top

De rok in de openbaarheid

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

29-10-2019 16:50:59 BerichtOnderwerp: De rok in de openbaarheid
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

We zijn deze week aan zee (oostende) . Tijdens mijn wandeling vanmorgen in 60 den zwarte panty met schort ben ik een man tegen gekomen in panty met rokje boven de knie die duidelijk ook zijn km ters aan het lopen was. Ik ben terug gekeerd in zijn richting máár kon hem niet bijbenen. Jammer we konden nog ne keer ne babbel doen. Morgen neem ik dezelfde weg en misschien zie ik hem terug. Het was prettig om iemand zo tegen te komen en het deed me goed.
We gaan veel gaan stappen ook met de vrouw en haar ouders, ik heb veel bekijks en dat vooral van vrouwen máár niemand zegt iets. Ik was van plan mijn roks te dragen máár dé vrouw wilde dat zeker niet. Zoals gewoonlijk !! Gelijk Rob zegt " de echtgenote moet mee willen" het is zonnig máár fris weer én zo kan ik alle panty's dragen . Very Happy gr km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
08-02-2023 22:07:42 BerichtOnderwerp:
sander
Erelid


Geregistreerd op: 25 Dec 2012
Berichten: 96
Woonplaats: Breda

Reageren met citaat

Dag Kraanman,
Afgelopen twee dagen een sarong gedragen, alhier op vakantie in Indonesië. In het gezelschap van twee Nederlandse dames, die het beide goed vinden staan. Dat is heel fijn om te beleven. Thuis heb ik een oude spijkerbroek omgetoverd tot rok.Dat wegens de grote en diepe zakken. Die draag ik eronder om alles kwijt te kunnen. Op straat krijg ik weleens goedkeurende blikken van Indonesische dames. Dat is meestal wegens het batik patroon, dat van een ander eiland afkomstig is, denk ik. Enfin.
Groeten, Sander
_________________
Dress you up in nylons!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
25-03-2023 02:47:34 BerichtOnderwerp:
Bourget
Erelid


Geregistreerd op: 13 Mrt 2023
Berichten: 75
Woonplaats: EU

Reageren met citaat

Heb hier ook nog nooit een man gezien met een rokje aan, laat staan korte broek en panty. Er zijn vast meer mannen die het doen, maar dit onder hun broek verborgen houden. En de partner het niet kan vinden met een man die panty draagt.

Ik kijk daar nu speciaal naar uit overal, maar nog niks gezien. Ik laat het weten mocht ik iemand spotten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
09-05-2023 10:40:44 BerichtOnderwerp:
Ferdinand
Erelid


Geregistreerd op: 15 Jun 2012
Berichten: 165

Reageren met citaat

Afgelopen week was ik een aantal dagen in Oberhausen om te winkelen en een rockconcert bij te wonen. In het winkelcentrum zag ik een jongeman met een knielange zwarte plooirok met zijn vriendin langs lopen en bij het concert zag ik een andere man ook met een zwarte plooirok. Ik draag zelf geen rokken maar ik vond het leuk om naar te kijken. Wat ik wel jammer vond was dat ze geen van beiden een panty droegen bij de rok. De jongeman droeg geblokte kniekousen en de andere man droeg (o gruwel) dunne pantykousjes bij de rok.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
09-05-2023 14:16:19 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Ferdinand schreef:
Afgelopen week was ik een aantal dagen in Oberhausen om te winkelen en een rockconcert bij te wonen. In het winkelcentrum zag ik een jongeman met een knielange zwarte plooirok met zijn vriendin langs lopen en bij het concert zag ik een andere man ook met een zwarte plooirok. Ik draag zelf geen rokken maar ik vond het leuk om naar te kijken. Wat ik wel jammer vond was dat ze geen van beiden een panty droegen bij de rok. De jongeman droeg geblokte kniekousen en de andere man droeg (o gruwel) dunne pantykousjes bij de rok.


Waarschijnlijk een kilt? Ik heb ook zo een paar zwarte exemplaren liggen en ze zijn loodzwaar om te dragen.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!