top

afspraak

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

15-08-2019 15:45:00 BerichtOnderwerp: afspraak
Kawilaa
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 13 Apr 2015
Berichten: 70

Reageren met citaat

Hoi hoi!

tijdje terug alweer dat ik iets heb geplaatst Smile
ik had vandaag een korte bruine short aan met een beige t-shirt met bijpassende sneakers. daaronder een 7 den huidskleurige panty aan. lekker de benen weer geschoren dus voor mijn ogen zag het er helemaal top uit. lekker mijn studio wezen schoonmaken en helemaal vergeten dat ik vandaag een thuis afspraak heb met mijn begeleider. Na enige tijd te hebben gepraat hadden we het over stres factoren en dat daardoor mijn psoriasis opspeelt. ik werk in een pak dus met die broek schuurt dat enorm. Ze keek al een paar keer naar mijn benen en toen vond ze een opening om er naar te vragen. ze zegt de plekjes op je been vallen nu wel mee, draag je nu een panty? dus mijn antwoord was ja, omdat ik ze prettig vind zitten en tevens onder mijn pak op werk omdat dit irritaties voorkomt Smile. ze zegt nou het staat niet verkeerd. Mooi! die kan ik mijn zak steken. tevens weet ze ook dat ik een beetje met mijn gender stoei ook dat geeft al iets meer vrijheid. Niet dat ik mij uberhäupt aantrek wat iemand er van vind, maar toch is dat een kleine pluspunt Smile

het voelt altijd fijn als je er gewoon over kan praten zonder dat de 'zenuwen'? er bij meespelen.

groetjes K,
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!