top

Een temperatuurschok in de USA

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in het algemeen    Pagina 1 van 1

05-02-2019 02:36:33 BerichtOnderwerp: Een temperatuurschok in de USA
Brachlion
Erelid


Geregistreerd op: 01 Jun 2017
Berichten: 169
Woonplaats: Allentown, PA, USA

Reageren met citaat

Feitelijk niet in de hele USA maar in mijn hoekje aan de oostkust. Na record lage temperaturen schoot vandaag de thermometer als een gek omhoog tot wel 15C. Na die koude van de afgelopen weken was dat meer dan welkom.

In de ochtend hielp ik een familielid met een gesprongen waterleiding. Behalve dat het zo vroeg nog te koud is voor een rok vond ik het kruipen in benauwde ruimten toch beter gaan in jeans. Maar toen ik om 13:00 weer thuis was ging gelijk een rok aan, een denim.

Om 15:00 moest ik in het ziekenhuis zijn om een komende behandeling voor te bereiden. Natuurlijk in rok. Tegen 18:30 moest ik nog even naar de apotheek. De temperatuur was toen al naar de 8C gezakt maar ik ging toch in blote benen aan de wandel,

Morgen moet ik naar het Nederlandse consulaat in New York. Het wordt dan nog een ietsje warmer. Ik moet vroeg uit de veren en als ik vertrek is het zo'n 3C. Ik neem de bus zodat ik hoop dat de verwarming werkt. Tegen de tijd dat ik in New York aankom zal de temperatuur op een aangename hoogte zijn.

Helaas is de pret van korte duur. Tegen het einde van de week gaat het regenen en zakt de temperatuur aanzienlijk voor de rest van de maand. Het is nog geen zomer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in het algemeen
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!