top

De panty in de openbaarheid

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

13-07-2019 10:10:16 BerichtOnderwerp: De panty in de openbaarheid
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Het weer heeft zijn kuren máár dat belet mij niet om toch in panty buiten te komen. Dat zijn 20 en 30 den 's. Overal waar ik kom ziet ge dé mensen mij goed of gegeneerd gadeslaan en nu vind ik dat best grappig.gisteren nog ne goeie babbel gedaan met een oude klas vriend en zijn vrouw, die kon haar ogen niet van mijn panty afhouden en daardoor liep ze een beetje rood aan Very Happy bij mijn familie ist nu praktisch altijd in panty met schort én thuis in rok, die zijn dat al gewoon. Moesten die hittegolven nu weg blijven dan ist heel goed. Het is mogelijk dat we binnenkort naar Schotland gaan en dan zal het wel rokjes koop wezen!! Very Happy Very Happy . Gr. Km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
14-07-2019 17:23:02 BerichtOnderwerp:
Tauruxx
Erelid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 103

Reageren met citaat

Is je vrouw dan al een beetje gewend aan het feit dat je liever in rok loopt???
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
15-07-2019 08:42:06 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Ja gewend wel, maar niet met haar goesting! Hét is zoals bij iedereen denk ik dat de vrouw bang is voor wat de mensen gaan zeggen. Ook is het zo dat de roddels wel erg gemeen kunnen zijn. Daarom ga ik zeker niet in haar werkmidden gaan paraderen met panty aan. Ook gaat ze niet op stap met mij in stad Waregem. Dus ik hou wel rekening met haar, maar hou ook zo veel mogelijk vast aan mijn panty en schort/rok outfit. Ik heb er bijna 2 jaar over gedaan om zo op straat te komen en ik kan me wel goed voorstellen wat zij doormaakt en haar vrees voor de roddels . Nochtans zijn er zeker meer of 10 modehuizen die dé rok voor de man promoten alsook de panty! Maar ja we zijn in hokjes grootgebracht op dat gebied, in mijn schooljaren was het!, jongens en meisjes apart!! Ik hoop op beterschap. Gr. De km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
20-08-2019 07:24:48 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Gisterenavond boodschappen gedaan bij Carrefour. Was blijkbaar de enige met panty’s aan 😎
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!