top

Voorstellen.

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)    Pagina 1 van 1

14-11-2018 00:15:29 BerichtOnderwerp: Voorstellen.
Arjan1974
Aspirant lid


Geregistreerd op: 13 Nov 2018
Berichten: 13
Woonplaats: Meppel

Reageren met citaat

Hallo allemaal,

Mijn naam is Arjan, ben 44 jaar en ben woonachtig in Meppel. Ik volg dit forum al een aardige tijd, en nu maar eens aangemeld.

Sinds kind af aan ben ik al gefascineerd door panty's Very Happy. Zelf op dat moment niet zoveel mee gedaan. Tot een jaar of 20 geleden....toch eens een panty gekocht en sindsdien helemaal verkocht aan de panty Laughing. Sindsdien is de panty een dagelijks kledingstuk wat ik draag.

Het is mooi om te lezen dat er een hoop mannen zijn die dezelfde voorliefde voor de panty hebben. Very Happy Very Happy

Arjan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
14-11-2018 06:41:10 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Hoi Arjan, welkom op het forum.

Het is altijd leuk om te lezen dat er mannen zijn die de panty weten te waarderen. Het is een leuk kledingstuk dat zeker goed te combineren valt met de rest van de mannelijke kleding. Het is zeker niet zo dat wij onze "mannenkaart" inleveren omdat we panty's dragen, het is gewoon een leuk alternatief.

Veel plezier op het forum.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
14-11-2018 11:31:05 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Arjan,

Welkom op het forum en wens je veel lees en draag plezier.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
14-11-2018 15:16:59 BerichtOnderwerp:
neon
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2017
Berichten: 243
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Ha Arjan,
van harte welkom op het forum, fijn om weer een mede panty-liefhebber erbij te hebben.
En dagelijks dragen? Zijn jouw pantybenen ergens onbedekt te bewonderen of zit er altijd een broek overheen (zoals bij mij helaas...)?

Groet,
Neon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
14-11-2018 17:03:09 BerichtOnderwerp:
Arjan1974
Aspirant lid


Geregistreerd op: 13 Nov 2018
Berichten: 13
Woonplaats: Meppel

Reageren met citaat

Bedankt voor jullie welkomst woorden.

@Neon, ik heb de panty wel dagelijks naar het werk toe aan, maar ook bij mij wel onder de broek. Zodra ik thuis ben gaat de broek wel uit en loop ik over het algemeen in een jurk met uiteraard een panty. Ik ben er nog niet aan toe om dit in het openbaar te doen.... Embarassed. Maar wat nog niet is kan nog komen.

Arjan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
18-11-2018 08:12:52 BerichtOnderwerp:
gewoon
Erelid


Geregistreerd op: 09 Jun 2012
Berichten: 107
Woonplaats: helmond

Reageren met citaat

welkom Arjan veel plezier hier
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-11-2018 11:04:29 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Welkom Arjan.

Ik draag graag rokken of jurken. Maar panty's staat bij op de tweede plaats. In de zomer loop ik net zo goed met blote benen. Ik loop wel graag in het openbaar.

Een panty onder een broek vind ik niet prettig zitten. Echte broeken draag ik het liefst niet meer. Door de skinny jeans kan ik nu gewoon jeggings of treggings dragen, zonder dat mensen er wat van denken. Die broeken zijn toch erg in de buurt van de skinny. Er moet wel een longshirt overheen. En stiekem wordt het toch soms een t-shirtjurk. Ik zoek graag de grenzen op. Als ik een broek draag of iets dergelijks, dan worden het pantysokken of -kousen (60den).

Om in het openbaar jurken te dragen moet je wel een beetje van je plankenkoorts af. En wat iedereen adviseert, gewoon jezelf zijn en gewoon doen zoals je doet als je een broek draagt. De kans altijd dat je een opmerking krijgt. En is dat erg? Nee toch?!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-11-2018 22:32:33 BerichtOnderwerp:
Arjan1974
Aspirant lid


Geregistreerd op: 13 Nov 2018
Berichten: 13
Woonplaats: Meppel

Reageren met citaat

@ E.R., Bij mij was het precies andersom, eerst de panty/maillot en sinds een jaar of vijf/zes dat ik eigenlijk dagelijks thuis een jurk draag.

Het dragen van de jurk in het openbaar doe ik eigenlijk nog niet. Alleen op tijden even naar buiten om de vuilnis o.i.d. weg te doen. Ik ben al wel zover dat ik een jurk in de winkel koop i.p.v. online.

Toch nog een beetje "bang" voor de reactie Embarassed. Misschien eens op een rustigere tijd mee beginnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
20-11-2018 00:29:08 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Ik ben in het buitenland begonnen. Nou ja. België. En een later ook een beetje Frankrijk. De eerste keer was super spannend. Maar toen hoorde ik een meisje roepen: Ha, ha een jongen in een rokske.". De angst was ook meteen verdwenen. En ik heb toen een super weekend gehad.

Dus rijdt naar het buitenland. Ik ga bij de eerste parkeergelegenheid snel even mijn broek omruilen voor een rok. De rest heb ik al aan. Ik zorg wel dat ik niet te dicht bij andere auto's geparkeerd sta. Dan kan ik bij de volgende gelegenheid gewoon in rok uitstappen.

In de thuisomgeving doe ik dat nog niet graag. Niet vanwege dat ik niet durf. Maar wel dat ik een gezin heb en een dochter. Mijn dochter staat volledig achter mij, wat kleding betreft. Maar mijn vrouw is daar minder blij om. Gelukkig hebben mensen die dicht bij mij staan daar geen enkele problemen mee dat ik graag rokken draag.

Als laatste wil ik nog zeggen. Maar je moet vooral je eigen tempo volgen. En ik heb er erg lang over gedaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!