top

Op bezoek bij de ouders

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

17-08-2019 21:09:31 BerichtOnderwerp: Op bezoek bij de ouders
Speedlover
Lid


Geregistreerd op: 06 Aug 2019
Berichten: 40
Woonplaats: Haaksbergen

Reageren met citaat

Vandaag bij mijn ouders op bezoek geweest waar ook mijn zus met haar man en dochter waren.
Toen we binnenkwamen en iedereen begroet hadden vroeg mijn zus of ik een panty droeg? Ik droeg onder mijn short een Adrian street 20den.
Mijn moeder zei daarop dat mijn echtgenote toch altijd een panty draagt waarop mijn vrouw gewoon antwoord dat wij beiden een panty dragen en dat ze dat ook mooi vindt voor een man. Mijn zus die zelf een lingeriewinkel heeft vroeg dadelijk waar ik mijn panty's koop en overweegt het nu om deze ook te gaan verkopen. Heb haar dan verteld dat er speciale panty's voor mannen op de markt zijn.
Zo hebben we met z'n allen gezellig over panty's en lingerie zitten keuvelen
Is toch leuk als ook je beide ouders het als gewoon vinden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
17-08-2019 21:30:08 BerichtOnderwerp: Re: Op bezoek bij de ouders
beautifultights
Erelid


Geregistreerd op: 07 Okt 2018
Berichten: 82

Reageren met citaat

Speedlover schreef:
Vandaag bij mijn ouders op bezoek geweest waar ook mijn zus met haar man en dochter waren.
Toen we binnenkwamen en iedereen begroet hadden vroeg mijn zus of ik een panty droeg? Ik droeg onder mijn short een Adrian street 20den.
Mijn moeder zei daarop dat mijn echtgenote toch altijd een panty draagt waarop mijn vrouw gewoon antwoord dat wij beiden een panty dragen en dat ze dat ook mooi vindt voor een man. Mijn zus die zelf een lingeriewinkel heeft vroeg dadelijk waar ik mijn panty's koop en overweegt het nu om deze ook te gaan verkopen. Heb haar dan verteld dat er speciale panty's voor mannen op de markt zijn.
Zo hebben we met z'n allen gezellig over panty's en lingerie zitten keuvelen
Is toch leuk als ook je beide ouders het als gewoon vinden


Fijn zeg. Was je de enige met een panty aan daar?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
17-08-2019 22:20:21 BerichtOnderwerp:
Speedlover
Lid


Geregistreerd op: 06 Aug 2019
Berichten: 40
Woonplaats: Haaksbergen

Reageren met citaat

Neen mijn echtgenote droeg ook een panty. We vinden het beiden aangenaam om een panty te dragen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
17-08-2019 22:35:16 BerichtOnderwerp:
beautifultights
Erelid


Geregistreerd op: 07 Okt 2018
Berichten: 82

Reageren met citaat

Speedlover schreef:
Neen mijn echtgenote droeg ook een panty. We vinden het beiden aangenaam om een panty te dragen.


je hebt geluk, mijn vrouw draagt niet graag panty's. Zoals veel vrouwen denk ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
18-08-2019 09:42:47 BerichtOnderwerp: Re: Op bezoek bij de ouders
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Speedlover schreef:
Vandaag bij mijn ouders op bezoek geweest waar ook mijn zus met haar man en dochter waren.
Toen we binnenkwamen en iedereen begroet hadden vroeg mijn zus of ik een panty droeg? Ik droeg onder mijn short een Adrian street 20den.
Mijn moeder zei daarop dat mijn echtgenote toch altijd een panty draagt waarop mijn vrouw gewoon antwoord dat wij beiden een panty dragen en dat ze dat ook mooi vindt voor een man. Mijn zus die zelf een lingeriewinkel heeft vroeg dadelijk waar ik mijn panty's koop en overweegt het nu om deze ook te gaan verkopen. Heb haar dan verteld dat er speciale panty's voor mannen op de markt zijn.
Zo hebben we met z'n allen gezellig over panty's en lingerie zitten keuvelen
Is toch leuk als ook je beide ouders het als gewoon vinden


Echte herenpanty's, zelf zou ik er niet teveel in investeren. Ik heb een paar modellen herenpanty's liggen, maar worden zelden, of nooit gedragen. Reden: er is een veel ruimere keuze in de "dames"modellen, zowel in diktes als motieven en kleuren. Bovendien zijn herenpanty's een stuk duurder. Voor grotere mannen kan de langere beenlengte van de herenpanty een oplossing bieden, maar ondertussen hebben veel "dames"merken ook een "long legs-versie". Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
18-08-2019 13:09:28 BerichtOnderwerp:
Speedlover
Lid


Geregistreerd op: 06 Aug 2019
Berichten: 40
Woonplaats: Haaksbergen

Reageren met citaat

Ik vindt de prijzen van de mannenpanty nog goed meevallen. Voor de Adrian street 20 den geef je ook maar een goede 10 euro uit. Deze zit voor mij gewoon perfect. Als ik soms de prijzen van Falke vergelijk komen die meestal duurder uit.
Zo zal ieder wel zijn favoriete merk hebben en ik laat daar ook iedereen vrij in. Je moet gewoon dragen waar je je goed in voelt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
18-08-2019 17:30:11 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Speedlover schreef:
Als ik soms de prijzen van Falke vergelijk komen die meestal duurder uit.


Falke is inderdaad niet goedkoop, maar ik heb exemplaren in de collectie die minstens 3 jaar oud zijn en ,ondanks regelmatig gebruik, er nog steeds als nieuw uitzien. Maar je hebt gelijk, ieder zijn keuze. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
20-08-2019 12:10:35 BerichtOnderwerp: Re: Op bezoek bij de ouders
neorej
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 12 Nov 2017
Berichten: 73

Reageren met citaat

Speedlover schreef:
Mijn zus die zelf een lingeriewinkel heeft vroeg dadelijk waar ik mijn panty's koop en overweegt het nu om deze ook te gaan verkopen. Heb haar dan verteld dat er speciale panty's voor mannen op de markt zijn.


Geweldig! Weer een verkoop punt erbij wellicht.

Tja of je nou niet moet inversteren in een mannen model. Ik zelf vind een mannen model wel fijner, omdat je meer "kruis ruimte" hebt. Somme dames modellen zitten daar bij mij soms best strak.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!