top

Dit ben ik

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)    Pagina 1 van 1

24-04-2019 20:18:49 BerichtOnderwerp: Dit ben ik
Maarten
Lid


Geregistreerd op: 24 Apr 2019
Berichten: 32
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Hallo allemaal.
Ik ben een 22 jarige man en draag regelmatig een panty met een jurk of rok. De stof voelt fantastisch aan en ik voel me er comfortabel in. Dit doe ik al vanaf dat ik een kind was, ik geloof dat ik een jaar of 8 was.

Vroeger vond ik het maar raar waarom ik me vaak verkleedde in vrouwenkleren, maar sinds een half jaar ben ik veel forums en webpagina's over dit onderwerp tegengekomen en ben ik het meer gaan accepteren.

Meestal koop ik kleding online, maar dan is het maar de gok dat het past. Ik hoop dat ik genoeg zelfvertrouwen kan opbouwen om de kleding in een fysieke winkel te kopen. Het is me wel al gelukt om een panty en een yogabroek bij de Action te kunnen kopen, vooral met veel andere producten zodat de panty minder opvalt.

Helaas woon ik nog bij mijn ouders (die van niets weten), dus kan ik niet de hele dag in een panty lopen (misschien onder mijn broek, maar dan toch bang dat het te zien is).

Mijn ultieme doel is om over straat te kunnen in vrouwenkleding, maar ik ben nog te bang voor de reactie van anderen.

Ik wil graag mee kunnen praten met de ervaringen en meningen van anderen die hierover net zo gepassioneerd over zijn als ik.

Frank
_________________
Dream Big


Laatst aangepast door Maarten op 11-09-2020 23:17:14; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
 
24-04-2019 20:57:27 BerichtOnderwerp:
Marcel
Erelid


Geregistreerd op: 04 Jan 2018
Berichten: 108

Reageren met citaat

Welkom!

De angst zit enkel tussen je oren. Ook vwb je ouders.

Ik wilde mijn volgende post plaatsen in een andere rubriek maar vind het hier zeker erg doeltreffend van toepassing.

Tegenwoordig draag ik eigenlijk alleen maar zwarte of antraciet 20 denier glans panties onder erg korte broek. Ik heb een baard en snor en zie er erg mannelijk uit met mijn (normale) postuur. Echt nul reacties waar ik kom, en echt, ik kom overal in openbaar tegenwoordig.

Vanavond, zoonlief met brommer bezig op de oprijlaan. Zijn vriendin die 17 is en geregeld een panty draagt, zit op minder dan een meter van mij, op de grond alles gade te slaan. Zelfs haar oogopslag meerdere malen langs mijn "antraciet, glans" benen. Geeeeen enkele vraag oid!
__________
Panty voir de man? Zeker wel!

Nogmaals welkom!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
24-04-2019 22:01:15 BerichtOnderwerp:
Maarten
Lid


Geregistreerd op: 24 Apr 2019
Berichten: 32
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Marcel schreef:
Welkom!

De angst zit enkel tussen je oren. Ook vwb je ouders.

Ik wilde mijn volgende post plaatsen in een andere rubriek maar vind het hier zeker erg doeltreffend van toepassing.

Tegenwoordig draag ik eigenlijk alleen maar zwarte of antraciet 20 denier glans panties onder erg korte broek. Ik heb een baard en snor en zie er erg mannelijk uit met mijn (normale) postuur. Echt nul reacties waar ik kom, en echt, ik kom overal in openbaar tegenwoordig.

Vanavond, zoonlief met brommer bezig op de oprijlaan. Zijn vriendin die 17 is en geregeld een panty draagt, zit op minder dan een meter van mij, op de grond alles gade te slaan. Zelfs haar oogopslag meerdere malen langs mijn "antraciet, glans" benen. Geeeeen enkele vraag oid!
__________
Panty voir de man? Zeker wel!

Nogmaals welkom!


Marcel, je hebt gelijk dat de angst tussen de oren zit. Angst is ook gebouwd op je eigen gedachtes en niet die van anderen.

Ieder persoon moet kunnen dragen wat hij/zij wilt en comfortabel vind. Ook kleding van het andere geslacht. In de modewereld bestaat tegenwoordig de label dames/heren ook niet, want elk kledingstuk kan door zowel mannen als vrouwen gedragen worden. Helaas is dit nog niet helemaal duidelijk bij de meeste mensen.

Noel Fielding, van het Britse bakprogramma (heel Holland bakt) bijvoorbeeld, draagt ook feministische kleding. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Noel_Fielding
Tom Neuwirth die het Eurovisie Songfestival in 2014 won, trad gewoon op in een jurk, met een baard. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tom_Neuwirth

Ik verwacht dat de komende decennia de lijn tussen dames- en herenkleding bij de "gewone mens" zal vervagen en dat iedereen kan dragen wat hij/zij leuk vind. Maar om daar te komen moeten meer mannen met zelfvertrouwen over straat kunnen, en meer zullen volgen.
_________________
Dream Big
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
 
24-04-2019 22:31:23 BerichtOnderwerp:
Brachlion
Erelid


Geregistreerd op: 01 Jun 2017
Berichten: 169
Woonplaats: Allentown, PA, USA

Reageren met citaat

Welkom op dit forum.
Zolang je nog bij je ouders woont heb je weinig manoevreerruimte. Alles moet in het geheim, ook de opslag van je kleding. Ik weet uit eigen ervaring dat dat erg lastig is en dat de kans op ontdekking groot is.
Ik neem aan dat je er niet met je ouders over wilt praten. Zou dat misschien toch een optie zijn?
Het dragen van rokken, jurken en panties in het openbaar is iets dat je geleidelijk moet opbouwen. Een bijna knielange jeansrok valt nagenoeg niet op en dat is daarom een goede rok om te starten. Je moet zelfvertrouwen opbouwen en dat gebeurt langzaam. Uiteindelijk moet je uitstralen dat wat je draagt volkomen normaal is en dat je geen zier om andermans mening geeft.
Succes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
25-04-2019 10:24:35 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Frank,

Welkom op het forum.
Angst is een slechte raadgever. Wink
Misschien toch eens een balletje opgooien bij je ouders.
Ik loop nu ruim 2 jaar rond in rok met/zonder panty en ga overal naar toe, alleen of met m'n baas (vrouw).

Negatieve reacties heb ik nog niet ontvangen, wel al een aantal leuke gesprekken gehad met vrouwen.
Maar je moet altijd in gedachten houden dat voor velen een man in rok/jurk/panty vreemd over komt.
Zolang je je gedraagt alsof het de gewoonste zaak van de wereld is heb je geen last.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
25-04-2019 13:38:23 BerichtOnderwerp:
neorej
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 12 Nov 2017
Berichten: 73

Reageren met citaat

Hoi Frank,

Welkom op dit forum!
Ik hoop dat je hier nuttige tips en adviezen zal krijgen.

Maar doe vooral wat voor jou goed voelt. Laat niemand (en ook jezelf dus ) je wat opdringen! Geef het allemaal de tijd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
25-04-2019 14:00:37 BerichtOnderwerp:
Maarten
Lid


Geregistreerd op: 24 Apr 2019
Berichten: 32
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Brachlion schreef:
Welkom op dit forum.
Zolang je nog bij je ouders woont heb je weinig manoevreerruimte. Alles moet in het geheim, ook de opslag van je kleding. Ik weet uit eigen ervaring dat dat erg lastig is en dat de kans op ontdekking groot is.
Ik neem aan dat je er niet met je ouders over wilt praten. Zou dat misschien toch een optie zijn?
Het dragen van rokken, jurken en panties in het openbaar is iets dat je geleidelijk moet opbouwen. Een bijna knielange jeansrok valt nagenoeg niet op en dat is daarom een goede rok om te starten. Je moet zelfvertrouwen opbouwen en dat gebeurt langzaam. Uiteindelijk moet je uitstralen dat wat je draagt volkomen normaal is en dat je geen zier om andermans mening geeft.
Succes.


Ik heb inderdaad weinig ruimte thuis, maar ik denk dat ik nog nooit ontdekt ben (of ze hebben het stilgehouden). Als kind ben ik een keer bijna gesnapt toen ik dacht dat mijn moeder weg was, maar al heel snel weer thuiskwam. Wat ik toen voelde kan ik niet beschrijven, maar als het nu zou gebeuren kan ik het water beter uitleggen. Ik denk dat ik het naar mate ik ouder ben meer kan accepteren.

Ik zit eraan te denken dit binnenkort aan mijn moeder te vertellen, zodat ze weet wat er met me speelt (en dat ik me niet dood hoef te schamen als ze ontdekt wat ik allemaal achterin mijn kledingkast heb liggen). Ze vind dat een mens gelukkig moet zijn of die nu homo, transgender of anders is. Mijn stiefvader zal dit waarschijnlijk niet begrijpen, maar hij zal het wel accepteren. En mijn vader (die gelukkig niet thuis woont) Accepteert het al helemaal niet. Hij ziet alles heel zwart-wit en als iets niet werkt volgens "hoe het hoort" dan laat hij merken dat hij er niets mee te maken wilt hebben.

Sorry voor de off-topic, maar dat moest ik even kwijt.
_________________
Dream Big
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
 
25-04-2019 17:40:12 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Frank schreef:
Ik zit eraan te denken dit binnenkort aan mijn moeder te vertellen, zodat ze weet wat er met me speelt (en dat ik me niet dood hoef te schamen als ze ontdekt wat ik allemaal achterin mijn kledingkast heb liggen). Ze vind dat een mens gelukkig moet zijn of die nu homo, transgender of anders is. Mijn stiefvader zal dit waarschijnlijk niet begrijpen, maar hij zal het wel accepteren. En mijn vader (die gelukkig niet thuis woont) Accepteert het al helemaal niet. Hij ziet alles heel zwart-wit en als iets niet werkt volgens "hoe het hoort" dan laat hij merken dat hij er niets mee te maken wilt hebben.

Sorry voor de off-topic, maar dat moest ik even kwijt.


Hoi Frank, welkom op het forum.

Het is zeker geen slecht idee om eens te polsen. Omdat mijn echtgenote vond dat ik het niet verborgen mocht houden voor mijn slechtziende moeder, vroeg ik haar op een dag om over mijn been te wrijven. Toen ze, verbaasd, vroeg hoe ik mijn benen zo zacht kreeg, vertelde ik haar dat het een panty was en dat ik al heel mijn leven gefascineerd was van dat kledingstuk. Tot mijn grote verbazing, glimlachte ze, " ik heb het altijd al geweten", was het antwoord. Ze had, in het verleden, mijn voorraad gevonden en er nooit wat van gezegd.
Mijn vader, (gescheiden), is er helemaal niet voor te vinden. Jammer, maar ik respecteer zijn mening. Als ik bij hem op bezoek ga, is het in "traditionele" kleding. Het klinkt misschien gek, maar ik wil geen oeverloze discussie beginnen over een stukje stof.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
25-04-2019 18:22:39 BerichtOnderwerp:
Brachlion
Erelid


Geregistreerd op: 01 Jun 2017
Berichten: 169
Woonplaats: Allentown, PA, USA

Reageren met citaat

Ik denk dat dit verhaal mooi aansluit op een andere post waar het bestaansrecht van dit forum ter discussie werd gesteld. Het is altijd goed om ergens een klankbord te vinden voor een probleem, groot of klein, waar je mee zit.
Iets geheim houden is in dit geval de slechtste oplossing. Er over kunnen praten geeft je in ieder geval gemoedsrust. Maar je bent zelf degene die het best kan beoordelen of en wanneer dat mogelijk is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
26-04-2019 22:08:15 BerichtOnderwerp:
Maarten
Lid


Geregistreerd op: 24 Apr 2019
Berichten: 32
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Ik ben met mijn moeder gepraat en ik heb haar verteld wat ik doe. Het luchtte enorm op en het gesprek verliep heel gemakkelijk en natuurlijk. Ik heb verteld sinds wanneer ik het doe en hoe ik dat verliep. Ik heb gevraagd of ze vroeger wel eens iets had gezien/gevonden, maar ze heeft nooit wat doorgehad. Wat knap dat ik dat altijd zo goed verborgen heb gehouden, ik had zelf namelijk het idee dat ik soms wat "sporen" achterliet.

Het kwam voor haar als een grote verassing, maar gelukkig accepteert ze het wel. Ze laat anderen in hun waarden en dat wist ik ook wel, daarom vond ik het ook makkelijk om het haar te vertellen.

Ik zag het eerder niet zo zwaar, maar rondlopen met een geheim zonder dat je naasten het weten is niet makkelijk. Ik ben trots op mezelf dat ik dit gedaan heb. Ik hoop dat dit een inspiratie mag zijn voor andere mannen. Het is namelijk niet erg om je een keer kwetsbaar op te stellen, uiteindelijk wordt je er alleen maar sterker van.
_________________
Dream Big
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
 
27-04-2019 07:05:26 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Een goede beslissing, iets geheimhouden voor een naaste is inderdaad niet prettig.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
29-04-2019 08:51:18 BerichtOnderwerp:
neon
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2017
Berichten: 243
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Hoi Frank,
welkom hier! Goed te zien dat er nieuwe jongere leden op het forum komen. Hoop dat je hier een hoop tips/tricks op doet wat betreft panty's en andere kleding.

Veel plezier!

Neon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
29-04-2019 19:06:18 BerichtOnderwerp:
neorej
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 12 Nov 2017
Berichten: 73

Reageren met citaat

Frank schreef:
Ik ben met mijn moeder gepraat en ik heb haar verteld wat ik doe. Het luchtte enorm op en het gesprek verliep heel gemakkelijk en natuurlijk. Ik heb verteld sinds wanneer ik het doe en hoe ik dat verliep. Ik heb gevraagd of ze vroeger wel eens iets had gezien/gevonden, maar ze heeft nooit wat doorgehad. Wat knap dat ik dat altijd zo goed verborgen heb gehouden, ik had zelf namelijk het idee dat ik soms wat "sporen" achterliet.

Het kwam voor haar als een grote verassing, maar gelukkig accepteert ze het wel. Ze laat anderen in hun waarden en dat wist ik ook wel, daarom vond ik het ook makkelijk om het haar te vertellen.

Ik zag het eerder niet zo zwaar, maar rondlopen met een geheim zonder dat je naasten het weten is niet makkelijk. Ik ben trots op mezelf dat ik dit gedaan heb. Ik hoop dat dit een inspiratie mag zijn voor andere mannen. Het is namelijk niet erg om je een keer kwetsbaar op te stellen, uiteindelijk wordt je er alleen maar sterker van.


Fijn om te horen dat je het je moeder hebt verteld. Dit geeft weer "lucht" in je gedachten!. En je hebt alle recht om trots op jezelf te zijn! Applause
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!