top

Social media

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen    Pagina 1 van 1

23-02-2020 17:47:10 BerichtOnderwerp: Social media
Duckpuffs
Aspirant lid


Geregistreerd op: 02 Jun 2017
Berichten: 7
Woonplaats: Maassluis

Reageren met citaat

Zijn er ook mannen die op social media zitten.
Ik ben er al een aantal tegen gekomen.
Ik heb in groepen al een paar foto’s geplaatst.

Fijn weekend...
_________________
"Look deep into nature, and then you will understand everything better." - Albert Einstein
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
 
23-02-2020 22:48:30 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Ik plaats niet zo snel foto's van mezelf. In ieder geval niet in rok. Zeker niet op Sociale Media. Maar ik ben mezelf een paar keer op FaceBook tegengekomen. Ik ben zelfs 2 keer gefilmd voor een spotje van een rockfestival in België. Ik was maar voor een deel zichtbaar waar vooral mijn rok en benen zichtbaar waren. Ik vind dat niet zo erg. En (tegenwoordig) weten heel veel mensen dat ik graag rokken draag. En toch wel het liefst inclusief panty. Dat zit gewoon veel fijner dan een broek. Dat begrijpen jullie. Om dat te begrijpen moet je veel moet bij elkaar rapen en het idee dat je voor schut loopt even naast je neer leggen. Want eigenlijk vind ik mij helemaal niet voor schut lopen. Of ik heb een heel groot bord voor mijn kop. Wink

PS: Ik woon ook in de buurt van Rotterdam.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
24-02-2020 10:57:00 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Ik heb een Facebook account, die openbaar is en ik heb daar wel een paar foto's geplaatst. Uiteraard in rok met panty en mijn gezicht gewoon herkenbaar. Maar ik ga al een paar jaar dagelijks in rok en panty over straat. Voor wie het niet zien wil, die kijkt maar de andere kant op.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
24-02-2020 14:40:44 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Rob schreef:
Ik heb een Facebook account, die openbaar is en ik heb daar wel een paar foto's geplaatst. Uiteraard in rok met panty en mijn gezicht gewoon herkenbaar. Maar ik ga al een paar jaar dagelijks in rok en panty over straat. Voor wie het niet zien wil, die kijkt maar de andere kant op.

Rob


Verreweg de meeste mensen zijn precies 1 seconde in je geïnteresseerd en dan lopen ze weer door. Dat zie ik ook altijd als ik in rok rondloop. Mensen kijken naar je. Zien een man in rok. En lopen weer door. Voor de overige personen ben je een interessant persoon. Wink

Ik ben heel toegankelijk en als ik jouw berichtjes lees ben jij het zeker ook. Maar ik kan ook heel goed negeren. Dat zijn in gevallen waar ik van uit ga, dat mijn antwoorden niet goed over zullen komen. Dan zal mijn mond houden het beste antwoord zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!