top

Ontmoeting van een vriendin na 20 jaar

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

11-12-2019 00:55:33 BerichtOnderwerp: Ontmoeting van een vriendin na 20 jaar
Speedlover
Lid


Geregistreerd op: 06 Aug 2019
Berichten: 40
Woonplaats: Haaksbergen

Reageren met citaat

Vandaag ging ik zoals wekelijks naar onze plaatselijke markt.
Gekleed in blauwe jeansshort sportieve trui en 40 den zwarte panty van marcmarcs en stoere bottines van caterpillar.
Na de aankopen gedaan te hebben loop ik een brasserie binnen om ook de wekelijkse koffie te gaan drinken zie ik ineens een oud bekend gezicht. Na enig twijfelen deze dame toch maar aangesproken en mijn vermoeden was juist. We hadden natuurlijk veel te vertellen en zo kwam ook onze kledingstijl ter sprake. Ze vond het bij mij passen en vond het zelfs uitdagend. Weinig mannen die openbaar de panty dragen. Ik vroeg haar of ze ook zo naast mij over de markt durfde lopen? Waarom niet was haar antwoord , ik draag toch ook een rok en panty met laarzen. Zo hebben we samen nog een tijdje over de markt gelopen, geen negatieve reacties enkel een paar verwonderde blikken die naar mijn benen gingen en deze vriendin zei dat de meeste misschien jaloers waren. Ook na een periode van 20 jaar is het leuk om mensen terug te zien en het ook normaal vinden dat de panty ook door de mannen gedragen worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
11-12-2019 05:37:36 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Mooi verhaal. Het is leuk als je kan dragen waar je zin in hebt zonder dadelijk in een hokje geplaatst te worden. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
11-12-2019 19:28:00 BerichtOnderwerp:
neorej
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 12 Nov 2017
Berichten: 73

Reageren met citaat

Leuk om te lezen! Leuke positive ervaring!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!