top

Action mode panty's

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Panty reviews    Pagina 1 van 1

21-01-2020 23:55:45 BerichtOnderwerp: Action mode panty's
Muziekfan
Erelid


Geregistreerd op: 07 Jun 2012
Berichten: 147
Woonplaats: Nieuwegein

Reageren met citaat

Normaal gesproken ben ik geen fan van panty's van de Action. Voelt toch een beetje alsof zo'n kiloknaller geen fatsoenlijke panty's kan verkopen.
Nu wil het geval dat ik ooit voor mijn vrouw een heel fijne nylon maillot kocht van Kunert met kabelmotief. Heel zacht, warm en comfortabel, maar paars. Zij wilde 'm niet want: ze vond het maar niks. Dus werd ie van mij. Maar paars is niet echt mijn kleur. Hoewel ik deze maillot in huis wel graag draag vanwege het comfort en ingebreide kabelmotief, doe ik dat buiten de deur niet. Waarmee moet ik paars combineren?
Ik vond het kabelmotief echter wel stoer en vond het daarom heel erg jammer dat Kunert deze niet meer maakt.
Bij toeval ontdekte ik dat Action op dit moment zwarte 60 denier "Fashion panty's" verkoopt in meerdere ingebreide designs. Daaronder zaken als visgraat en kabel.
Dat kan toch niets zijn voor E2,59 dacht ik. Toch maar gekocht, wat blijkt: prima panty's die ook nog eens van Italiaanse makelij zijn, geen Chinese troep zoals ik had verwacht. Semi-profs zoals wij weten dat Italiaanse fabrikanten uitstekende panty's maken.

Wie dus in is voor een matte 60 den. gebreide panty in kabel- of visgraatmotief kan op dit moment prima terecht bij Action. Grotere maten zijn wel moeilijker verkrijgbaar dan kleinere.

Zie:
https://www.action.com/nl-nl/p/kate-fashion-panty-60-denier-4/
Overigens: op de website staat dat deze panty is gemaakt van polyester. Dat klopt gelukkig niet. Is van polyamide. (Ik heb helemaal niets met polyester...)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Panty reviews
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!