top

Vandaag droeg ik...

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 37, 38, 39  Volgende   Pagina 24 van 39

16-11-2018 10:04:37 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Dag Arjan, ik ben zeer tevreden over de hema panty. zijn economich in vergelijk met andere merken en zijn tamelijk sterk. Veel panty genot. De km Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
16-11-2018 10:04:56 BerichtOnderwerp:
beautifultights
Erelid


Geregistreerd op: 07 Okt 2018
Berichten: 82

Reageren met citaat

Arjan1974 schreef:
Vandaag een 100 den blauwe panty van de Hema aangetrokken onder de lange broek. Benieuwd of deze net zo mooi blijft als de "duurdere" merken.

Arjan


Het proberen waard zou ik zeggen en 100 den is behoorlijk dik dus de kans is groot dat die wel een tijdje mooi blijft. Welke panty's ben je gewoon te dragen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
16-11-2018 11:13:26 BerichtOnderwerp:
BerndVP
Lid


Geregistreerd op: 15 Apr 2015
Berichten: 49

Reageren met citaat

Vandaag heb ik een Kunert Fesh Up 10 zwart aan Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
16-11-2018 13:02:49 BerichtOnderwerp:
Arjan1974
Aspirant lid


Geregistreerd op: 13 Nov 2018
Berichten: 13
Woonplaats: Meppel

Reageren met citaat

@Beautifultights, de meeste panty's die ik heb en draag zijn van Falke en/of Oroblu.
@de kraanman, tot nu toe zit panty geweldig Laughing, en inderdaad een stuk economischer.

De ervaring die ik bij de meeste Hema panty's heb is dat na het wassen de boord er vaak gelubberd uit komt en dan niet lekker meer zitten, afzakken enzo. Embarassed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
16-11-2018 13:43:52 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Arjan1974 schreef:

De ervaring die ik bij de meeste Hema panty's heb is dat na het wassen de boord er vaak gelubberd uit komt en dan niet lekker meer zitten, afzakken enzo. Embarassed


Gelukkig ben ik dan niet de enige die dit probleem heeft.
Maar er gaat niets boven een Falke pure matt 50 of een Kunert velvet 40. Wink

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
16-11-2018 13:53:07 BerichtOnderwerp:
beautifultights
Erelid


Geregistreerd op: 07 Okt 2018
Berichten: 82

Reageren met citaat

Rob schreef:
Arjan1974 schreef:

De ervaring die ik bij de meeste Hema panty's heb is dat na het wassen de boord er vaak gelubberd uit komt en dan niet lekker meer zitten, afzakken enzo. Embarassed


Gelukkig ben ik dan niet de enige die dit probleem heeft.
Maar er gaat niets boven een Falke pure matt 50 of een Kunert velvet 40. Wink

Rob

En die heb ik vandaag aan de Falke pure matt 50.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
16-11-2018 15:48:43 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Vandaag een 60-den flut ding van de HEMA en morgen de Kunert velvet 80.
De zondag is mijn fashion panty dag.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
16-11-2018 16:57:18 BerichtOnderwerp:
Arjan1974
Aspirant lid


Geregistreerd op: 13 Nov 2018
Berichten: 13
Woonplaats: Meppel

Reageren met citaat

Ik moet zeggen dat de Hema panty zich tot nu toe erg goed houd.....Smile. Morgen aan het klussen dus dat zal niet veel panty genot opleveren, dan moet ik dat zondag maar inhalen met een bankhangdag... Laughing

Arjan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
15-12-2018 17:44:36 BerichtOnderwerp:
Marcel
Erelid


Geregistreerd op: 04 Jan 2018
Berichten: 108

Reageren met citaat

1 graad boven 0 vandaag. Uren gewinkeld met vrouwlief. Ik droeg een antraciet Hema 15 denier panty met glans en korte zwarte broek.

Geen enkel commentaar. Paar blikken maar dat was het.

Ook nog een uur rondgewandeld op schiphol. Uiteraard veel pantydragende stewardessen gezien. Ook daar alles okay.

Een aanrader voor de beginner. Heel veel internationale personen. Geeft een rust gevend gevoel. Ook veel reizenden met blote benen ook al is het vriespunt.
Dus tip.
__________
Panty voor de man? Jazeker.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
16-12-2018 18:35:30 BerichtOnderwerp:
man43
Lid


Geregistreerd op: 01 Jul 2012
Berichten: 26

Reageren met citaat

Marcel schreef:
1 graad boven 0 vandaag. Uren gewinkeld met vrouwlief. Ik droeg een antraciet Hema 15 denier panty met glans en korte zwarte broek.

Geen enkel commentaar. Paar blikken maar dat was het.

Ook nog een uur rondgewandeld op schiphol. Uiteraard veel pantydragende stewardessen gezien. Ook daar alles okay.

Een aanrader voor de beginner. Heel veel internationale personen. Geeft een rust gevend gevoel. Ook veel reizenden met blote benen ook al is het vriespunt.
Dus tip.
__________
Panty voor de man? Jazeker.


mooi mooi,

ben vandaag ook op stap geweest in 60den grijs gestreept Adrian onder short. van de decathlon naar de Ikea naar de NEspresso shop..
geen reacties. gewoon doen mannen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
18-12-2018 15:04:55 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Deze voormiddag mijn stadswandeling gedaan in een 100 den legging zonder broek of rok .wel bedekt mijn jas juist mijn poep, en er waren helemaal geen blikken! Hét was fantastisch en zo gemakkelijk om te stappen. Ik ben trouwens veel volk tegengekomen en toch niets van opmerkingen Very Happy ik zal dat in de toekomst nog veel doen. En dan toch ne keer proberen met een rokske erbij. Very Happy Very Happy gr. Km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
30-01-2019 08:34:58 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Na een ingreep ben ik gestopt met hardlopen. Kon me niet gemotiveerd krijgen om terug te starten. Vond altijd wel één of ander excuus.
Een paar weken geleden vond ik dat het nu echt wel tijd werd om mijn loopschoenen van onder het stof te halen.
Moest mezelf elke dag opnieuw aanmoedigen maar het lukte stilaan om mijn ritme terug te vinden.
Helaas zat het weer tot dusver niet echt mee. Koud, regen en ijs zorgden ervoor dat het niet altijd even aangenaam was. Ik loop vrijwel altijd in loopshort omdat een lange koopbroek niet comfortabel zit.
Met het koude weer niet altijd even leuk om met blote benen te lopen. Dan maar een oude loopbroek aangedaan. Was van korte duur. Zakt voortdurend af, zit echt niet aangenaam. Toen kreeg ik het lumineuze idee van i.p.v. een nieuwe loopbroek te kopen mijn shorts te combineren met een panty. Omdat ik vrijwel alleen dunnere huidskleurige panty’s draag, hebben nu eenmaal mijn voorkeur, diende ik op zoek te gaan naar een alternatief hiervoor. Ik wil uiteraard niet na elke loop mijn panty’s moeten weggooien omdat ze stuk gegaan zijn.
Heb dan uiteindelijk de Wolford Satin touch 50d en de Neon 40d gekozen. Beide in zwart. Heb tot dusver enkel de Satin touch gedragen omdat deze me iets steviger lijkt. Schijnt nog door maar geeft toch een beetje bescherming tegen de kou. Geeft mijn benen wel een heel mooie glans als er verlichting, van straat of passerende auto’s erop schijnt. De neon is waarschijnlijk voor later deze week. Wat me echter opvalt is dat mijn motivatie om te gaan hardlopen nu helemaal terug is. Ik tel af na het moment waarop ik mijn panty kan aantrekken, loopschoenen kan aandoen en kan vertrekken. Lijkt wel of ik op wolken loop met de panty aan. Doet ongelofelijk deugd om tijdens de wintermaanden toch naar buiten te komen in short en panty. Kijk al uit naar de lente.
Gouden tip voor iemand die graag toch eens in het openbaar met een panty wil komen. Trek je loopshort aan, doe er een zwarte panty onder en niemand zal er iets van zeggen !! Volgens mij is dit de ideale manier om de eerste stap te zetten.
En wat meer is, je conditie wordt er alleen maar beter van !
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
30-01-2019 08:50:29 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Hoi Guy,

Leuk om te lezen dat je het ritme hebt teruggevonden. Het hoeft echter niet altijd een loopshort te zijn om een panty te kunnen dragen, met een gewone denim short lukt dat ook prima. Bovendien kan je de denim short afwerken met een paar stevige hoge (wandel)schoenen of bottines die een goede combinatie maken met de panty.
Zelf doe ik dat regelmatig tijdens het winterseizoen als sneeuw en ijzel het verhinderen om met de motorfiets te rijden en ik dus de auto gebruik. Short en panty verzachten het gemis van de motorfiets. Mr. Green
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
30-01-2019 10:12:45 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Yvan,

Voor mij is de kleur vooral nieuw. Trachtte vroeger shorts te combineren met bruine, huidskleurige tinten. Tot mijn verbazing is zwart, mits niet te dik en licht glanzend, ook best mooi
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
30-01-2019 11:00:29 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Inderdaad, zwart is een kleur dat bij alles past. Rond deze periode draag ik dikwijls kleding met eerder herfstkleuren, als ik dat zo mag noemen, donkergroen, okergeel, donkerrood, donkerbruin... Daar past dikwijls een donkerbruine opaque-panty het beste bij.
Dat is één van de leuke dingen van de panty, het combineren van kleuren en kleding. Het vinden van een leuke combinatie alleen al kan mijn hele dag goedmaken, plus dat het, voor mij, een reden is om eens een half uurtje vroeger op te staan. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!