top

Naar de markt

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

11-10-2019 12:58:06 BerichtOnderwerp: Naar de markt
Speedlover
Lid


Geregistreerd op: 06 Aug 2019
Berichten: 40
Woonplaats: Haaksbergen

Reageren met citaat

Afgelopen dinsdag naar de markt geweest in korte broek en zwarte 20den panty en stoere enkelhoge veterboots. Rustig mijn inkopen gedaan en ik hoorde enkele vrouwen fluisteren van moet je dat zien en daarop gereageerd of ze jaloers waren op mijn benen of dat de panty een alleenrecht is voor vrouwen? Daar wisten ze mij niet op te antwoorden. Een vriendin die erbij was moest hierom lachen want zij vind dit normaal. De marktkramers die kousen verkoopt gaf mij wel complimenten. Zij dat meer mannen dit moesten dragen in het openbaar. Is natuurlijk goed voor zijn winkel. Dus op die enkele opmerking van deze wat oudere dames enkel positieve reacties en veel glimlachende blikken van de andere aanwezige dames.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
13-10-2019 21:19:10 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Speedlover,
Denk dat je, indien je het leuk weet te combineren, je er best “mee wegkomt” om als man een panty te dragen. Zelfs indien hij opvalt. Mijn echtgenote vind het alvast iets hebben.
Stoere bottienen, leuke short en hemdje of trui.
Wij plannen binnenkort een bezoek aan het Waterloo museum.
Ik ga alvast in short en panty. Benieuwd naar de reacties.
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
14-10-2019 00:08:09 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Het is makkelijker als je net als vrouwen slank bent. Want als vrouwen een kilootje meer hebben, dan wordt er ook op een verkeerde manier naar gekeken. Ik ben nog steeds van mening dat mensen moeten dragen wat ze willen dragen. Of je slank of dik bent, of man of vrouw, jong of oud. Wat maakt dat nou uit? En inderdaad het combineren lijkt me belangrijk voor een snellere goedkeuring. Als ik mij kleed dan doe ik ook mijn best met kleuren en combinaties. Ik draag ook nog graag rokken. Dan val ik extra op. Maar zelden krijg ik negatieve reacties. Wel dat elke keer weer naar me gekeken wordt. En af-en-toe met een zuur gezicht. Laat mensen maar zuur kijken. Maar eerder krijg ik complimenten. En jij droeg veterboots. Ja die zijn altijd heel stoer. Die draag ik ook graag. En nu heb ik ook al een tijdje met van die gespen. Dat is tegenwoordig vrouwelijk. Maar dat kan bij een man ook heel makkelijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!