top

in panty naar de bios

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

17-10-2018 02:03:33 BerichtOnderwerp: in panty naar de bios
Kawilaa
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 13 Apr 2015
Berichten: 70

Reageren met citaat

Hoii allemaal!

Afgelopen zondag een beetje moed te veel gehad haha, ben met mijn vriend naar de bios geweest in een 7 denier panty, nou wil ik natuurlijk niet al te veel opvallen dus ik hield het bij een dunne huidskleurige. Nog voor de schemering toenam vanuit de auto zo de straat in gelopen waar de bios aan grenst.
nog even in de rij gestaan om wat te bestellen voor de film. en nog even de blaas geleegd en zo de zaal binnen gelopen. Nog even een sigaretje buiten gerookt toen het pauze was en zo hup weer naar binnen.
nu weten jullie allemaal dat je op een gegeven moment het niet zo meer in de gaten hebt dat je een panty aan hebt (onder een korte broek). maar toch elke keer als je even moet staan of de trap op lopen merk je dat.

Groetjes Kawilaa!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-10-2018 09:26:30 BerichtOnderwerp:
neon
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2017
Berichten: 243
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Leuk weer wat van je te lezen.

Lijkt mij heerlijk om jouw lef te hebben en gewoon met een panty over straat te gaan. En inderdaad, als je 'm een tijdje aan hebt vergeet je 'm wel eens een beetje... maar het zachte gevoel bij iedere beweging zal mij nooit vervelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-10-2018 16:45:57 BerichtOnderwerp:
beautifultights
Erelid


Geregistreerd op: 07 Okt 2018
Berichten: 82

Reageren met citaat

neon schreef:
Leuk weer wat van je te lezen.

Lijkt mij heerlijk om jouw lef te hebben en gewoon met een panty over straat te gaan. En inderdaad, als je 'm een tijdje aan hebt vergeet je 'm wel eens een beetje... maar het zachte gevoel bij iedere beweging zal mij nooit vervelen.


Bij mij gaan panty's steeds een beetje jeuken als ik ze echt lang wil aanhouden, dan spreek ik over langer dan 4-5 uur aan één stuk.
Dus ik ben er wel steeds bewust van dat ik ze aanheb.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-10-2018 18:54:09 BerichtOnderwerp:
neon
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2017
Berichten: 243
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Jeuken? Daar heb ik volgens mij nog nooit last van gehad... scheer je je benen wel?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-10-2018 19:08:18 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Denk niet dat het probleem in het scheren zit, maar eerder in de samenstelling van de de panty.
Panty's met Lycra en ik gaan ook niet samen, met andere stoffen heb ik daar geen last van.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
20-10-2018 16:43:53 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Rob schreef:
Denk niet dat het probleem in het scheren zit, maar eerder in de samenstelling van de de panty.
Panty's met Lycra en ik gaan ook niet samen, met andere stoffen heb ik daar geen last van.

Rob


Er zit inderdaad veel kans in dat men allergisch is voor rubber of Polyurethaan.
beautifultights kan best eens een panty proberen zonder Lycra en kijken (voelen) of het verschil uitmaakt.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
20-10-2018 18:29:01 BerichtOnderwerp:
Kawilaa
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 13 Apr 2015
Berichten: 70

Reageren met citaat

Ja neon. Bij mij groeit het ook langzaam. Maar ik heb veel vrienden om mij heen die er zo goed mee omgaan dat ik meer 'lef' krijg. Eigenlijk geen vriendinnen. Wel grappig dat ik er nu pas achter kom. Binnenkort wil ik eens bij de Hema een 60 den bamboe panty proberen. Had hem laatst in mijn handen en voelde ook anders dan gewend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!