top

Rob's rokkenhoekje

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in het algemeen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende   Pagina 8 van 9

10-11-2019 19:50:29 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Henk schreef:

Top Rob!

Wat frappant is om van mezelf te merken is dat bij sommige van je foto's (niet alleen deze drie, ik heb het nu over de hele set) ik zoiets heb van: "best leuk", en bij andere "hmm, meer iets voor een vrouw".

Ik heb, ondanks dat ik lid ben van het forum, dus zelf ook nog vastgeroeste ideeen Rolling Eyes Embarassed


Er mag nog steeds met een kritische blik naar kleding gekeken worden, dacht ik. Er is niets mis met een mening te geven, zolang dit maar met respect gebeurt, zoals in dit geval. Wat de ene leuk vindt, daar wil de andere niet dood in gevonden worden, een kwestie van smaak. Zolang men maar de kans krijgt om te dragen wat men zelf leuk vindt, dat is de hoofdzaak. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
12-11-2019 10:30:00 BerichtOnderwerp:
Henk
Erelid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 114

Reageren met citaat

Yvan schreef:
Henk schreef:

Top Rob!

Wat frappant is om van mezelf te merken is dat bij sommige van je foto's (niet alleen deze drie, ik heb het nu over de hele set) ik zoiets heb van: "best leuk", en bij andere "hmm, meer iets voor een vrouw".

Ik heb, ondanks dat ik lid ben van het forum, dus zelf ook nog vastgeroeste ideeen Rolling Eyes Embarassed


Er mag nog steeds met een kritische blik naar kleding gekeken worden, dacht ik. Er is niets mis met een mening te geven, zolang dit maar met respect gebeurt, zoals in dit geval. Wat de ene leuk vindt, daar wil de andere niet dood in gevonden worden, een kwestie van smaak. Zolang men maar de kans krijgt om te dragen wat men zelf leuk vindt, dat is de hoofdzaak. Wink

Ik weet het Yvan. Misschien was ik niet duidelijk genoeg, het was niet alleen "dat vind ik leuk en dat niet", ik betrapte me erop dat ik bij sommige foto's dacht: "nee, dat is echt meer voor een vrouw"...
En dat verbaasde mezelf: van mij mag iedereen alles dragen wat hij/zij wil (mijn bewuste mening) maar kennelijk heb ik nog steeds een beetje een van vroeger aangeleerd patroon (onbewust) van "dat kan niet bij een man"
Als ik dit soort onbewuste patronen heb, dan is het niet verbazend dat er in de maatschappij nog velen zijn die verwonderd kijken of zelfs meteen een oordeel klaar hebben, gewoon omdat ze het niet eerder gezien hebben en er daarom nooit over na gedacht hebben dat het ook anders kan.

We hebben denk ik meer voorbeelden/voortrekkers nodig Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
12-11-2019 13:55:12 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Henk schreef:

We hebben denk ik meer voorbeelden/voortrekkers nodig Smile


Wat let je om zelf ook het voorbeeld te geven?
Want met er alleen over babbelen en/of fantaseren kom je er niet, daden is de enige wapen in dit geheel. Wink

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
12-11-2019 14:10:44 BerichtOnderwerp:
Speedlover
Lid


Geregistreerd op: 06 Aug 2019
Berichten: 40
Woonplaats: Haaksbergen

Reageren met citaat

Ik draag gewoon de panty openbaar en er wordt wel eens gekeken maar ik gedraag me normaal en blijkbaar heeft niemand er moeite mee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
14-11-2019 15:23:25 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Rob schreef:

Want met er alleen over babbelen en/of fantaseren kom je er niet, daden is de enige wapen in dit geheel. Wink

Rob


Daar zit waarheid in. Jaren geleden nog mensen gekend die zich steeds maar afvroegen wanneer "de aanvaarding" eindelijk een feit zou zijn, maar zelf droegen ze enkel een panty achter de kachel.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
14-11-2019 19:58:31 BerichtOnderwerp:
Brachlion
Erelid


Geregistreerd op: 01 Jun 2017
Berichten: 169
Woonplaats: Allentown, PA, USA

Reageren met citaat

Yvan schreef:
Rob schreef:

Want met er alleen over babbelen en/of fantaseren kom je er niet, daden is de enige wapen in dit geheel. Wink

Rob


Daar zit waarheid in. Jaren geleden nog mensen gekend die zich steeds maar afvroegen wanneer "de aanvaarding" eindelijk een feit zou zijn, maar zelf droegen ze enkel een panty achter de kachel.


Inderdaad. Verbeter de wereld en begin bij jezelf of in het Engels:"Be the change."

Het is natuurlijk altijd moeilijk iets te beginnen waar je kritiek op kunt verwachten. Maar door de stoute schoenen of in dit geval de rok aan te trekken kun je de acceptatiegraad verhogen en het ook voor andere mannen makkelijker maken in een rok of jurk met of zonder panties in het openbaar verschijnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
15-11-2019 00:48:29 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Daar zijn we toch met zijn allen bezig. Lekker in het openbaar in rok verschijnen. Mensen zijn verbaasd dat het ons nog staat ook. Ik krijg elke keer en steeds vaker complimenten over mijn kleding. En dat is nog leuk ook.

Toch vind ik nog steeds elke keer weer spannend. Het is vooral in het begin een beetje spannend. Als je ontdekt ben dan voel ik mij weer op mijn gemak. Meestal combineer ik dat met een concertbezoek. Dan ben je gewoon één van hen. Samen met mijn vrouw is nog steeds geen optie. Maar bij vrienden of zelfs familie mag ik gewoon in rok verschijnen. Ik probeer het in mijn eigen omgeving toch een beetje te mijden. Vooral voor mijn dochter. Want ik weet niet wat de consequenties zijn. Straks als ze volwassen is, dan heeft het minder effect.

Ik weet dat veel van ons minder lef hebben. Misschien doen we het ook een beetje voor onze mederokdragers. Inderdaad ik hoop dat er meer begrip komt. Als er naar hoort gevraagd waarom ik een rok draag, dan krijgen ze van mij antwoord. En ook alle vooroordelen wil ik gewoon antwoord geven. Daar heb ik geen enkel probleem mee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
25-12-2019 11:55:51 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Op deze eerst kerstdag maar eens een rustige en eenvoudige outfit aan het lichaam gehesen.

Fijne dag, Rob


_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
27-12-2019 13:03:28 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Daar het nu weer weekend is, heb ik geen zin om wat anders te gaan doen. Dus kan ik net zo goed wat leuks aan het lichaam hijsen. Mr. Green
Ik weet het, de meningen zijn verdeeld. Wink

Rob


_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
29-12-2019 12:05:09 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Er zijn vele mooie rokken, echter velen hebben geen kasten. Heb dit tasje van de week gescoord en het lijkt mij een handige ding. Hier kan ik mijn praatpaal en zakdoekjes in kwijt, vooral als je een rok aan hebt waar geen kasten in zitten. Dus deze week maar eens rokken dragen zonder kasten met dit buidel kastje.

Rob


_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
01-01-2020 18:13:43 BerichtOnderwerp:
Niek
Erelid


Geregistreerd op: 31 Dec 2019
Berichten: 147
Woonplaats: Gelderland

Reageren met citaat

Mooi Rob, Ziet er netjes uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
01-01-2020 20:07:45 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Niek,

Dank je wel voor je compliment.
De man kan met een gerust hart een rok met panty dragen, zolang het allemaal maar goed gecombineerd wordt.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
20-03-2020 19:29:25 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Heb mij gisteren nog maar eens verwend met wat nieuws.

Rob


_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
22-03-2020 13:28:46 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Vandaag deze serie lompen maar eens aan het lichaam gehesen en de panty is een: Cette Como.

Rob


_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-04-2020 16:29:25 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Maar eens de outfit van vandaag online slingeren, want wat moet je anders tijdens deze Covid-19 crisis. Het voordeel is wel dat je wat meer met gewaagde kleuren gaat stoeien. Wink

Rob




_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in het algemeen
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!