
-
Terug naar boven

24-07-2018 20:01:53 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin

Reageren met citaat

Animatie begint griezelig echt te worden. Het meisje in het onderstaande filmpje is voor 100% digitaal opgebouwd. Voorlopig is het nog geen dagelijkse kost en heb je een massa aan grafisch vermogen nodig, maar de tijd is niet veraf meer dat digitaal niet meer van echt te onderscheiden zal zijn. Het gevaar zit er in dat men wereldleiders zaken zou kunnen laten vertellen, die de echte persoon nooit zou doen. "Fake news" begint dan wel gevaarlijke proporties aan te nemen.

https://youtu.be/9owTAISsvwk
-
Terug naar boven

06-08-2018 12:40:31 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin

Reageren met citaat

Dikke pech, de voeding van mijn game-pc heeft het opgegeven. Alles nagekeken , maar het blijkt wel degelijk de voeding te zijn. De pc schakelt in om na een paar seconden weer uit te schakelen waarna hij weer inschakelt en weer uitvalt.

Het betreffende euvel opgezocht via het Internet en groot was mijn verbazing dat zeer veel mensen met hetzelfde probleem kampen, zelfs na vervanging, door hetzelfde type, was het na een paar maanden terug van dat.

Het gaat om een voeding van Corsair, type AX860i. Ik kocht een premium product om toch een beetje zeker te zijn van de kwaliteit en dan blijkt het toch een kat in de zak te zijn. Ik ga niet doen zoals veel andere benadeelden en de voeding omruilen voor hetzelfde type, ten andere is de voeding al bijna 3 jaar oud en dus buiten garantie. Corair mag wel een klant minder rekenen in zijn klantenbestand.

De nieuwe voeding zal morgen geleverd worden. Op aanraden van een paar computer enthousiasten heb ik gekozen voor een Cooler Master V850.
Van zodra de nieuwe voeding geplaatst is, ga ik de defecte voeding eens open prutsen en op zoek gaan naar het probleem. Na wat ik al vernomen heb, zou het probleem zich voordoen in het digitale gedeelte van de voeding en dus moeilijk achterhaalbaar zijn.
Toch wil ik er het fijne van weten. Als ik de voeding onbelast, (zonder aansluitingen), laat draaien, geen probleem. Van zodra er belasting op de voeding komt, slaat deze uit.
-
Terug naar boven

07-08-2018 18:55:01 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin

Reageren met citaat

En de pc is terug in werking. Wat blijkt...het lag niet aan de voeding Embarassed Embarassed Embarassed Het moederbord is voorzien van leds om fouten op te sporen, maar uit de code was niet uit te maken wat er juist aan de hand was.
Na het plaatsen van een nieuwe voeding trad dus terug hetzelfde probleem op, alle voedingskabels en de voeding waren nieuw, dat kon het dus niet zijn.

Met een bang hart de grafische kaart uitgehaald, dat ding heeft een lieve duit gekost en ik zag het niet zitten om deze dadelijk te moeten vervangen, maar na het verwijderen en opstarten van de pc, zonder grafische kaart, bleef het probleem. De grafische kaart was het dus ook niet. Bleef er nog over: de geheugensticks en het moederbord. Van zodra ik de geheugensticks nakijk, merk ik dat van één stick de vergrendeling niet 100% gesloten is. De stick terug in de vergrendeling gedrukt en de pc kwam weer tot leven. Jammer van de nieuwe voeding, maar ik ben blij dat het enkel maar een losse geheugenstick was, die voeding komt vroeg of laat nog wel van pas.
-
Terug naar boven

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Aan de bar
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen: