top

Hardlopen met panty of legging

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

11-10-2019 00:36:58 BerichtOnderwerp: Hardlopen met panty of legging
sander
Erelid


Geregistreerd op: 25 Dec 2012
Berichten: 96
Woonplaats: Breda

Reageren met citaat

Hallo,
Laatst nog hardgelopen met een vriend. Ik had een zwarte 40den legging onder mijn fietsbroek aan. Geen enkele opmerking gekregen. Zowel geen negatieve als positieve. Een legging vind ik fijner met hardlopen, omdat het dan minder glijdt in je schoen.
Ook nog meegedaan aan een hardloopwedstrijd waarbij mijn vriendin en schoonzus als toeschouwers aanwezig waren. Bij de start en ook na de finish. Het was zonnig weer en de legging zichtbaar transparant, want zo heel erg bruin ben ik niet😵! Geen één opmerking van gekregen, ook niet van mede lopers. Ook geen afkeurende of vervelende blikken ervaren.
Groeten, Sander
_________________
Dress you up in nylons!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
12-10-2019 22:32:59 BerichtOnderwerp:
Speedlover
Lid


Geregistreerd op: 06 Aug 2019
Berichten: 40
Woonplaats: Haaksbergen

Reageren met citaat

Ik loop ook dagelijks in panty openbaar op straat en het varieerde van 15 den tot 100den in alle kleuren die denkbaar zijn. Eigenlijk nog nooit negatieve opmerkingen gekregen, wel al verwonderde blikken of mensen die je aanstaren al was je een wereldwonder maar ik gedraag me normaal en dan wordt het blijkbaar wel aanvaard. Regelmatig spreken dames me spontaan aan en vinden het moedig dat ik er openbaar voor uitkom en dat het best iets heeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
13-10-2019 07:52:23 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Wat mij opvalt is dat een zwarte 100 denier minder opvalt dan een donkerbruine. Ik ga regelmatig buiten met een panty aan, de regel is: als ik reeds een panty in huis aan heb, dan blijft hij ook aan als ik ergens naartoe moet. Aangezien dat ik een hekel heb aan een lange broek over een panty, ga ik dus altijd een jeansshort bij de panty dragen.
Wat de reacties betreft, ik zie zelden iemand kijken en als er al eens iemand uitdrukkelijk kijkt, dan hoop ik dat ik misschien iemand op nieuwe ideeën gebracht heb. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
13-10-2019 10:00:35 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Ik heb dagelijks een 20 to 60 den panty aan, zowel naturel, zwart,mokka, en brons. Daarop een korte schort of rok tot boven de knie. En nog niemand heeft mij daarover aangesproken. Wel wat blikken én daar blijft hét bij. Nu draag ik toch al een jaar of zes een panty en kan niet meer zonder. Mijn vrouw is er niet voor te vinden maar laat toe, zo gaan we ook nu en dan tesamen winkelen . Ik lig er niet meer wakker van wat de mensen er van denken, ik ga wel mijn panty niet laten. Gr. Km Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!