Windows 7

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Aan de bar    Pagina 1 van 1

14-01-2020 17:55:44 BerichtOnderwerp: Windows 7
Yvan
Site Admin

Reageren met citaat

Gewoon een herinnering, vandaag, 14 januari 2020, stopt Microsoft met de ondersteuning en veiligheidsupdates voor Windows 7. Vanaf nu verhoogt de kans dat er ongewenste zaken uw computer binnendringen omdat de veiligheidslekken niet meer dichtgestopt worden. Mijn twee belangrijkste computers draaien al een hele tijd op Windows 10, maar ik heb een Acer Travelmate van respectabele leeftijd die Windows 10 niet aankan, (de ethernetkaart wordt niet meer ondersteunt).

Na een beetje zoeken naar een ander geschikt vervangend besturingssysteem, kwam ik terecht bij Linux Mint (versie Tricia) en ik ben er best wel tevreden van. De Acer doet nog enkel dienst voor YouTube, mail en wat tekstverwerking en Linux Mint haspelt die taken heel soepel af zonder morren en met volledige ondersteuning van de Linux-gemeenschap.

Heb je een laptop, of pc, die zich verslikt in Windows 10, dan is Linux misschien de oplossing om nog relatief veilig het Internet op te gaan. Wink
-Life's too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

21-01-2020 23:35:27 BerichtOnderwerp:
Muziekfan
Erelid

Reageren met citaat

Linux Mint is een prima OS dat ik ook wel eens heb gebruikt. Het is behoorlijk gebruiksvriendelijk en stabiel, een uitstekende keuze voor wie zich niet op het pad van Windows 10 wil begeven.

Zelf houd ik het bij producten uit 'het andere kamp', dat van het digitale fruit. Als ik niet werkzaam zou zijn in het ecosysteem van dat merk dan zou ik wellicht anders kiezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

22-01-2020 16:24:35 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin

Reageren met citaat

Het is verbazend hoeveel mensen de risico's onderschatten door Win7 blijven te gebruiken. Mensen denken echt dat hun anti-virus programma hen wel gaat redden en daar loopt het mis. Uw bankzaken nu nog beheren via Win 7 is om problemen vragen.
-Life's too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Aan de bar
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen: