top

De panty in de openbaarheid

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

30-11-2018 13:30:54 BerichtOnderwerp: De panty in de openbaarheid
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Vanmorgen zoals dagelijks mijn km ters gaan stappen op de joggings piste. Als geruime tijd loopt er ook één jongedame die mij geregeld passeert, en mij zo ook ziet in panty (met rok) vandaag was ze vergezeld met ne jonge gast die ook één zwarte panty ( ongeveer 60 den) aan had met korte schort!! Very Happy dat was goed om te zien. Very Happy Very Happy ik hoop op meer. Gr. Km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
30-11-2018 15:56:59 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Pas maar op dat je niet alle mannen van Waregen aansteekt om in panty, al dan niet met rok, rond te gaan lopen. Wink Laughing

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
01-12-2018 16:30:00 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Haha... was hét máár waar!! Very Happy .km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
01-12-2018 19:30:20 BerichtOnderwerp:
Ferdinand
Erelid


Geregistreerd op: 15 Jun 2012
Berichten: 165

Reageren met citaat

Anderhalve week gekleden weer een een "uitlaaddag" op Texel genomen. Het was behoorlijk koud maar we gingen toch wandelen in de duinen. De vorige keren dat ik in de kou ging wandelen had ik mijn winterjas aan maar dat vond ik altijd een beetje gek staan boven/over mijn panty. Ik wilde er sportiever uitzien. Ik had daarom een zwart trekkingjasje gekocht en dat over een trui en T-shirt aangedaan. Ik had een 120 den. zwarte Donna Karan panty met een runnersshort aan en met dat jasje en zwarte wandelschoenen erbij zag het er sportief uit. Mijn vrouw vond dat ook en noemde me zelfs stoer. Het was in het begin wel redelijk fris maar na enige tijd was het fijn om zo vrij in mijn panty te wandelen. We hebben twee wandelingen gemaakt maar we zijn weinig mensen tegen gekomen. Of ze naar me keken weet ik niet want ik lette er niet zo op en het kon me verder ook niet zo veel schelen. Het was gewoon een leuke dag. Binnenkort gaan we weer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
02-12-2018 01:18:03 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

In Waregem?

Vorig jaar toen ik naar een festival daar in de buurt was, heb ik in een hotel in Waregem overnacht. Het was een aparte ervaring. Ik was daar met een collega. En de eigenaar werkte helemaal alleen in het hotel. Toen wij aankwamen was er niemand bij de receptie. Mijn collega, is ook een hele goede vriendin van mij, vroeg: "Hoe, hoe! Is daar iemand?" Toen hij ons expres liet wachten, kwam hij op een gegeven opdraven. Hij zei dat hij ons liet wachten, omdat je niet gaat schreeuwen als er niemand aanwezig was. Zij schreeuwde helemaal niet. Maar goed. We gingen inchecken. Ik had een tweepersoonskamer gereserveerd. Ik had wel in eerste instantie voor mezelf gereserveerd. En pas veel later heeft zij ook te kennen gegeven mee te gaan. Maar hij zei dat hij van niks af wist. Nou ik had een mailtje toegestuurd, dat we met zijn tweeën kwamen. Hij zag dat als een probleem dat we nu met zijn tweeën waren. Toen we in de kamer kwamen zagen we waarom. Er stond namelijk maar 1 bed. Ik ben getrouwd. Dan ga ik niet met een andere vrouw in een éénpersoonsbed liggen. Nadat hij er moeilijk over gedaan had, kwam hij met een oplossing. In een andere kamer waar 2 Polen overnachtten stonden 4 bedden. Hij liep daarnaartoe en vroeg of hij 1 van die bedden mee kon nemen. Die Polen deden er niet moeilijk over. Even later liep hij met 1 bed naar onze kamer toe. Even later nam hij het matras ook naar onze kamer.

Toen wij aan een tafeltje zaten met een andere gast, een man uit Frankrijk, probeerde hij aansluiting te krijgen met ons. Hij praatte over zijn eigen problemen en over een cursus die hij in Rotterdam volgde. We waren er ook direct achter dat het een Nederlander was die het in België probeerde carrière te maken. Maar hij deed zijn opleidingen in Nederland.

Zo kan ik nog even doorgaan. We hadden voor 2 ochtenden een ontbijt gereserveerd. Maar bij het eerste ontbijt, kwam hij bij onze tafel om te zeggen dat we maandag niet konden ontbijten, tenzij wij heel vroeg gingen opstaan. Dat was niet de bedoeling. Voor de tweede ochtend kregen we het geld terug. Dus wij hebben uiteindelijk in Kortrijk ontbeten.

Als ik naar festivals ga, ben ik altijd in rok te zien. De maandag had ik voor een jurk gekozen en panty's. Dus je bent niet de enige man in Waregem die daar in een panty heeft rondgelopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
02-12-2018 11:40:54 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

E.R. schreef:

Dus wij hebben uiteindelijk in Kortrijk ontbeten.


Zeer wijze beslissing. Razz Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
02-12-2018 11:57:31 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Ik moest over de maandagmarkt lopen. En ik had heel veel bekijks.... Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
02-12-2018 13:33:58 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Dat geloof ik graag en je kon de Belgen al horen denken: domme Ollander. Wink Embarassed Mr. Green

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.


Laatst aangepast door Rob op 02-12-2018 19:19:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
02-12-2018 17:57:02 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Hoe zien ze nou dat ik een Hollander ben als ik loop? Rolling Eyes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
02-12-2018 19:21:18 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Erwin,

Ga hier natuurlijk geen Belgische staatsgeheimen openbaren. Wink

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-12-2018 16:15:18 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Valt te zien van welk deel van Nederland ze komen. Razz Whistle Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
04-01-2019 12:42:01 BerichtOnderwerp:
Ferdinand
Erelid


Geregistreerd op: 15 Jun 2012
Berichten: 165

Reageren met citaat

Gisteren, samen met mijn vrouw, weer een dag op Texel door gebracht. Het was redelijk bewolkt, af en toe zon en een enkel buitje. Redelijk fris maar met een dikke panty prima te doen. Ik had mijn gebruikelijke outfit aan en we hebben een flink stuk gefietst en ook nog twee wandelingen gemaakt. Alleen toen we in Den Burg wat gingen winkelen en 's avonds bij het eten had ik mijn joggingbroek aan. De rest van de dag droeg ik de zwarte panty met een hardloopbroekje en trekkingjasje. Veel mensen tegen gekomen waarvan meerdere naar mijn benen keken maar er werd alleen maar gegroet en verder niets gezegd. Ik voelde mij zo enorm vrij! Mijn vrouw vindt deze outfit er erg sportief uitzien. Hopelijk gaan we binnenkort weer. Dit voelt zo goed!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!