top

Gender neutraal

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen    Pagina 1 van 1

10-10-2018 07:54:39 BerichtOnderwerp: Gender neutraal
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Onlangs een interview gezien, ergens op Youtube ivm met iemand die daar regelmatig panty's beoordeelt.
Deze keer had ze het over het feit dat anno 2018 het eigenlijk gek is dat kledij nog steeds niet gender neutraal is.
Vond het een heel goed standpunt van haar.
Waarom bepaalt kleding nog steeds het geslacht van de persoon. Want laten we toegeven zo is het eigenlijk. Vraag ff rond wie een rok draagt en je krijgt in 90% het antwoord "vrouwen".
Wat de gender neutraalheid aangaat. Voor de vrouwen is dit eigenlijk al een tijdje zo.
Ga je als vrouw de ene moment werken in jeans met een sportieve of geklede schoen eronder kan je de dag nadien verschijnen in een kort rokje, mooie panty en leuke pumps en daags nadien in een leuk kleedje. Niemand zal jullie raar bekijken. Broeken, rokken, kleedjes, shorts. Ja zelfs een mooi pak kan best leuk staan bij een vrouw. Toch lukt het de maatschappij niet of moeilijk hetzelfde te aanvaarden bij een man.
Wou dit ff delen. Bij een volgende discussie als ik iemand een opmerking hoor maken wanneer ik panty's draag zal dit vanaf nu mijn statement zijn. Gender neutraalheid, ook voor kleding !!
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
10-10-2018 09:50:30 BerichtOnderwerp:
Emily
Lid


Geregistreerd op: 23 Jul 2018
Berichten: 31

Reageren met citaat

Helemaal mee eens, ben wel nieuwsgierig geworden naar het YouTube filmpje Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
10-10-2018 13:00:16 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Hierbij de link.
Deze dame post regelmatig reviews van panty's, etc.
https://youtu.be/CIi0V3RMjK0
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
10-10-2018 14:42:43 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Bedankt voor het delen van de link.

Ik ben het helemaal eens met haar uitleg, kleding is om je lichaam te bedekken, niet om uw gender of seksuele geaardheid te tonen. Iedereen moet kunnen dragen waar hij/zij zich het best bij voelt zonder angst te hebben voor negatieve reacties.

Hier is er eentje die zich afvraagt waarom we geen rokken dragen: https://youtu.be/yzqUsb3yOmY
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
10-10-2018 14:58:38 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Wat ik een belangrijk punt vind is dat ze spreekt over gender neutraalheid. Iets wat de laatste tijd wel vaker in het nieuws komt. Dit gegeven is volgens mij voor veel mensen "begrijpbaar". In plaats van ons steeds te moeten verdedigen waarom we nu eigenlijk panty's dragen is het met slechts één woord uitgelegd.
Een woord dat iedereen begrijpt en/of begrip voor toont. Enfin in plaats van de dames te benijden geniet ik liever zelf met volle tuigen van het gevoel als ik met een panty onder een short naar buiten stap.
Heb net eens gekeken bij de gebruikerslijst van het forum. Staan hier enkele nieuwe namen tussen. Aan al die af en toe eens komt rondkijken, zich gesterkt wil voelen door te weten er niet alleen voor te staan, ook jullie mening en visie stellen we op prijs. Zeker van de vrouwelijke leden kunnen we alle ruggesteun gebruiken.
Wees vooral niet verlegen om hier te posten !
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!