top

Duur weekje

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen Ga naar pagina Vorige  1, 2   Pagina 2 van 2

18-02-2020 13:48:26 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Het gaat deze week heel lekker met het slopen van panty's en hold-ups. Embarassed
Vanaf zaterdag tot nu al 2 fashion panty's en 2 paar hold-up's gemolesteerd. Crying or Very sad
Op deze manier slinkt mijn voorraad wel heel erg snel, gelukkig kan ik deze crisis (voorlopig nog) het hoofd bieden, al moet deze niet te lang gaan duren. Laughing

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
18-02-2020 16:27:00 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

DE gesel van elke pantyliefhebber, de ene keer gaat de panty een eeuwigheid mee, de andere keer sneuvelen er meerdere exemplaren per dag. Zelf prefereer ik de dikkere versies en daar kan je, spreekwoordelijk, met de bulldozer overheen. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
18-02-2020 20:17:39 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Dit waren exemplaren die minimaal 40-den zijn, dunner ga ik niet.
Op de één of andere manier heb ik problemen met 20-den panty's, deze knappen mij letterlijk van de kont.
Merk maakt niet uit, van Wolford en Falke knappen net zo snel als andere/goedkopere merken.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-02-2020 15:45:59 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Ik ga zelden onder 50 denier en 100 denier heeft de voorkeur. Van de 100+ deniers moet ik ze eerder weggooien omdat de elasticiteit- en het kleur verdwijnt na de zoveelste wasbeurt, dan dat ze stuk gaan (de schade door de huistijger niet meegerekend). Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
19-02-2020 18:59:39 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Mijn basic panty's zijn 50 of dikker, maar bij fashion ligt dat net even iets anders. Niet dat er wat dikkere zijn, maar de spoeling wordt wel dunner.
Maar ik er nog zo'n stuk of 100 in voorraad liggen, dus die eerst maar eens op maken. Als ik door die voorraad heen ben dan blijven er maar 2 merken panty's over, althans voor de dagelijkse panty.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
20-02-2020 15:28:21 BerichtOnderwerp: De panty in het algemeen
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Ik heb ook al gehad dat de panty uit de verpakking genomen al stuk was, een gat aan de voet. Bij mij gaan ze eerder stuk door eelt op de hielen of vinger /teennagels. Regelmatig mijn hielen afscheuren en de juiste zalf is de oplossing. Dat is zowel bij Orublu, Wolford,Fiore, Hema, Giulia, Calzitaly, Nur Die, Conte TM X-press, en Kunert panty's. Niet dat ik direct zonder zit, maar tis toch jammer. Bij mij varieert hét tussen 20 en 80 en. De panty's van +/- 10 € doen het zeker zo goed als de duurdere 30€en meer.
Vandaag in60 den zwarte panty/korte schort op bezoek geweest bij familie waar er ook nog bezoek was en gezellig gekeuveld over alles zonder enige opmerking over mijn outfit. Dat deed GOED!!. Zonder panty ga ik de deur niet meer uit!! Very Happy Very Happy gr. Km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!