top

Naar huis rijden

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

24-08-2018 21:09:18 BerichtOnderwerp: Naar huis rijden
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Ik werk soms ver van huis. Dan heb ik een lange weg te gaan. Dus dacht ik doe even op mijn werk even het voorwerk. Even panty aan en de broek eroverheen. En als ik net weg ben vervang ik mijn broek met een rok. Niet gemakkelijk. Maar het moet dan maar.

Ik heb daar getankt. De vrouw achter de kassa, keek even over de toonbank. Een grijns is dan mijn antwoord. Daarna nog naar de Mac (drive) gereden. Omdat daar geen parkeerplaats meer vrij was, heb ik de eerstvolgende tankstation maar weer opgezocht en ben daar gaan eten en ik heb ook even gebruik gemaakt van het toilet.

Mijn thuisomgeving mag blijkbaar ook van niks weten. Dan maar weer terug omkleden. Klinkt complex allemaal. Maar het moet dan maar.

Er zijn collega's die wel iets van me weten. Maar ik wil het niet iedereen vertellen. En vorige week een festival met een vrouwelijke collega meegemaakt. Ik heb vijf dagen continu een rok gedragen. En dan krijg je complimenten over je ogen van diverse mensen.... Shocked Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!