top

Samen met vrouwlief in panty op stap

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

08-08-2019 12:13:59 BerichtOnderwerp: Samen met vrouwlief in panty op stap
Speedlover
Lid


Geregistreerd op: 06 Aug 2019
Berichten: 40
Woonplaats: Haaksbergen

Reageren met citaat

Vandaag samen met vrouwlief voor onze huwelijksverjaardag naar Wijnegem geweest, beiden een 20 denk er huidskleurige panty aan. Zij in een mooi zwart jurkje en ik in short. Onderweg nog wat lachen en kijken wie de mooiste benen heeft. Ik natuurlijk maar vrouwtje ongelooflijk sexy. Geen mens die iets in de gaten had. Dus als je je gewoon gevraagd is er niks aan de hand.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
11-08-2019 16:31:11 BerichtOnderwerp:
Speedlover
Lid


Geregistreerd op: 06 Aug 2019
Berichten: 40
Woonplaats: Haaksbergen

Reageren met citaat

Gisteren samen met vrouwlief en onze beste vrienden een feestje gebouwd en een heerlijk desserts gaan eten op een terrasje bij ons in de buurt. Vrouwtje in een elegant jurkje zonder panty deze keer en ik in short met een sportief poloshirt uiteraard in panty van Adrian street 20den transparant en sneakers. Kreeg weerom complimenten voor de kleur van mijn benen en gewoon verteld dat ik een panty droeg . Hierop wilden de vrouwen in ons gezelschap wel eens voelen na toestemming van mijn vrouw. Al vlug hadden we dan ook een onderwerp om over te praten wie welke panty het best of meest aangenaam zit. Voor ons en onze omgeving is het de normaalste zaak van de wereld dat ik een panty droeg.
Meer mannen moesten openbaar gewoon een panty durven dragen en promoten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
11-08-2019 17:45:33 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Dit is alweer een mooi voorbeeld dat je niet enkel een panty "achter de kachel" hoeft te dragen. Zelf gebruik ik een 12 denier panty om de bleke benen te pimpen tijdens de zomer van het merk merk Breitex, kleur "Notte". Deze tint komt zo'n beetje overeen met de teint van mijn licht zongebruinde armen (ik ben geen zonneklopper). Nog nooit een reactie gehad en ik voel me een heel stuk relaxter, in het openbaar, met een panty dan met de bleke benen. Wel één addertje onder het gras: de benen moeten geschoren zijn. Wink

Ik kan enkel maar aanraden om het voorbeeld van Speedlover te volgen, niemand die het ziet. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
11-08-2019 19:27:43 BerichtOnderwerp:
Speedlover
Lid


Geregistreerd op: 06 Aug 2019
Berichten: 40
Woonplaats: Haaksbergen

Reageren met citaat

Zo is het ook de benen moeten geschoren of ontaard zijn. Ik laat ze geregeld ontharen bij vrouwlief in het schoonheidssalon.kan dan kiezen om te waxen of met suiker te laten ontharen. Om ze dan netjes te houden had ik al met mijn scheermesjes geprobeerd maar ondertussen de Venus van mevrouw in beslag genomen om mooie gladde benen te houden. Vandaag ook weer de hele dag met een 20 den panty aan rondgelopen en voel me steeds beter. Ondertussen een alledaags kledingstuk geworden. Zonder panty voel ik me bijna naakt en door de talrijke littekens op mijn benen vallen deze echt niet meer op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!