top

Hema 7denier Huidskleurig

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Panty reviews    Pagina 1 van 1

16-05-2018 12:42:06 BerichtOnderwerp: Hema 7denier Huidskleurig
Kawilaa
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 13 Apr 2015
Berichten: 70

Reageren met citaat

hoi allemaal lang niet gesproken!

Sinds een week of 2 erachter gekomen dat de Hema een goedkope panty heeft van 7 denier. Nu was ik al een tijd op zoek naar een panty onder de 10 denier omdat ik toch wel eens een "onzichtbare" zou willen dragen. Er zijn ook een paar zonder teenstuk wat ik echt verscrhikkelijk vind haha. Maar goed terug naar de panty van de Hema. Ik draag meestal een maat 44/46 maar aangezien ik aardig aan het afvallen ben en de hema deze maat niet had -.- heb ik maar een 40/42 gekocht. Qua pasvorm zit hij niet superstrak maar je merkt wel dat je een andere maat hebt. Aangezien de plekken op de kuit ook wat strakker zit. niet heel storend. zoals sommige weten zijn er 2 kleuren; 'huidskleurig' en zwart. Ik heb voor mijzelf gekozen om de huidskleurige te nemen aangezien er sommige dagen zijn dat het niet te heet is maar nog wel lekker korte broeken weer. (heten niet voor niets de zomer panty's haha.) De panty is zeker minder zichtbaar dan een gemiddelde van 15 denier die je koopt bij de hema of zeeman. er zit toch een vleugje matt in. Ik raad hem voornamelijk aan de mensen die nog een beetje schuw zijn om in het openbaar met een panty te lopen, om deze te dragen als er wat bewolking is. De panty glanst toch wel een beetje als er direct ligt op de benen zit. (wat vrij normaal is.) Daarnaast is deze panty een Nude kleur. dat zou moeten betekenen dat de kleur toch een beetje aanpast naar de been. Zelf ben ik half Indonesisch en heb ik van nature al een iets getinte huid. in de lichte ruimtes krijg ik op mijn benen toch een iets lichtere uitstraling dit omdat de panty niet voldoende op mijn huid corrigeert. voor een 7 denier is deze vrij stevig. Zelfs steviger dan ik had verwacht. mijn oppaskindje is er met speelgoed langs geweest, mijn hond is tegen mijn been opgesprongen. niet eens een haakje. Nu weet ik niet of ik allebei de keren mazzel heb gehad maar toch, voelt deze panty vrij stevig.
even netjes opgesomd:

Panty Hema 7-Denier Huidskleurig;
zit prima 8/10
stevigheid 8/10
onzichtbaarheid 7,5/10 (dit omdat het toch een algemene panty is, als je echt onzichtbaar wilt moet je toch echt naar je eigen huidskleur op zoek en misschien toch nog een 5 denier kopen)
prijs 7,5/10 (ondanks dat deze zo'n 10 euro goedkoper is voor een zomerpanty betaal je natuurlijk nog wel een euro per Denier haha)

Zelf raad hem zeker aan. hij is gladder dan ik had verwacht maar niet storend. aangezien ik ook weer niet van heel glad houd.

als je nog iets op aan te merken hebt of vragen hebt? laat het gerust weten! ik ben weer wat vaker online Wink

Groet Kawilaa,
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
16-05-2018 12:54:56 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Bedankt voor het plaatsen van deze review, maar gezien mijn ervaringen met dunnere panty's laat ik het maar links liggen. Crying or Very sad

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
16-05-2018 15:50:15 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Ook bedankt voor de uitleg, maar ik ga niet beneden de 20 den en die vind ik al op het randje. Voor mij zijn de panty's met stevig broekje ( puch up) een must. Ik voel me daar goed in. Gd.km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
16-10-2018 21:28:42 BerichtOnderwerp:
Muziekfan
Erelid


Geregistreerd op: 07 Jun 2012
Berichten: 147
Woonplaats: Nieuwegein

Reageren met citaat

Helaas is de Hema 7 denier matt uit het assortiment.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
17-10-2018 10:21:52 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Seizoen panty en komt mogelijk in het voorjaar weer terug???

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
04-01-2019 22:28:51 BerichtOnderwerp:
Muziekfan
Erelid


Geregistreerd op: 07 Jun 2012
Berichten: 147
Woonplaats: Nieuwegein

Reageren met citaat

Vandaag heb ik nog een stuk of 10 gescoord. Afgeprijsd van E7,00 naar iets meer dan E2,= Very Happy Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
06-01-2019 14:47:58 BerichtOnderwerp:
Kawilaa
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 13 Apr 2015
Berichten: 70

Reageren met citaat

Helaas hebben ze op de site niets meer uit mijn maat. En de winkels ook niet.anders had ik er ook nog een paar gehaald!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
04-06-2019 18:20:34 BerichtOnderwerp: 7 denier panty Zijn er weer!
Kawilaa
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 13 Apr 2015
Berichten: 70

Reageren met citaat

Zoals je hierboven leest zijn ze weer terug in het assortiment! Weliswaar voor de hoofdprijs maar toch. Mocht je ze een keer proberen wacht dan tot het seizoen over is. Ze worden naar 3 euro afgeprijsd. Tevens wil ik mijn cijfers die ik in bovengenoemde score heb veranderen naar 8.5 onzichtbaarheid. Veel gedragen en niemand die het ziet VAN DICHTBIJ!

Groet Kawilaa
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
05-06-2019 18:13:03 BerichtOnderwerp:
Marcel
Erelid


Geregistreerd op: 04 Jan 2018
Berichten: 108

Reageren met citaat

Die 7 denier heb ik ook. Aantal keer gedragen.

Ik vind het tegenwoordig leuker om de 15 of 20 variant te dragen. Zwart, antraciet of zoals afgelopen dagen in diamant kleur (glans).

In combinatie met korte broek.

Totaal geen opmerkingen.

Sterker nog, mijn vrouw vindt het erg stoer van mij!!!:

Gister en vandaag 3 officiële afspraken gehad. Alledriei de momenten, korte jeans broek, halverwege de dijen en een diamant kleur panty. Daarbij dames enkellaarsjes.

Ik ga het steeds leuker vinden in openbaar.
__________
Panty (zichtbaar) voor de man? Jazeker wel!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
05-06-2019 22:18:20 BerichtOnderwerp:
Muziekfan
Erelid


Geregistreerd op: 07 Jun 2012
Berichten: 147
Woonplaats: Nieuwegein

Reageren met citaat

Inmiddels kan ik melden dat de 7 denier matt verrassend lang mee gaat en mooi blijft. Ik heb de voorraad van vorig jaar nog niet hoeven aan te spreken.

Overigens hoop ik wel dat het bij de de 2019 serie gaat dezelfde 'made in Italy' versie van vorig jaar en niet om "made in Romania". Vorig jaar bestond het assortiment deels uit modellen van Italiaans fabrikaat (erg goed) en deels uit Romeens (erg slecht). De Italiaanse modellen verdwenen allemaal voor Oost-Europese troep. Ongetwijfeld met betere marges voor HEMA....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
05-06-2019 22:24:09 BerichtOnderwerp:
Kawilaa
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 13 Apr 2015
Berichten: 70

Reageren met citaat

Eerlijk gezegd niet gezien! Heb er een stuk of 4 gehaald gister. Zal eens kijken waar vandaan ze komen dit keer!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
06-06-2019 13:43:18 BerichtOnderwerp:
neorej
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 12 Nov 2017
Berichten: 73

Reageren met citaat

Dank je voor de review.
Ik heb in het verleden ook wel eens 7 den geprobeerd. Maar die gingen helaas snel stuk. Misshien kan ik met deze wel een nieuwe poging doen om te kijken of ik deze langer heel kan houden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Panty reviews
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!