top

Ontwikkeling bij verpakking Hema-panty

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen    Pagina 1 van 1

09-01-2019 15:02:36 BerichtOnderwerp: Ontwikkeling bij verpakking Hema-panty
GelaarsdeKat
Lid


Geregistreerd op: 15 Aug 2013
Berichten: 30

Reageren met citaat

Ik draag al jaren de 40 denier steunpanty van de Hema. Vandaag haalde ik een aantal nieuwe exemplaren, en zag dat op de verpakking niet meer "speciaal voor de actieve vrouw" staat zoals voorheen, maar "voor iedereen die lang moet staan". Op de verpakking staat ook geen vrouw afgebeeld, maar dat was meen ik al zo. Een interessante ontwikkeling in onze richting lijkt mij.

Deze panty's zijn zeer sterk en gaan soms jaren mee. Ze zitten beter dan enige andere steunpanty die ik gehad heb. Een nadeel is misschien de glans, daardoor vallen ze teveel op bij een man. Maar als je eenmaal gewend bent aan een steunpanty blijf je ze toch dragen, is mijn ervaring.


Laatst aangepast door GelaarsdeKat op 25-11-2023 12:03:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
09-01-2019 17:16:09 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Dag Gelaarsde kat, ik draag ook al jaren steunpanty's (puch up) van dé hema en andere merken. Ook ik moet niet anders meer hebben. Ge km veel draagplezier
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
14-01-2019 22:05:54 BerichtOnderwerp:
Muziekfan
Erelid


Geregistreerd op: 07 Jun 2012
Berichten: 147
Woonplaats: Nieuwegein

Reageren met citaat

Mij is met name opgevallen aan de Hema verpakkingen dat er tegenwoordig de volkomen verwarrende termen 'gloss' en 'shine' worden gebruikt.
Volgens Google Translate betekenen beide termen in het Nederlands 'glans'. Ik kan in de winkel nu niet meer goed welk van de twee het meest glanzend is.

In vroeger tijden was het met termen als 'licht glanzend' en 'glanzend' volkomen duidelijk, maar blijkbaar moet alles bij het Hollandsche Eenheidsprijzen Magazijn tegenwoordig internationaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!