top

wandelen en pokemon's vangen in panty + een reactie

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

10-06-2018 12:57:55 BerichtOnderwerp: wandelen en pokemon's vangen in panty + een reactie
Kawilaa
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 13 Apr 2015
Berichten: 70

Reageren met citaat

lekker wezen wandelen met een vriend na het avondeten gisteren. Ik dacht bij mijzelf, ik kan ook wel pokemon's vangen Razz Ik was niet de enige die dat dachten. na een half uur kwam wij een aantal meisjes tegen die op de zelfde plek wat moesten vangen. Vriend en ik zaten op het bank een sigaretje te roken op dat moment. Ik zag een van de meisjes de hele tijd naar mijn benen kijken en met haar vriendinnen praten. Ik dacht bij mijzelf wat is er toch. wat blijkt... ik had de verkeerde panty aan. Ik wou een 7 den aan. maar ik had dus een 15 aan (wat meer glanst. ik had het echt niet door. benen ook net onthaart, misschien lag het daar aan?). normaliter ben ik niet zo moeilijk. maar aangezien dit erg dicht bij huis was voelde ik mij toch een beetje "betrapt"? en nog voordat ik wat kon doen stond ze ineens naast me. ze vraagt nonchalant met een glimlach; 'draag jij een panty'? mijn vriend keek mij aan met de ogen wat ik zou zeggen of doen. ik glimlachte terug met een ja. waarom vroeg ze ? ik zei omdat ik het prettig vind zitten. Toen stonden nummer 2 en 3 er ook naast. Het voelde alsof ik werd berooft zowat haha. Nog er even over te hebben gepraat vroeg het meisje wat naar mij toe liep of zij mijn nummer mocht hebben om er nog eens over te praten. Nu vind ik dat opzich niet zo heel erg. maar het feit dat zij veel en veel jonger is dan mij heb ik gezegd dat dat niet zo een slim idee lijkt. ( plus het feit dat het vrij dicht in de buurt van huis is.) Ik lijk vrij jong als ik mijn haar heb gedaan en geschorgen. (het is een gift en vloek haha) Na het begrepen te hebben heeft ze nog wel gezegt dat het tegenwoordig niet veel meer uitmaakt wat iedereen draagt. dat vond ik erg fijn om te horen. Ik zit een beetje tussen generaties in momenteel. De wat ouderen zijn nog erg laconiek erover terwijl de jongere generatie het zowat helemaal accepteren.

ik heb wel eens reacties of kleine ondervragingen gehad met mensen over het dragen van panty's maar ik kan er nog steeds niet aan wennen, en zeker niet met jongere personen dan ik.
het lijkt als je een panty draagt ineens een bn-er word. iedereen kijkt naar je en sommige komen zelfs naar je toe.

Groetjes Kawilaa
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
10-06-2018 17:20:08 BerichtOnderwerp:
neon
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2017
Berichten: 243
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Like! Ben echt jaloers op jouw lef Kawilaa! Zou willen dat ik zo dapper was Embarassed en mn omgeving zo op de hoogte en onbevooroordeeld was...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
11-06-2018 11:16:25 BerichtOnderwerp: Re: wandelen en pokemon's vangen in panty + een reactie
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Kawilaa schreef:

ik heb wel eens reacties of kleine ondervragingen gehad met mensen over het dragen van panty's maar ik kan er nog steeds niet aan wennen, en zeker niet met jongere personen dan ik.
het lijkt als je een panty draagt ineens een bn-er word. iedereen kijkt naar je en sommige komen zelfs naar je toe.


Ik heb al eens eerder hier ergens neergepend, maar ik heb wel heel sterk het idee dat ik meer bekeken wordt, als ik een panty draag, dan wanneer ik alleen maar een rok draag.
M.a.w. Een man in een rok is al niet zo vreemd meer, maar een panty, daar moet men nog even aan wennen. Wink
Niet dat dit erg is, want ik ben al aan de panty gewend. Razz
Verder alleen maar een paar leuke reacties gehad en daarbij heb ik liever dat men over mij praat, dan van mij eet. Mr. Green

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
14-06-2018 20:05:40 BerichtOnderwerp:
neorej
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 12 Nov 2017
Berichten: 73

Reageren met citaat

Leuk dat ze er zo goed erop reageerde! Het word steeds vaker geaccepteerd heb ik het idee. Vooral je antwoord is mooi, gewoon omdat ik het prettig vind zitten! Applause
En er is helemaal niks mis met pokemon's vangen met panty aan! (jaja speel het ook wel eens)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
16-06-2018 03:11:46 BerichtOnderwerp:
Kawilaa
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 13 Apr 2015
Berichten: 70

Reageren met citaat

Het word ook veel meer geaccepteerd. De iets dikkere panty meer dan de de dunne. Het is ook hoe je het zelf verteld aan iemand. Als jij aan iemand vertelt dat je een panty draagt. Zeg ik het net alsof ik zal zeggen dat ik sokken draag. Het is echt hoe je het uitstraalt. En degene die hier niet van gecharmeerd zijn. Even goede vrienden. Maar Kijk dan lekker de andere kant op dan commentaar leveren. Het is leven is al pittig genoeg. Er hoeft echt geen sambal bij haha.

Gr kawilaa
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
16-06-2018 16:35:24 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

De km, terug van zee. Hans de week een 20 den panty gedregen op hotel en daarbuiten op de markt en dagelijks de tram. Het was voor iedereen goed zichtbaar en niemand heeft iets laten merken of gezegd. Zo zie je maar dat het in feite niemand iets kan schelen hoe je er bij loopt. Het was wel met de schort he!! En het weer was uitstekend om ne panty te dragen. Gr . Km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!