top

rokken en jurken

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in uw relatie    Pagina 1 van 1

03-01-2020 18:13:37 BerichtOnderwerp: rokken en jurken
AstarothGoth
Aspirant lid


Geregistreerd op: 27 Dec 2019
Berichten: 11

Reageren met citaat

ik draag veelal jurken en zo af en toe rokken, puur omdat ik het fijner vind zitten en net wat makkelijker vind,
mijn vriendin vind het helemaal prima en zelfs geweldig!

omdat ik vaak panty's draag met een overknee motief krijg ik zelfs te horen dat ze jaloers is op mijn benen, wat ik heel erg tof vind klinken in mijn oren.
maar daarbij steunt ze me erg en is altijd erg nieuwschierig naar nieuwe jurken of rokken en wilt dan ook hebben dat ik het kom showen.

Mijn vriendin heeft ook regelmatig al de vraag gesteld of ik zo naar buiten ga of ergens heen wil gekleed in jurk/rok met panty, wat ik niet heel erg vind eigenlijk maar ik hou het liever nog gewoon vlak bij huis, zoals klusjes rondom het huis of even naar mijn auto lopen oid daar heb ik totaal geen problemen mee.
misschien wat vreemd klinkend (of niet) mijn familie reageerd nogal heftig en daarom dat ik in de regio liever niet zo gekleed ga om gezeur te voorkomen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-01-2020 23:47:28 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Ik ben zelf begonnen in België en Frankrijk. Tegenwoordig loop ik ook in Nederland zo rond. Meestal naar concert of festivalbezoek. Daar zijn mensen toch nog net even wat meer ruimdenkend. Maar ik moet er ook naar toe. Dat gaat tegenwoordig ook met openbaar vervoer. Tot mijn verbazing krijg ik daar ook mijn complimenten. Ik schijn ook mooie benen te hebben. En natuurlijk zijn er ook vrouwen jaloers op mijn benen.

Gelukkig reageert mijn omgeving wel positief of in ieder geval neutraal. Steeds meer mensen zijn daarvan op de hoogte. Maar ik ben al een stuk ouder. Ook al denken ze dat vaak niet van mij. Als ik mij bescheiden mag uitdrukken. Wink Helaas is niet iedereen van mijn kleding zo gecharmeerd. Want je ziet wel af-en-toe zure blikken. Er probeerde een keer iemand mij bespottelijk te maken. Een vriendin van mij en ook collega was daar woest op. En reageerde direct op zijn reactie. En die was toen ook beledigd. Niet ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
07-01-2020 22:47:49 BerichtOnderwerp:
Niek
Erelid


Geregistreerd op: 31 Dec 2019
Berichten: 147
Woonplaats: Gelderland

Reageren met citaat

Leuk om jullie berichten te lezen en jullie ervaringen. Zelf hou ik het binnenshuis. Ik vind het knap dat E.R. wel naar buiten op straat durft.

Gothic en rokken (en andere mooie kleding) horen natuurlijk al wel langer bij elkaar en wordt dus normaler gevonden.


Laatst had een vriendin een legging aan die ik zelf ook heb. Dan ligt op het puntje van mijn tong om te zeggen dat ik ook zo'n legging heb. Net niet gedaan. Al zijn er wel meer mensen in mijn directe omgeving die ik heb ingelicht de laatste maanden. Gelukkig geen vervelende reacties. Ook niet van mijn kinderen. Mijn dochter heeft mij al in een rok gezien. "Prima pap" Mijn zoon vind het ook goed maar wil mij niet in een rok zien. Wel in leggings.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
08-01-2020 11:10:23 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Ik denk dat het bij meisjes net even iets makkelijker ligt dan bij jongens. Ik hoor dat geluid vaker. Ik draag op mijn werk geen rokken. Maar voor de rest kies ik toch voor vrouwelijkere kleding. Dan krijg je van je vrouwelijke collega's ook de vraag waar je dat kledingstuk of schoenen hebt gekocht. Want die willen zij dan ook hebben. Ze vinden mijn kleding dan toch mooi.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
08-01-2020 20:54:49 BerichtOnderwerp:
AstarothGoth
Aspirant lid


Geregistreerd op: 27 Dec 2019
Berichten: 11

Reageren met citaat

dat hoor ik ook meer. meiden vinden het zelfs nog leuk om er mee te bemoeien en te helpen met je stijl, vaker dan jongens uberhaupt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
08-01-2020 23:35:49 BerichtOnderwerp:
Emily
Lid


Geregistreerd op: 23 Jul 2018
Berichten: 31

Reageren met citaat

Op straat ga ik regelmatig gekleed als man in een sweatjurk en panty. Als het al opvalt, dan zijn het meestal mannen die vreemd opkijken. Vrouwen reageren nauwelijks en lijken het “gewoon” te accepteren 👍🏻
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
09-01-2020 19:06:58 BerichtOnderwerp:
Niek
Erelid


Geregistreerd op: 31 Dec 2019
Berichten: 147
Woonplaats: Gelderland

Reageren met citaat

Aangezien jullie zo enthousiast zijn over de jurk: Ik heb vandaag een jurk geprobeerd, maar ik vind dit toch niet echt mooi zitten. Verkoopster hielp goed mee, en geen negatieve blik of reactie. Ik vind het met name van boven minder mooi zitten. Dus voorlopig de rok voor mij.
Er was nog een vrouw die mij uit het pashokje zag komen en die later zat te fluisteren met haar vriendin. Ik ken haar niet, dus lekker laten fluisteren, is mijn motto.

Ik begin wel wat opener te worden met kleding en panties uit zoeken. Ook als het wat drukker is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
09-01-2020 22:23:21 BerichtOnderwerp:
AstarothGoth
Aspirant lid


Geregistreerd op: 27 Dec 2019
Berichten: 11

Reageren met citaat

met jurk heb je zoveel modellen, de 1 lijkt op een te groot tshirt de ander weer strakke bovenlichaam. het is echt zoeken naar wat dan het fijnste zit en wat je het beste vind afkleden;) zo heb ik dus veel met een A-lijn en sweatdresses
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
10-01-2020 00:45:06 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Je moet gewoon kijken wat het best voor jou aanvoelt. Waar je prettig bij voelt. Bij de één is het een rok. De ander een jurk. Ik draag beide graag. Ik kijk wel wat op dat moment het beste is. En dat voelt dan voor mij het beste.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
04-06-2020 05:53:21 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog eens een kilt uit de kast heb gehaald. Een kilt heeft het voordeel dat de pels op de benen lekker mag blijven zitten en ik nadien Marina extra aan het werk zet met haar strijkijzer. Whistle De plotse daling in temperatuur, eergisteren 28°C, vandaag nog 14°C, leent zich ook uitstekend om nog eens een kilt aan te trekken. Enkel nog een keuze maken. Een groene tartan, een rode tartan of de zware, zwarte linnen kilt. Deze laatste kreukelt zo lekker zodat Marina er nadien ook haar "plezier" aan heeft. Mr. Green

Shocked Shocked Oeps, na het douchen een kilt uit de kast getrokken, maar vrees dat ik eerst de Corona-kilo's zal moeten aanpakken. Sinds de crisis werk ik voorlopig maar een aantal dagen per week. De werkgever laat me de vrije hand, maar doordat de onderneming maar met moeite op halve kracht draait, heb ik ook maar een paar dagen per week echt werk en ben dus wekelijks 2 a 3 dagen economisch werkloos. Dat, en de ophokplicht, heeft niet echt een positieve uitwerking op het lichaamsgewicht. Tijd om de hometrainer weer boven te halen. Embarassed
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
11-11-2022 16:46:01 BerichtOnderwerp:
Ylonka
Aspirant lid


Geregistreerd op: 10 Nov 2022
Berichten: 4

Reageren met citaat

Ik draag zowel rokken als jurken. Meest binnenshuis, maar in de vakantie ook t-shirt jurkje rondom de vakantiewoning en een sweatjurk naar het strand als we in zee gingen zwemmen. Oh, als zomerjurk ook een dunne Indonesische kaftan aangeschaft. Was heerlijk bij 30+ graden!
Thuis op de bank meestal een van de spijkerrokken en kousen.
Maar ik vind het moeilijk om een mooie jurk vinden die bij mijn figuur (buikje) past.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-12-2022 16:26:03 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Ylonka schreef:

Maar ik vind het moeilijk om een mooie jurk vinden die bij mijn figuur (buikje) past.


Ik ken dat probleem, daarom hou ik het bij rokken. In mijn kleerkast heb ik wel een aantal T-shirtkleedjes die wel zonder problemen gedragen kunnen worden. De buik is ook DE reden waarom ik meestal voor zwart ga. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
05-12-2022 20:22:48 BerichtOnderwerp:
Niek
Erelid


Geregistreerd op: 31 Dec 2019
Berichten: 147
Woonplaats: Gelderland

Reageren met citaat

Ik ken dat probleem ook. Zeker voor bovenkleding en jurken is het lastig de juiste maat en pas vorm te vinden.
Ik heb nu een aantal trui jurken gekocht. Ze moeten niet te wijd of te strak zijn. Juiste lengte, juiste lengte van de mouw.
Kortom, en hele zoektocht en uitproberen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in uw relatie
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!