top

De panty in het algemeen

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen    Pagina 1 van 1

04-02-2019 12:03:53 BerichtOnderwerp: De panty in het algemeen
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Hallo, ik koop zowat overal mijn panty's , en laatst bij Amazon.de/nl. Nu vroegen ze een kleine recensie van de gekochte Giulia 40 den punch up te geven. Dat heb ik met plezier gedaan omdat prijs/kwaliteit zeer goed is. De levering duurt 2 tot 3 dagen en is correct. Bij mijn uitleg had ik in hoofdletters erbij gevoegd dat ik een man was die al jaren dagelijks een panty draag, máár dat hebben ze weg gelaten ! Spijtig!! Waarom weet ik niet! Ik schaam me niet voor mijn outfit. Gr. Km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
04-02-2019 15:25:54 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Zelf heb ik ook al her en der een paar recensies geschreven en uit mijn mededeling was steeds duidelijk op te maken dat ik een man was. Mijn berichten werden steeds integraal geplaatst.
Misschien had je beter die hoofdletters weggelaten, op het internet associeert men hoofdletters met ROEPEN en is eerder ongewenst. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
04-02-2019 17:06:25 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Ok, dat wist ik niet Ivan . Maar ik ben niet zo goed op de hoogte van al dat met internet en computer te maken heeft. Ik kan mezelf een beetje behelpen en dat ist. Maar Je wist dat al he!! Embarassed Sad ik heb me daarjuist proberen te registreren bij "Rokken voor mannen.nl" en dat gaat ook al niet.je moet na je gegevens dan wat woordjes invullen en ik word geweigerd. Zal morgen nog ne keer doen Embarassed Sad Sad dank u Ivan voor de raad. Km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!