top

De rok in de openbaarheid

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

25-11-2019 12:45:07 BerichtOnderwerp: De rok in de openbaarheid
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Zojuist 2 berydale roks gekocht bij Amazon de/nl maat 42. Het zijn stretch roks met een elastische tailleband voor 12€/stuk thuisgebracht. Vandaag heb ik er 2 ontvangen maat 44 máár één maatje minder zal beter zijn. Ze zitten goed en het is knie lengte en gepast voor de winter. Ik ben tevreden van Amazon. Gr. Km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
25-11-2019 23:17:53 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Als de maat niet goed is, stuur ik gewoon terug. Ik had een rok besteld maat 42. Ik dacht al dat ik maat groter moest nemen. Normaal zit ik op maat 40. Ik heb namelijk een slank postuur. Zie mijn avatar. Was ie te klein. Teruggestuurd en maat 44 besteld. Ook te klein. Dan maar de grootste maat. Namelijk maat 46. Ik heb daar extra "speldjes" bij gekocht. Want eigenlijk als ik mijn buik bol maak dan kan ie open vliegen. Het is een hele mooie rok. Maar jammer met dit gebrek en heel vreemd dat ze de maat heel erg opvoeren. Het lijkt wel dat ze willen voorkomen dat er mensen met rondingen dat gaan dragen.

Ze doen dat wel vaker met bepaalde kleding. Apart. Waarom zijn maten niet uniform.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!