top

eventjes mezelf voorstellen

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)    Pagina 1 van 1

19-01-2020 15:36:17 BerichtOnderwerp: eventjes mezelf voorstellen
Karen
Lid


Geregistreerd op: 19 Jan 2020
Berichten: 33

Reageren met citaat

hallo, ik ben Karen. Ja, schrik niet van deze naam want ik ben dus een vrouw op een mannenforum. heb eerst even toelating gevraagd aan de beheerder om dit account aan te maken en Yvan had hier geen enkel probleem bij, waarvoor dank.
De reden dat ik me hier als vrouw aansluit bij een mannenforum is dat ik me graag wat wil verdiepen in jullie wereld van mannen en panty's. Nee, dit doe ik ook zo maar niet toevallig. Mijn man (beautifultights op het forum) Is dus een pantydrager en dit weet ik zelf nog maar sinds enkele weken.
Misschien brengt dit forum voor mij een klaardere kijk op het hoe en waarom jullie als man dit doen.
Zelf ben ik niet zo een fan van panty's omdat ik ze niet echt fijn vind zitten.
Daarom draag ik mijn rokjes hoofdzakelijk enkel in de zomer met blote zongebruinde benen. liefs.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-01-2020 15:43:28 BerichtOnderwerp: Re: eventjes mezelf voorstellen
Henk
Erelid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 114

Reageren met citaat

Karen schreef:
hallo, ik ben Karen. Ja, schrik niet van deze naam want ik ben dus een vrouw op een mannenforum. heb eerst even toelating gevraagd aan de beheerder om dit account aan te maken en Yvan had hier geen enkel probleem bij, waarvoor dank.
De reden dat ik me hier als vrouw aansluit bij een mannenforum is dat ik me graag wat wil verdiepen in jullie wereld van mannen en panty's. Nee, dit doe ik ook zo maar niet toevallig. Mijn man (beautifultights op het forum) Is dus een pantydrager en dit weet ik zelf nog maar sinds enkele weken.
Misschien brengt dit forum voor mij een klaardere kijk op het hoe en waarom jullie als man dit doen.
Zelf ben ik niet zo een fan van panty's omdat ik ze niet echt fijn vind zitten.
Daarom draag ik mijn rokjes hoofdzakelijk enkel in de zomer met blote zongebruinde benen. liefs.


Welkom Karen,

goed dat je er nu met je man over kan praten, dat is erg belangrijk.

Ook grappig dat jij geen fan van panties bent omdat je ze niet fijn vindt zitten. Mijn vrouw heeft hetzelfde. Ze is meer van de katoenen majo's. Ze heef er maar een paar, en vraagt mij om advies (of één te leen)

Groet, Henk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-01-2020 16:50:28 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Welkom Karen,

Je dacht zeker laat ik even in de "andere wereld" van je man stappen. Ja ik weet niet wat er met ons is. Voor mij gaat het puur om de kleding die ik belangrijk vind. En ik draag ook kleding die ik mooi vind. Maar waarom wordt dat als bijzonder ervaren, dat er ook mannen zijn die kleding wel belangrijk vinden? Ik geloof dat er een grote taboe leeft. De meeste onder ons doen dit stiekem uit schaamte of de consequenties die er achter zitten. Helaas.

Ik hoop dat je je man goed kan supporteren. Ik moet het zonder support van mijn vrouw doen, omdat ze toch steeds denkt, van wat zullen de buren ervan denken. En daarbij ook vaak denkt dat iedereen er negatief over denkt. Maar vaak merk ik ook eerder positieve reacties, omdat negatieve reacties meestal niet geuit worden. Dat maak je in dat geval toch eenzaam in wie je bent. Ook al heb ik van buitenaf en van mijn dochter juist wel support.

Bij komt het panty dragen pas op de tweede plaats. De rokken en jurken/kleedjes draag ik graag. Maar liefst wel met een panty. In de zomer doe ik dat ook wel zonder. Maar dat is meestal op festivals. Jurken draag ik ook vaak boven een broek als een zogenaamde longshirt.

Mijn vrouw weet al jaren van mijn kledingkeuze. Ik heb dus geen kleding verborgen. Ik vertel alleen niet zo graag wanneer ik in rok naar buiten ga. Want dan reageert ze weer negatief. Nu is er al een lange tijd rust in huis. En toch draag ik rokken met daaronder panty's in huis. En anders een legging. Doe ik ook graag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-01-2020 20:07:46 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Karen,

Welkom op het forum met rare mannekes met hun, voor velen, een ongebruikelijke kleding keuze. Dat ik panty's ben gaan dragen komt door mijn baas (vrouw Wink), ik heb in de koude maanden vaak en veel last van zere benen. Had al diverse thermo kleding geprobeerd, maar zonder resultaat, totdat mijn baas met een panty op de proppen kwam. Ik heb haar in eerste instantie voor gek verklaard, maar toch een panty gekocht en geprobeerd. Kreeg al snel de smaak te pakken en de rok volgde al snel. Ik ga nu zo'n 2.5 jaar overal naar toe in rok en panty, behalve in de zomer, dan blijft de panty uit.

De baas gaat ook gewoon met mij mee ergens naar toe en de eerste negatieve reactie moet ik nog krijgen. Dus de man kan gewoon in rok of short met panty over straat. Ik moet de baas zo nu en dan even terug fluiten, want dan heeft ze weer een leuke rok en/of panty gezien. Crying or Very sad Ik heb voorlopig wel genoeg rokken in de kast liggen, maar mijn voorraad van panty's moet weer hoognodig aangevuld worden, heb er nog maar een paar liggen. Wink

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
20-01-2020 13:17:18 BerichtOnderwerp:
Niek
Erelid


Geregistreerd op: 31 Dec 2019
Berichten: 147
Woonplaats: Gelderland

Reageren met citaat

Hallo Karen,
Fijn dat je mee kijkt en praat op dit forum. Het zal een schrik zijn geweest voor jou, op het moment dat je er achter komt dat je man panties draagt. Het hoort niet in deze maatschappij. En daar zit nu juist het grote probleem. De kledingvrijheid voor de man is ontzettend klein t.o.v. de vrouw. Kom een kledingwinkel in en je hebt fantastische kleren in diverse kleuren, ... en de mannenafdeling zit beneden in de kelder met marine blauwe truien, zwart en grijs en mosgroen niet te vergeten.
Kijk naar de vrouwen, die hebben een groot speelveld waarin zij zich kunnen kleden. Van princes tot spijkerbroek met bergschoenen...

Of jij een rok of een broek draagt, je blijft dezelfde Karen. Voor je man geldt dat ook.

Daarom is het goed om hier te kijken en te praten. Niemand hier is hetzelfde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
20-01-2020 15:30:36 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Welkom Karen,
Ook voor mij is de panty aangenaam en fijn dragen met daarop een schort/ rok. Mijn vrouw vind de panty's onaangenaam en draagt dus lange broek. Zij gedoogd mijn kledingstijl alleen binnenshuis en bij uitzondering met schort. Dus bang voor dé klap van de mensen. Alleen ga ik wel zo de baan op en doe soms zo boodschappen , nog niemand heeft mij daarop aangesproken wel wat verbaasde blikken. Ik heb al bij sommige vrouwen zelf het onderwerp ter sprake gebracht en tot slot blijkt dat wij ook zo kunnen gekleed zijn.
Het is ook zo dat je als vrouw hét eender wat kunt dragen zonder scheef bekeken te worden én dus wat met de emancipatie v/d man??
Voor mij is de rok veel confortabelder dan een knellende jeansbroek!!
Ik ben blij voor jullie (en uw begrip) dat ge er kunt over praten.
En dé mode laat toch ook de rok voor de man toe!!!!
Gr. Km en veel dank voor uw mening, het is prettig om U op het forum te hebben. Very Happy Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
20-01-2020 15:41:35 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Hoi Karen, welkom op het forum.

Je zal snel merken dat we niet zo speciaal zijn, we hebben een voorkeur om panty's te dragen in de plaats van sokken en sommigen prefereren een rok of kleed boven de lange broek, meer zit er niet achter.
Zelf wou ik uit het keurslijf van "dit mag je dragen en dat niet". Vanaf jeugdige leeftijd had ik die drijfveer al om eens wat anders te willen proberen. Tijdens de jaren 1970 was het echter niet zo vanzelfsprekend om als jongeman met kleding te experimenteren, de huidige tijden zijn gelukkig toleranter.

Mijn echtgenote weet het al jaren en voor haar is het de gewoonste zaak van de wereld geworden en dat is wat we op het forum nastreven. Laat iedereen dragen waar hij/zij zin in heeft. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
21-01-2020 22:50:42 BerichtOnderwerp:
Muziekfan
Erelid


Geregistreerd op: 07 Jun 2012
Berichten: 147
Woonplaats: Nieuwegein

Reageren met citaat

Dag Karen,

Welkom hier, goed dat je interesse hebt in de kledingvoorkeuren van je man. Ik zie dat als een teken van respect, iets waar elke relatie alleen maar sterker van kan worden.
Zoals ook door andere 'vakgenoten' al is gezegd, zul je hier over het algemeen heel normale mannen treffen met specifieke kledingvoorkeuren. De reactie van Niek verwoordt het goed: in het kledingschap zijn de keuzemogelijkheden voor de man uiterst beperkt ten opzichte van die van vrouwen.
Het aantal (oorspronkelijk) mannelijke kledingstukken dat 'off limits' is voor vrouwen, is nagenoeg nul. Het lijkt er zelfs op dat het een vrouw op bepaalde plaatsen in de maatschappij bonuspunten oplevert wanneer zij zich (quasi) mannelijk kleedt. Op geen enkel kantoor zal een wenkbrauw worden gefronst wanneer een vrouw zich vertoont in een mannelijk kostuum. De variëteit aan vrouwelijke kleding in winkels is een veelvoud van mannelijke. Niet alleen het aantal verschillende items, maar ook de variëteit aan materialen en kleuren is in vergelijking ongekend.
Waag het als man daarentegen niet kleding te dragen die in de verte zou kunnen worden uitgelegd als vrouwelijk. Er wordt direct getwijfeld aan je geaardheid en je wordt niet meer serieus genomen.
We hebben het hier over een zwaar ongelijke strijd, waarbij dit forum gezien zou kunnen worden als het overdrachtelijke Gallische dorpje uit de Asterisk strip.
Je treft hier volkomen normale mannen die hebben ontdekt dat zij bepaalde items uit de vrouwelijke garderobe graag dragen. De ene man doet dat uit puur praktisch oogpunt, bij de ander spelen emoties een rol. Maar wees eerlijk: een vrouw kleedt zich toch zeker ook niet in mooie lingerie zonder dat het haar emoties raakt? Voor weer anderen is de vrouwelijke kleding een manier om iets uit te drukken over wie ze zijn, hoe ze zich voelen. Maar dat geldt voor vrouwen precies eender.

Al met al hoop ik dat je veel zult opsteken van de mannen hier en dat het jullie relatie zal versterken door de ontdekking dat er niets 'mis is' met je man.

Ter referentie: ik ben al meer dan 30 jaar met dezelfde vrouw, bekleed een managementfunctie binnen een bedrijf en doe in het weekend gewoon de boodschappen met mijn vrouw. Of we gaan ergens naar het café of de film. Zij gekleed in een broek, ik in een panty. Ben ik gewoon of afwijkend? Zeg het maar.

Muziekfan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
10-02-2020 22:57:50 BerichtOnderwerp:
gewoon
Erelid


Geregistreerd op: 09 Jun 2012
Berichten: 107
Woonplaats: helmond

Reageren met citaat

welkom Karin
ik draag al jaren panty's...later zijn er rokken en jurkjes bij gekomen...
mijn vrouw accepteert het helemaal ...we gaan soms naar een wijkhuis waar tv's en transgenders komen..allemaal mannen en vrouwen die zich anders kleden. heel gezellig ...
veel lees plezier
groetjes gewoon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!