top

seidenglatt aantrekken

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Tips & tricks (panty's) Ga naar pagina Vorige  1, 2   Pagina 2 van 2

20-02-2019 12:52:52 BerichtOnderwerp:
Ferdinand
Erelid


Geregistreerd op: 15 Jun 2012
Berichten: 165

Reageren met citaat

Reageren met citaat Bericht bewerken/verwijderen

Een vraag die ik voor mijn vrouw stel; mijn vrouw draagt dagelijks een panty en telkens draait de naad bij haar tenen. Hoe kan dat? Ik heb er zelf (bijna) geen last van en zij telkens. De enige panty waarin, bij mij, een naad draait is een Oroblu Opaque van 100 den. Ik kan zien dat deze panty een productiefoutje moet hebben omdat de linkervoet bijna een halve draai maakt als ik de panty voor mij uithoud. Alle andere panty's die ik heb; Falke's van 70 tot 120 den. hebben het niet en zitten perfekt. Niet bij mijn vrouw dus. Ze draagt ook alleen maar panty's van 50 den. of dikker van de merken Falke en Oroblu. Trekt ze de panty verkeerd aan of is er iets anders aan de hand? Ik heb al in dit topic gepost dat ik mijn panty's aantrek door er een voet in te steken en dan, voorzichtig, de panty omhoog te trekken. Mijn vrouw rolt de panty op, steekt haar voet er in en rolt hem dan weer af. Ik heb wel eens geopperd dat dit het draaien veroorzaakt maar zij is daar niet van overtuigd. Ze draagt haar panty's overigens, zonder sokken, in haar laarzen of schoenen maar dat doe ik ook. Daar kan het dus ook niet aan liggen. Wie weet een antwoord? Alvast bedankt.

Dit was een vraag die ik bijna vier jaar geleden stelde en sinds kort weet ik nu het antwoord. Omdat ik aan mijn rechter duim en pols geopereerd ben en voor een paar maanden een gipsspalk moet dragen, heeft mijn vrouw mij, de eerste twee weken na de operatie, met het aantrekken van mijn panty geholpen. Zij rolt de panty op tot de tenen en trekt hem dan aan. Dat deed ze bij mij ook en telkens zat de naad bij mijn tenen gedraaid en oncomfortabel. Mijn conclusie is dus dat die naad draait door het oprollen. Nu kan ik, ondanks de spalk, met een beetje gehannes, zelf mijn panty weer aan trekken en meteen zit ie weer goed. Op een onverwachte manier is het antwoord dus gekomen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
20-02-2019 16:51:50 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Zelf steek ik de hele arm in het pantybeen, bij het oprollen heb ik teveel gedraaide panty's. Zorg dat je het broekje mooi horizontaal houd en steek er de arm in. De naar moet mooi op de vingers terecht komen, anders moet je opnieuw beginnen. Er kan een kleine afwijking op zitten, maar als de naad meer dan een halve draai afwijkt, begin je beter opnieuw.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
01-04-2023 19:33:52 BerichtOnderwerp:
Bourget
Erelid


Geregistreerd op: 13 Mrt 2023
Berichten: 75
Woonplaats: EU

Reageren met citaat

Ik doe een panty ook aan zoals de vrouwen het doen. Het is de beste manier en ook minder kans op ze stuk maken.

Netjes oprollen, je voet erin en zien dat de naad recht op je tenen zit. Dan pas aantrekken op je voet tot over de hiel, over je onderbeen en dan je dijbenen. Bovenaan goed aantrekken tot in je lies en dan het broekje over de poep. Zo heeft mijn vrouw het me geleerd.

Nieuwe kousen uit de verpakking eerst even oprekken, rond je nek, je ene hand de tip van de voeten de andere het broekje aan het uiteinde. Nu je armen voluit en de panty rekken, houd dit een paar minuten zo.

Als je loslaat gaat de panty traag weer terug trekken, maar heb jij rustig de tijd hem aan te doen zonder grote spanning en veel trekken!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-08-2023 10:39:06 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Voordat ik dit doe met een nieuwe panty wordt deze eerst gewassen.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
04-08-2023 15:46:02 BerichtOnderwerp:
Bourget
Erelid


Geregistreerd op: 13 Mrt 2023
Berichten: 75
Woonplaats: EU

Reageren met citaat

Nat maken, in een plastic zak een nachtje in de vrieskast. Daarna rustig laten ondooien en drogen en voila, je hebt sterkere panty die minder snel kapot gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
05-08-2023 09:56:30 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Dat is ook één van de mogelijkheden, maar ik heb weinig last van dat ze snel kapot gaan.
De minimale dikte die ik gebruik is 40-den, dunner ga ik niet.
Want een 20-den panty leeft bij mij geen dag en dan doe ik er al lang mee.
Wat het is weet ik (nog) niet, maar 20-den panty's knappen mij letterlijk van de kont, ook de duurdere merken.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Tips & tricks (panty's)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!