De panty in de openbaarheid

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende   Pagina 2 van 3

24-03-2019 13:19:30 BerichtOnderwerp:
Emily
Aspirant lid

Reageren met citaat

Marcel schreef:
Vandaag hele dag geshopped in Utrecht met lieverd. Ik droeg antraciet 20 denier panty met zwarte korte broek en mijn favoriete enkellaarsjes.
Zeer veel (jonge) dames die ook zwarte panties ed droegen.

Zo fijn dat ik me er niet meer voor schaam of niet (meer) durf.
Eerder zou ik stikjaloers zijn geweest als ik met 8 graden een lange broek aan had moeten doen omdat ik niet durfde vroeger.

De angst definitief voorbij. Heerlijk!

Enne, geen opmerkingen. Wel een paar blikken. Verder niets.

Hoi,

Ik kom zelf regelmatig in Utrecht om te winkelen, meestal alleen en als man gekleed in een sweatdress en 50D Falke panty. Ook ik heb nog nooit (nare) opmerkingen gehad en soms idd wel een paar blikken of een enkele glimlach 😊. Laatst ben ik ook een keertje geweest met mijn lieverd en had ik de indruk dat er iets minder aandacht was voor mijn kledingstijl, dit was althans het gevoel wat bij mij, bij die gezellige winkeldag bijgebleven is 😉

Groetjes, E.

Laatst aangepast door Emily op 07-09-2019 21:33:20; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

30-04-2019 16:52:28 BerichtOnderwerp:
Ferdinand
Erelid

Reageren met citaat

Gisteren in het centrum van Alkmaar een prachtige paradijsvogel gezien. Een lange slanke man liep daar rond in een kort roze geruit rokje en met een knalroze panty aan. Hij droeg schoentjes met hoge hakken en zijn jasje paste mooi bij zijn rokje. Zijn haar en baard had hij met een beetje roze haarlak gekleurd. Ik weet beslist niet of het iemand van het forum was maar hij zag er prachtig en smaakvol uit. Ik vond het naast de opvallende kleurencombinatie ook gedurfd om zo te gekleed te gaan omdat er verschillende groepjes opgeschoten jongens rondliepen die (heel goed mogelijk) vervelende dingen zouden kunnen roepen. Nogmaals mijn complimenten voor de smaakvolle combinatie en de durf.
Terug naar boven

22-05-2019 15:17:46 BerichtOnderwerp:
Marcel
Erelid

Reageren met citaat

Weer lekker een paar weken vakantie op de camping met caravan. Terwijl ik dit nu type, zitten we buiten voor de caravan in de zon. Ik een zwarte korte broek met antraciet panty er onder met zwarte laarsjes. Degenen die voorbij lopen zien het wel maar zeggen niets.

Net bij boodschappen, liep de caissiere zeer dicht langs mij heen. Tot 2x toe een nieuwsgierige blik van haar op mijn benen. Vervolgens keek ze mij aan. Geen reactie van haar.

Lekker weer iedere dag met antraciet of zwarte panty onder de korte broek.

Heerlijk deze vrijheid.

24-06-2019 12:21:52 BerichtOnderwerp:
Ferdinand
Erelid

Reageren met citaat

Afgelopen zaterdag in de supermarkt in Heerhugowaard een man met een dikke zwarte panty onder een spijkershort gezien. Het was erg warm en ik vond de combinatie daarom wel bijzonder. Net als mijn vrouw vond ik het dapper om zo vrijelijk rond te lopen. Zou ik ook graag willen maar dat zit er in mijn woonplaats niet in. Trouwens; was het iemand van het forum?
Terug naar boven

24-10-2019 21:37:39 BerichtOnderwerp:
Ferdinand
Erelid

Reageren met citaat

Deze week ben ik weer op vakantie in Arnhem. Dit doen we elk jaar en elk jaar wandelen we het "Plunjepad". Dat is een wandelroute van zo'n tien kilometer. Normaal is mijn jongste dochter ook mee maar ze kon door haar werk maar een paar dagen en we hebben haar gisteren weer op de trein naar huis gezet. Enfin, dit gaf mij vandaag de ruimte om die wandeling, samen met mijn vrouw, in mijn panty te lopen. Dus een 70 den. zwarte Falke Seidenglatt, kort hardloopbroekje en een trui aan en lekker genieten. Regelmatig zijn we mensen tegen gekomen. Geen opvallende blikken of opmerkingen. Alleen een vrouw die in haar auto iets aan het drinken was, zette grote ogen op en keek duidelijk naar mijn benen. Gewoon doorlopen en net doen of je gek bent. Ik vond het heerlijk om te doen. Vooral ook omdat mijn vrouw, die anders nog wel eens vraagt of ik bij teveel blikken een lange broek aan wil doen, nu totaal niets zei en mij gewoon mijn gang liet gaan. Een mooie herinnering!
Terug naar boven

25-10-2019 08:13:13 BerichtOnderwerp:
Frank
Lid

Reageren met citaat

Ferdinand schreef:
Deze week ben ik weer op vakantie in Arnhem. Dit doen we elk jaar en elk jaar wandelen we het "Plunjepad". Dat is een wandelroute van zo'n tien kilometer. Normaal is mijn jongste dochter ook mee maar ze kon door haar werk maar een paar dagen en we hebben haar gisteren weer op de trein naar huis gezet. Enfin, dit gaf mij vandaag de ruimte om die wandeling, samen met mijn vrouw, in mijn panty te lopen. Dus een 70 den. zwarte Falke Seidenglatt, kort hardloopbroekje en een trui aan en lekker genieten. Regelmatig zijn we mensen tegen gekomen. Geen opvallende blikken of opmerkingen. Alleen een vrouw die in haar auto iets aan het drinken was, zette grote ogen op en keek duidelijk naar mijn benen. Gewoon doorlopen en net doen of je gek bent. Ik vond het heerlijk om te doen. Vooral ook omdat mijn vrouw, die anders nog wel eens vraagt of ik bij teveel blikken een lange broek aan wil doen, nu totaal niets zei en mij gewoon mijn gang liet gaan. Een mooie herinnering!

Het lijkt me heerlijk zo vrij te kunnen lopen. Ik heb er ook eens aan gedacht een weekendje op vakantie te gaan naar een bosrijke omgeving en daar de hele dag in een panty rond te lopen. Die stap heb ik nog niet durven zetten...

26-10-2019 07:14:38 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin

Reageren met citaat

Frank schreef:
Het lijkt me heerlijk zo vrij te kunnen lopen. Ik heb er ook eens aan gedacht een weekendje op vakantie te gaan naar een bosrijke omgeving en daar de hele dag in een panty rond te lopen. Die stap heb ik nog niet durven zetten...

Je moet het echt eens proberen om te ervaren dat het allemaal veel gemakkelijker gaat dan dat men denkt. De eerste keer is het best wel spannend, maar je zal snel merken dat maar zeer weinig voorbijgangers iets opmerken, laat staan dat het hen wat kan schelen. In al de jaren, dat ik openbaar panty's draag, heb ik één aanvaring gehad met een dame die vond dat ik dat niet mocht dragen, maar voor de rest geen reacties, wel soms een verbaasde blik. Na een tijdje let je er zelfs niet meer op. Bovendien zit tegenwoordig iedereen vastgekluisterd aan zijn smartphone, nog minder kans dus dat ze iets zouden opmerken.

De beste plaats om zoiets eens uit te proberen is een rustige buurt. Trek uw gewenste kleding aan, trek daarover zo'n regenbroek voor fietsers en fiets / rijdt naar de gewenste plek. Trek de regenbroek uit en maak uw wandeling. Neem de regenbroek mee zodat je ze eventueel terug kan aantrekken. Let wel op: eenmaal dat je van de vrijheid geproefd hebt, zal het naar meer smaken. Veel succes.
-Life's too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

26-10-2019 08:42:50 BerichtOnderwerp:
beautifultights
Lid

Reageren met citaat

inderdaad, zoals Yvan zegt heerlijk moet dat zijn zo de wind voelen waaien langs je benen met een panty aan. Wat een vrijheid moet dat zijn. Alleen ik durf het niet. En stel dat ik toevallig iemand tegen het lijf loop die mij kent...
Wat dan... Voorlopig draag ik enkel panty's in het openbaar met een lange broek er overheen, maar een panty met een broek er over zit toch iets minder lekker.
Terug naar boven

26-10-2019 09:09:24 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin

Reageren met citaat

beautifultights schreef:
inderdaad, zoals Yvan zegt heerlijk moet dat zijn zo de wind voelen waaien langs je benen met een panty aan. Wat een vrijheid moet dat zijn. Alleen ik durf het niet. En stel dat ik toevallig iemand tegen het lijf loop die mij kent...
Wat dan... Voorlopig draag ik enkel panty's in het openbaar met een lange broek er overheen, maar een panty met een broek er over zit toch iets minder lekker.

Zelf haat ik het gevoel van een lange broek over een panty, het voelt aan als twee broeken over elkaar aantrekken. Zelf heb ik het ooit ook gedaan, er is niets mis mee, maar van zodra ik van de panty in de openbaarheid geproefd had, was er geen weg terug. Ik loop niet het hele jaar in panty rond en draag nog regelmatig sokken en lange broek, maar vind het wel prettig om te kunnen kiezen wat ik draag zonder er hoeven over na te denken. En angst om herkend te worden? Ik sta met mijn smoelwerk en naam op mijn avatar... Wink Ook Rob heeft die mening, dacht ik.
-
Terug naar boven

26-10-2019 11:24:30 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid

Reageren met citaat

Yvan schreef:
Ik sta met mijn smoelwerk en naam op mijn avatar... Wink Ook Rob heeft die mening, dacht ik.

Klopt, ook sta ik duidelijk herkenbaar in al mijn profielen in rok (en panty).
Foto's, waarvan de gezichten onherkenbaar zijn gemaakt, vind ik niet meer de moeite waard om op te reageren en zal dat dus ook niet meer doen.
Maar goed, dat is ieder zijn goed recht en is het voordeel van de vrijheid en zal die keuze ook respecteren.
Maar ik ga nu al zo'n 2 jaar overal naar toe in rok en bij koude temperaturen ook met panty.

De eerste negatieve reactie moet ik nog steeds krijgen, wat wel weer het voordeel is dat ik wel een stuk beter op de mak lig bij de vrouwtjes.
Heb al met diverse vrouwen hele leuke gesprekken gevoerd over mijn rok (met panty) dragen en wat complimenten in ontvangst mogen nemen.
Voor het rok/panty dragen zijn er maar 2 problemen die je moet overwinnen, namelijk:
1. Je eigen bovenkamer.
2. Je partner.
Zijn deze twee problemen overwonnen, dan ligt de wereld aan je voeten en kun je naar hartenlust genieten van je rok en/of panty.

Rob

P.s. Kan iemand Yvan blokkeren hier op het forum? Dit omdat hij nog steeds in een lange broek rond hobbelt, dat is in strijd met de forum regels. Wink Mr. Green

26-10-2019 12:16:20 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin

Reageren met citaat

Rob schreef:

P.s. Kan iemand Yvan blokkeren hier op het forum? Dit omdat hij nog steeds in een lange broek rond hobbelt, dat is in strijd met de forum regels. Wink Mr. Green

Razz Mr. Green Ach, de "hobbezak" heeft, nu en dan, nog zijn voordelen. Wink
-
Terug naar boven

27-10-2019 12:07:44 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid

Reageren met citaat

Yvan schreef:

Razz Mr. Green Ach, de "hobbezak" heeft, nu en dan, nog zijn voordelen. Wink

Hmmm, dan ik ben al gauw geneigd om te denken dat het hier gaat om een "zak" in een hobbezak. Wink Mr. Green

Rob

27-10-2019 12:47:14 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin

Reageren met citaat

-
Terug naar boven

28-10-2019 16:06:36 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid

Reageren met citaat

Heb ik dus toch gelijk. Dancing Dancing Dancing

Rob

09-11-2019 15:26:29 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid

Reageren met citaat

Gisteren gingen we langs bij Morres Meubel in Hulst.
Droeg een donker groen hemd, grijze shirt met nearly black panty van Wolford in 40d. en een groene sneaker van Timberland. Vond van mezelf dat ik er stoer uitzag.
Van de dames aan de kassa kregen we een vriendelijke “welkom”bij het binnenkomen. We keuvelden wat rond omdat we wat ideetjes wilden opdoen. Best weinig reactie aanvankelijk. Op een gegeven moment kwamen er 3 jonge vrouwen ons voorbij gestapt. Ik kon in het passeren nog net zien dat 1 van hen verbaasd terug achterom keek naar mijn benen. Ik dacht die geloofd niet wat ze ziet en vond haar reactie best grappig. Toen ik ze een tijdje later weer voor ons zag staan, waren ons gepasseerd toen we ergens een meubel aan het bekijken waren, dacht ik “laten we er nog eens voorbij gaan”. Waarschijnlijk had ze ondertussen haar vriendinnen op de hoogte gebracht want ze keken nu allemaal, zij het stiekem, naar mijn panty. Echter geen opmerking gekregen. Een paar oudere dames die me passeerden schudden hun hoofd wel van ongeloof of afkeur, maakte me niks uit. Mijn echtgenote vond het niet erg en wil dat ik van mijn passie kan genieten. Een verkoper die ons passeerde en mijn short en panty zag glimlachte vriendelijk naar haar.
Eens buiten had ik wel een dubbel gevoel. Enerzijds vond het super leuk en best spannend om met een opvallende panty te gaan winkelen. Anderzijds werd het me ook heel duidelijk dat mensen die er anders uitzien, zich anders kleden best wel aangestaard worden. Kon niet anders dan denken aan mensen die met een handicap door het leven moeten. Ik kan mijn panty uitlaten en alle gestaar valt weg. Zij kunnen niet anders.
Eigenlijk best spijtig dat we anno 2020 dit toch nog moeten ervaren. Waarom geven we elkaar niet wat meer ruimte om ons zelf te kunnen zijn ? Waarom blijven we toch zo in hokjes denken ? Waarom kan een vrouw onze hele kleerkast aantrekken zonder zich zorgen te moeten maken hierover een opmerking te krijgen ? Terwijl wij “raar” bekeken worden ?
Ik laat het toch niet aan mijn hart komen en blijf de panty beschouwen als gender neutraal kledingstuk en blijf dit dragen omdat ik me er eenmaal goed in voel! Wou dit toch even kwijt. Was best een emotionele ervaring.

Laatst aangepast door Guy op 09-11-2019 20:27:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen: