top

Video chat??

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Over het Forum    Pagina 1 van 1

09-02-2020 18:11:28 BerichtOnderwerp: Video chat??
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Een ontmoeting onder de leden zie ik moeilijk realiseerbaar door de grote afstanden die ons soms scheiden. Misschien is het daarom misschien wel eens leuk om op een voorafbepaalde datum en tijd eens een videochat te organiseren voor de " in-crowd" van dit forum. Iets zoals Google Hangouts of Oovoo.

Laat gerust je mening horen, ik vogel ondertussen de technische mogelijkheden uit. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
09-02-2020 19:53:20 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Yvan,

Dat vind ik een super geweldig idee, maar of de leden van dit forum daar behoefte aan hebben betwijfel ik ten zeerste. De meesten zijn zo stiekem bezig op het forum. Via Facebook is dit heel eenvoudig, maar je moet wel een account hebben. Volgens Petra is het via Hangout niet mogelijk om een groep chat te starten.

Rob

P.s. Met het gmail adres op dit forum kan ik via Hangout videochatten als ik het allemaal goed heb bekeken. Heb verder nog nooit wat gedaan met Hangout.
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
11-02-2020 20:45:00 BerichtOnderwerp:
Henk
Erelid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 114

Reageren met citaat

Rob schreef:
Yvan,

[...]. De meesten zijn zo stiekem bezig op het forum. Via Facebook is dit heel eenvoudig, maar je moet wel een account hebben. [...]


Ach, stiekem klinkt voor mij negatief. Maar toegegeven, ik zal er met weinigen over praten. Aan de andere kant is een chat met forumleden wel eens aardig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
12-02-2020 11:42:49 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Henk schreef:
Aan de andere kant is een chat met forumleden wel eens aardig


Henk,

Het is een video chat, dus je kunt elkaar dan ook begluren. Wink

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
12-02-2020 16:54:17 BerichtOnderwerp:
Speedlover
Lid


Geregistreerd op: 06 Aug 2019
Berichten: 40
Woonplaats: Haaksbergen

Reageren met citaat

Rob, ga je dan ook voor gluurder spelen? Denk dat voor sommige personen op het forum dit misschien net een brug te ver is
Ik heb geen moeite met een videochat. Meestal komt dan enkel het smoelwerk in beeld.😫😫
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
12-02-2020 19:21:58 BerichtOnderwerp:
Brachlion
Erelid


Geregistreerd op: 01 Jun 2017
Berichten: 169
Woonplaats: Allentown, PA, USA

Reageren met citaat

Ik vraag me af in hoeverre het zinvol is om via dit forum een videochat te organiseren. Er spelen zo veel variabelen een rol dat het lastig zal zijn om meerdere personen tegelijkertijd te laten chatten. Er bestaan al aardig wat mogelijkheden zoals Skype, Whatsapp, Duo en nog veel meer. Mocht iemand behoefte gevoelen tot een chat dan zou het kenbaar gemaakt kunnen worden op dit forum. Liefhebbers kunnen dan via een PM tot een afspraak komen. Twee personen laten chatten is niet zo moeilijk. Met drie wordt het al lastiger en elke volgende klant maakt het exponentioneel erger. Wat ook een mogelijkheid is om in te breken als je ziet dat er een chat gaande is. Dat zie je veel op populaire chats.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
12-02-2020 23:07:27 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Ik zit er ook niet zo op te wachten. Ik weet vaak niet voldoende over panty's en rokken te praten. En eigenlijk vind ik het niet interessant genoeg om daar met gelijkgestemde over te discussiėren. Ik heb een keer met een transvrouw afgesproken en een keer met een man in rok. Die twee personen hadden iets van vergelijkbare interesses als ik. Ik dacht waarom niet. En ik had wat afgesproken. En dan in levende lijf. Met een grote groep afspreken vind ik ook helemaal niks. Ik draag mijn kleding en ik wil doen wat ik anders ook zou doen.

Ik ga wel in mijn eigen wereld, dus gewoon in het openbaar, erop uit in rok. En heel af-en-toe een negatieve opmerking. Maar doorgaans geen en toch veel vaker een positieve reactie, ook laten sommige blijken dat ze me niet helemaal begrijpen en dan denken een positieve opmerking te maken... En wat maakt het uit dat mensen mij niet helemaal begrijpen. Als ze het positief bedoelen vind ik het meer dan prima.

Laatst in Den Haag vroeg iemand waarom ik geen hoge hakken droeg om het af te maken. Ik dacht wat ik aan heb is af. Wat moet ik nog meer doen? Ik draag kleding omdat ik het mooi vind en mij daar prettig in voel. Niet voor een compleet plaatje. Welk compleet plaatje? Hij zei er gelijk bij dat hij het goed bedoelde. Dus ik reageerde gekscherend. Dat ik dat niet ga doen omdat ik er niet kan lopen. Ja zomaar een reden verzonnen. Ik heb geen idee of ik daar talent in heb of niet. Een vriendin van mij had dat ook leuk gevonden mij op hoge hakken te zien lopen en dat omdat zij vindt dat mijn mooie benen nog meer tot hun recht komen. Zij kreeg een echt antwoord. Ik vind het niet bij mij horen. In ieder geval nu niet, omdat je misschien in de toekomst van gedachten kan veranderen.

Nee met een groep chatten heb ik geen behoefte aan. Beachlion heeft mij een keer via de FB Messenger mij gebeld en dat vond ik een leuke actie. Het was spontaan. En dat kan ik dan weer wel waarderen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
13-02-2020 11:44:24 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Speedlover schreef:
Rob, ga je dan ook voor gluurder spelen?


Nee, ik ga niet voor gluurder spelen, want het merendeel vind ik niet de moeite waard om naar te gluren. Wink
Ik ben vorig jaar september naar een bijeenkomst geweest en dat heb ik als bijzonder leuk en positief ervaren.
Maar gelukkig zijn we vrij om onze eigen keuze te maken, maar daarom vind ik dit wel een geweldig idee van Yvan.
Zoals aangegeven is, we wonen overal verspreid over de aardbol en op deze manier kom je wat makkelijker en sneller tot elkaar.
De videochat kan tussen 2 personen zijn, maar ook met meerderen in een box.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
13-02-2020 17:47:10 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Het hoeft niet specifiek over panty's te gaan, een chat moet je vergelijken met een hoop gelijkgestemden die aan de bar een praatje maken, waarover? Misschien over panty's, maar over iets anders kan ook. zet uw favoriete drankje, snack, of weet ik wat, klaar en geniet van een "samenkomst". Je hoeft zelfs niet herkenbaar in beeld te komen, als je dat niet wenst, maar hoe je dat doet moet je zelf uitvissen.

ondertussen zoek ik verder naar een oplossing die voor iedereen haalbaar is. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
16-02-2020 17:08:16 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Het gaat niet over herkenbaarheid en als je op straat of elders bekenden tegenkomt, dan ben ik ook herkenbaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
08-04-2020 13:08:24 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Na een beetje uittesten blijkt Skype de meest haalbare applicatie te zijn om eens met een aantal leden in contact te komen. Als uw pc onder Windows 10 draait dan heb je Skype waarschijnlijk al. Met een recente laptop heb je geen camera of microfoon nodig, dat zit reeds ingebouwd. Met een gewone desktop-pc heb je meestal wel een camera en microfoon, of "headset", nodig. Ook via een smartphone op Android kan Skype gebruikt worden.

Nu nog eens een tijdstip proberen af te spreken. Think Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Over het Forum
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!