top

Prettige feesten !

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

03-01-2019 17:25:55 BerichtOnderwerp: Prettige feesten !
JanAugust
Lid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 32

Reageren met citaat

Hallo iedereen,

Het is heel lang geleden dat ik hier nog iets gepost heb. Ik draag nog steeds heel regelmatig panty's. Voor de warmte onder mijn broek en gewoon thuis met een korte broek. Bij goed weer draag ik een soms een huidskleurige panty in het openbaar. Heel mijn gezin vindt dit ok.

Afgelopen week waren het voor mij 'prettige feesten'. Ik sukkel al een hele tijd me mijn knie. Vorige week was ik bij de dokter en de conclusie was dat ik nu een tweetal maanden een stevige kniebrace moet dragen. De eerste dagen gewoon over mijn broek en thuis over panty met korte broek. En het blijkt dat de combinatie brace/panty de comfortabelste is. Afgelopen zondag ben ik met mijn dochter naar een museum geweest in zwarte panty en korte broek. De mensen bekeken me wel even maar enkel naar mijn brace.
Oudejaarsavond vierden we samen met een groep vrienden en de combinatie van een gekleed hemd en bijpassende short, blauwe panty en zwarte schoenen werd weer perfect normaal gevonden.
Op nieuwjaarsdag waren we samen met mijn familie en mijn broer was de eerste die idiote commentaren gaf.
Gisteren bezochten we een tentoonstelling en deze keer had ik een skinny jeans met de brace aan: pure horror. Oncomfortabel ! Zodra we thuis waren terug overgeschakeld naar grijze panty en jeansshort: oef !
's Avonds kregen we een reeks pubermeisjes over de vloer en weer geen blikken en commentaren.
Vandaag gaan klussen met een aantal vrienden (zwarte panty + jeans-short + brace) en enkel vraag gekregen naar mijn knie.

Kortom de knieproblemen zijn behoorlijk vervelend maar het rondlopen in het openbaar met panty maakte er toch 'prettige feesten' van.

Volgende week moet ik gewoon terug aan het werk en korte broek is niet mogelijk. Dat probleem moet ik nog oplossen.

Groeten,

J.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
05-01-2019 07:25:45 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Hoi Ferdinand,
Een spoedig herstel van de knie gewenst.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
16-01-2019 20:13:51 BerichtOnderwerp:
JanAugust
Lid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 32

Reageren met citaat

Bedankt Jos Very Happy

Ondertussen ben ik nog een dag gaan shoppen met een stel pubers in de stad en weer nauwelijks vreemde blikken.

Overdag draag ik de brace over een broek en ik ben steeds blij dat ik thuis weer kan omkleden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!