top

Heerlijk gefietst met panty aan!

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

05-04-2019 00:30:09 BerichtOnderwerp: Heerlijk gefietst met panty aan!
Mystique
Aspirant lid


Geregistreerd op: 19 Feb 2019
Berichten: 2

Reageren met citaat

Hallo allemaal,
Gisterenmiddag mooie fietstocht gemaakt met een Kunert Chincillan 20 denier panty (hasel) aan onder m’n korte fietsbroek. Heel veel mensen tegengekomen, totaal geen rare blikken gezien. Wel een groot compliment gehad van de serveerster op het terrasje waar ik een biertje heb gedronken. Ze zei dat ik prachtige benen en een mooi fietspak aanhad. Ik zei tegen haar dat ik mijn benen had geschoren en een panty droeg. Ze vond het super en had het zelfs niet eens in de gaten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
05-04-2019 08:38:52 BerichtOnderwerp:
neon
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2017
Berichten: 243
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Tof! We zijn benieuwd naar de looks Cool
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
05-04-2019 11:12:55 BerichtOnderwerp:
Ferdinand
Erelid


Geregistreerd op: 15 Jun 2012
Berichten: 165

Reageren met citaat

Mooi Mystique, zo'n fietstocht is altijd fijn om een vrij gevoel te krijgen. Ook ik mocht afgelopen maandag weer het plezier hebben om in panty te fietsen op Texel. In mijn gewone outfit, alleen nu met een zwarte 100 den. Falke Pure Matt, weer de hele dag gefietst en gewandeld. Het was vandaag wel spannend omdat het veel drukker was dan voorgaande keren. Wel blikken op mijn benen gezien maar geen opmerkingen. Ik ging mij steeds zekerder voelen. Wat een vrijheid om zo gekleed te kunnen gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
05-04-2019 12:22:51 BerichtOnderwerp: Re: Heerlijk gefietst met panty aan!
neorej
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 12 Nov 2017
Berichten: 73

Reageren met citaat

Mystique schreef:
Hallo allemaal,
Gisterenmiddag mooie fietstocht gemaakt met een Kunert Chincillan 20 denier panty (hasel) aan onder m’n korte fietsbroek. Heel veel mensen tegengekomen, totaal geen rare blikken gezien. Wel een groot compliment gehad van de serveerster op het terrasje waar ik een biertje heb gedronken. Ze zei dat ik prachtige benen en een mooi fietspak aanhad. Ik zei tegen haar dat ik mijn benen had geschoren en een panty droeg. Ze vond het super en had het zelfs niet eens in de gaten.


Gaaf zeg! Een panty dragen in combi van fiets kleding. Misschien toch een goede reden te te gaan fietsen weer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
21-03-2020 21:20:07 BerichtOnderwerp:
beautifultights
Erelid


Geregistreerd op: 07 Okt 2018
Berichten: 82

Reageren met citaat

Vandaag precies hetzelfde gedaan, fietsen met een panty aan. Wel te verstaan, onder een broek dan. Hemels heerlijk gevoel dit, en niemand die het door had zelfs mijn vrouw niet. zo 30 km gefietst bij dit mooie maar koude weer. heerlijk toch. Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
02-01-2022 18:44:36 BerichtOnderwerp:
sander
Erelid


Geregistreerd op: 25 Dec 2012
Berichten: 96
Woonplaats: Breda

Reageren met citaat

Beste Mededragers,
Afgelopen september vier dagen gefietst met vriendin door Nederland. Twee keer in een B&B overnacht en twee maal bij kennissen. Alle dagen een fietsbroek met 40 den legging eronder aangehad. In het zwart en een mousse legging, dus geen glans. Één enkele negatieve reactie, notabene van mijn zus en zwager. Alwaar wij even op de thee kwamen. Verder geen reacties. Het trots was ik op het feit dat we beiden op een opoe fiets reden met terugtraprem. Totaal ongeveer 250 km gereden.
Groeten, Sander
_________________
Dress you up in nylons!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
15-08-2022 22:31:52 BerichtOnderwerp:
sander
Erelid


Geregistreerd op: 25 Dec 2012
Berichten: 96
Woonplaats: Breda

Reageren met citaat

Vanmiddag drie uur gefietst met outfit zoals profielfoto ongeveer. Fietsen, panty dragen en goedkopere shag kopen (voor een ander🤨).Dat zijn drie vliegen in één klap. Ook nog even in een supermarkt geweest.
Groeten, Sander
_________________
Dress you up in nylons!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
17-08-2022 16:17:16 BerichtOnderwerp:
Niek
Erelid


Geregistreerd op: 31 Dec 2019
Berichten: 147
Woonplaats: Gelderland

Reageren met citaat

Hoe waren de reacties?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
22-08-2022 23:03:33 BerichtOnderwerp:
sander
Erelid


Geregistreerd op: 25 Dec 2012
Berichten: 96
Woonplaats: Breda

Reageren met citaat

Sorry voor de late reactie.
Een enkele keer zie ik wel iemand verwonderd kijken. Meestal een ouder echtpaar en dan is het de man die verbaasd is. Verder merk ik er niet veel van. Wel eens jonge dames vriendelijk zien kijken/groeten. Dat ervaar ik als bewondering c.q. respect zo van dan weet je als man hoe het is om kwetsbaar te zijn.
Groeten, Sander
_________________
Dress you up in nylons!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
23-07-2023 23:09:39 BerichtOnderwerp:
sander
Erelid


Geregistreerd op: 25 Dec 2012
Berichten: 96
Woonplaats: Breda

Reageren met citaat

Hey,
Van de week bij mijn pa op bezoek geweest. Eenennegentig lentes jong. Korte broek met licht bruine panty aan. Ik dus.😀 Daar aangekomen wissel ik van broek voor een afritsbroek. En bij het afscheid dus weer andersom. Op de terug weg een vriendelijke groet van een vrouw, die waarschijnlijk mijn panty heeft waargenomen. Dat blijft dus gissen. Al met al een fijne ervaring. Een paar weken daarvoor een contact moment met mijn pa waarbij ik een afgeritste broek droeg met een zwarte 40 den legging daaronder. Geen reactie.
Groeten, Sander
_________________
Dress you up in nylons!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
29-07-2023 08:59:18 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Dag allemaal, ook ik wandel en fiets met een 20 of 40 den naturel panty en mijn gedacht is dat de vrouwen dat zeker opmerken daar ik bij passeren met dames merk dat hun blikken steeds naar mijn benen bericht zijn. Mijn vrouw zegt dat de dames dat zeker opmerken. Maar ook ik heb nog altijd in de voorbije jaren( 9) geen opmerking gehad. Dus ga ik dagelijks vrolijk op stap zonder gêne!! Very Happy gr de km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!