top

Rob's rokkenhoekje

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in het algemeen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende   Pagina 3 van 9

28-09-2018 12:34:41 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Vandaag maar eens een herfstachtige outfit aan het lichaam gehangen.

Rob


_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
28-09-2018 12:56:36 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Staat je geweldig Rob. Mooie panty ook! Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
28-09-2018 13:50:01 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Dank u en de panty is van Bonnie Doon.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
29-09-2018 14:57:51 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Dag Rob, ik heb uw foto deze middag aan de vrouw getoond met de stille bedoeling waar ikzelf naar toe wil én verlang. Ze had weinig of geen comentaar! Juist dat bijna ook op de foto mocht. Ik ben geslaagd in mijn opzet omdat ze nu weet dat ik ook zo'n laarzen wil én panty's, dus al we gaan winkelen en ik zie iets dergelijks ist máár één klein stapje meer!!!! Very Happy laatst waren we ook gaan shoppen en ik zag dat ze op het punt stond mij een rok te tonen voor mij en dan zich bedacht. Het was wel ne Mooie!!! Maar ik heb geduld. Confused Very Happy gr. Km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
29-09-2018 19:34:37 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

KM,

Geduld is een schone zaak en als de vrouw eenmaal om is, ach dan ga je weer verlangen naar het oude. Wink Laughing

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-11-2018 11:36:27 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Vorige week zaterdag, 27 oktober, zag ik dat op mijn Facebook pagina een volger had. Bij verdere inspectie bleek het om een vrouw te gaan, die eigenaresse is van een (dames) kledingwinkel in Surhuisterveen, een dorp paar km verderop, waar wij een paar keer per jaar heen gaan om te shoppen.

Afgelopen donderdag kreeg Petra het weer een op de heupen en die wou even gaan kijken in Surhuisterveen voor wat leuks voor mij bij Miller & Monroe. Dus ik gelijk: als we toch gaan, dan wil ik ook even bij mijn mysterieuze volger gluren. De medewerkster (Tineke) had al gauw in smiezen wat ze mij moest aansmeren. Wink Ik ben hier geslaagd voor een pullover, hemdshirt en een lang vest. Ik had ook nog een leuk rokje gezien, maar ben zo stom geweest om deze niet te passen. d'oh!d'oh!d'oh!

Dus aan Petra gevraagd om er een tweetal foto's te maken van de nieuwigheden, zodat ik zelf ook op m'n gemak even terug kon kijken wat ik mooier zou vinden, het vest open of dicht. Komt Tineke om de bocht schuiven met: ik wil ook op de foto, dus daar ook maar gehoor aan gegeven. Crying or Very sad Het verschil in kwaliteit van de foto's is duidelijk te zien en de overige foto's zijn de volgende dag thuis genomen.

Twee dames moesten het naadje van de kous weten van mijn panty, dus eerst maar even verteld dat het een naadloze panty betreft. Wink Het is de Falke pure matt 50 in de kleur Teal. Na het uitgezochte afgerekend te hebben zijn we nog even bij M&M geweest en heb daar ook nog wat gevonden.

Gistermiddag het één en ander op Facebook gezet en dat heb ik geweten. Crying or Very sad Al gauw kreeg ik een vriendschapsverzoek en werd dit op haar Facebook pagina gedeeld. Helaas ben ik hier het spoor bijster geraakt, want kreeg de ene leuk na de andere en zelfs een aantal bijzonder leuke en positieve reacties. Dus Rokmanzen en/of Pantymiepen, gooi de broek maar in de kliko en ga lekker in rok en panty rond hobbelen. Embarassed Laughing Stop met jezelf nog langer te folteren door een broek te blijven dragen. Mr. Green

Rob

Oeps, wel de foto's bijvoegen. Embarassed Laughing

Bij Mathilda Fashion:















Bij Miller & Moroe:






_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-11-2018 15:41:56 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

De top van de een na laatste foto is weer retour winkel, deze ladderde nog harder dan m'n panty's. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Heb ze omgeruild voor 2 pullovers en heb bij Mathilda nog een andere outfit gescoord voor weinig euro's.

Rob


_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-11-2018 22:13:27 BerichtOnderwerp:
Arjan1974
Aspirant lid


Geregistreerd op: 13 Nov 2018
Berichten: 13
Woonplaats: Meppel

Reageren met citaat

Mooie combinatie... Laughing.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
20-11-2018 16:01:30 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Op 23 november 2016 schreef Rob:

Rob schreef:
Mijn echtgenote heeft mij in de panty gepraat en vind het niet erg dat ik deze onder een (korte) broek draag. Maar een rok gaat haar toch wat te ver. Nu zie ik mijzelf ook niet 1,2,3 een rok aantrekken, lijkt mij toch wat onhandig in de dagelijkse beslommeringen. Maar ik heb al wel geleerd niet te zeggen: nooit, want je weet niet wat de toekomst je gaat brengen.

Rob


Wie had er ooit verwacht dat Rob hier de grootste show zou stelen? thumleft
Zo zie je maar dat het tij kan keren. In twee jaar tijd van een schuchtere panty onder de korte broek naar de man op de catwalk met zijn favoriete kleding. Hoed af en alle respect, bedankt om de leden en lezers te inspireren en te laten zien dat rok en panty voor de man wel degelijk kan. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
20-11-2018 16:37:08 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Yvan,

Nu heb ik Embarassed Embarassed Embarassed , maar bedankt voor dit geweldige compliment. Applause
Daarom had ik toen al geschreven: Maar ik heb al wel geleerd niet te zeggen: nooit, want je weet niet wat de toekomst je gaat brengen. Wink

Rob

Nou vooruit dan maar, een kleine toegift.


_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
21-11-2018 09:36:38 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Zeer mooie outfit's heb je Rob, ik heb al jouw foto's laten zien aan mijn vrouw met één innige wens dat ze wat toegeeflijk zou zijn betreffende mijn verlangen om ook zo gekleed te gaan máár ze had me blijkbaar door én gaf geen reactie. Zoals Ivan zei ben je inspiratie voor ons allemaal denk ik. Bedankt om te delen. Gr. Km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
21-11-2018 10:54:35 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

KM,

Bedankt voor je compliment.
Wat betreft je vrouw: hoe meer je gaat aandringen, des te averechtser zal de uit werking zijn.
Je zult (veel) geduld moeten hebben, want haar grootste angst is wat de buren, familie, omgeving en anderen er van zullen zeggen.
De tweede (MOGELIJKE) angst is dat men zich wil laten ombouwen tot de andere sekse.
De derde (MOGELIJKE) angst is dat het mannelijk gedrag verruilt gaat worden voor het vrouwelijke.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
22-11-2018 15:55:48 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Rob schreef:
KM,

Bedankt voor je compliment.
Wat betreft je vrouw: hoe meer je gaat aandringen, des te averechtser zal de uit werking zijn.
Je zult (veel) geduld moeten hebben, want haar grootste angst is wat de buren, familie, omgeving en anderen er van zullen zeggen.
De tweede (MOGELIJKE) angst is dat men zich wil laten ombouwen tot de andere sekse.
De derde (MOGELIJKE) angst is dat het mannelijk gedrag verruilt gaat worden voor het vrouwelijke.

Rob


Er zit inderdaad waarheid in die uitleg:
Veel vrouwen denken dat we onze mannelijkheid aan de wilgen willen hangen gewoon omdat we panty of rok willen dragen. Marina heb ik kunnen overtuigen dat dit het geval niet was. Ik wou gewoon meer variatie in mijn kleerkast.
De angst voor de buren is ook een feit, ik draai al een tijdje mee in "het milieu" en heb dikwijls de opmerking gehoord van "wat gaan de buren/vrienden ervan denken". Er zijn zelfs mensen geweest die een relatiebreuk riskeerden door dat gewoon stukje stof.
Het blijft een moeilijk onderwerp.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
22-11-2018 18:41:44 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Yvan schreef:

Het blijft een moeilijk onderwerp.


Die ervaring heb ik niet zo, gewoon de "eikel" (= mannelijk) blijven, die je altijd al was. Wink Laughing
Zolang je normaal je ding doet in de dagelijkse beslommeringen, zul je er weinig tot geen last van hebben, zo heb ik het althans ervaren.
En als iemand je aanspreekt (of aankijkt) op je outfit, niet in de stress schieten, maar gewoon een geintje maken.
Zal wel aan mij liggen, dat mijn lawaaiklep sneller werkt, dan mijn grijze massa, maar dat komt omdat ik nogal verlegen ben. Wink Embarassed Mr. Green

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
23-11-2018 16:05:18 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Rob schreef:
Yvan schreef:

Het blijft een moeilijk onderwerp.


Die ervaring heb ik niet zo, gewoon de "eikel" (= mannelijk) blijven, die je altijd al was. Wink Laughing
Zolang je normaal je ding doet in de dagelijkse beslommeringen, zul je er weinig tot geen last van hebben, zo heb ik het althans ervaren.
En als iemand je aanspreekt (of aankijkt) op je outfit, niet in de stress schieten, maar gewoon een geintje maken.
Zal wel aan mij liggen, dat mijn lawaaiklep sneller werkt, dan mijn grijze massa, maar dat komt omdat ik nogal verlegen ben. Wink Embarassed Mr. Green

Rob


Wat ik bedoel met "moeilijk onderwerp".

Als de partner er niet wil van weten dan heb je, als liefhebber van panty en/of rok, wel een probleem. Jij en ik hebben het geluk om een partner te hebben die meegaat met onze stijl van kleding, er zijn echter veel andere partners/vrouwen die dat echter veel minder, of helemaal niet, zien zitten.

Een moeilijk onderwerp dus. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in het algemeen
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!