top

even voorstellen

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)    Pagina 1 van 1

03-07-2020 11:01:13 BerichtOnderwerp: even voorstellen
BaSa
Lid


Geregistreerd op: 30 Jun 2020
Berichten: 31

Reageren met citaat

Ik ben een man van 43 met het klassieke verhaal - al sinds kindsbeen interesse in rokken en panty's.

Na een gans leven eenzaam op zoek te zijn geweest naar de waarom heb ik het laatste jaar stilaan mijn waarheid gevonden (onder andere dankzij dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=gIbG671qGL0

Voor mij geldt het dat er helemaal geen waarom is, net zoals er bij vrouwen die graag rokken en panty's dragen ook geen waarom is.

Met dat inzicht heb ik onlangs dat deel van mezelf blootgegeven bij mijn echtgenote. Ze begrijpt het (of doet toch haar best om dat te doen) waardoor er momenteel wat een gedoogbeleid rond hangt. Desalniettemin is het een pak van mijn schouders dat ik dat geheim niet meer hoef te dragen. Toch niet t.a.v. haar.

Maar een mens is nooit tevreden, want hoe meer ik het 'gewoon' begin te worden, hoe meer ik mezelf moet overtuigen om niet gewoon dagelijks mezelf te zijn. Maar met twee jongen kinderen is dat niet evident. Al besef ik dat dit vooral een excuus is voor een gebrek aan lef.

Meer over mezelf vind je op mijn blog: bartish.wordpress.com

Grtz

Basa.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-07-2020 14:20:35 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Hoi BaSa,

welkom op het forum. Een leuk blog heb je en die teksten, het is alsof ik mezelf bezig hoor. Mijn echtgenote is al een aantal jaren op de hoogte van mijn kledingkeuze en ze heeft er helemaal geen problemen mee. Thuis is meestal een rok en panty van de partij, in de openbaarheid kies ik eerder voor short en panty of een lang overhemd in combinatie met een legging. Nu en dan komt er al eens een jegging uit de kast.

Over hokjesdenken is het laatste woord nog niet gesproken, vrees ik.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
04-07-2020 09:34:16 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

BaSa,

Welkom op het forum en geniet het panty en rok dragen.
Gelukkig heeft mijn vrouw er geen probleem mee, sterker nog, zij heeft mij zelf de panty aangepraat in 2016 en daarna kwam ook al vlot de rok. Alleen heeft zij nu een andere liefde gevonden en loopt de echtscheiding procedure.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
05-07-2020 10:06:27 BerichtOnderwerp:
BaSa
Lid


Geregistreerd op: 30 Jun 2020
Berichten: 31

Reageren met citaat

Dank je wel.

Jammer dat te horen Rob.

Denk je dat het iets te maken heeft met je kledingkeuze? Dat is immers mijn grootste angst. Het is één ding om je partner zichzelf te laten zijn en hem/haar daarin te steunen, het is een ander verhaal om dat aantrekkelijk te vinden.

Ik wens je veel sterkte in deze ongetwijfeld moeilijke tijden!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
05-07-2020 19:37:21 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Nee heeft niets met mijn kledingstijl te maken, sterker nog, zij heeft mij dit aangepraat en moet zeggen dat ik bijzonder blij mee ben. Had dit alleen 30 jaar geleden al moeten doen.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
07-09-2020 12:37:36 BerichtOnderwerp:
Maarten
Lid


Geregistreerd op: 24 Apr 2019
Berichten: 32
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Beste BaSa,

Welkom op het forum.

Ik heb de video bekeken en ik moet zeggen dat deze veel indruk heeft gemaakt. Ik had deze nog niet eerder gezien.

Ik heb ook al sinds kinds geïnteresseerd in rokken en panty's, maar ook jurken en andere dameskledij. Toen heb ik ook erg geworsteld waarom dat me zo aantrok, maar erover praten helpt. Het wordt steeds meer gewoon en geaccepteerd.

Accepteer wie je bent, want er is geen andere jij.

Je blog ga ik binnenkort eens lezen. Het lijkt me erg interessant!

Groet,
Maarten
_________________
Dream Big
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
 
09-09-2020 11:45:50 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Beste BaSa,

Ik draag ook graag rokken, jurken, panty's en dergelijke. En als de situatie er zich niet toe leent, dan draag ik een legging, jegging of iets dergelijks. En het komt wel eens voor dat ik gewoon een broek moet dragen. Dat heb ik dit jaar al 2 keer gedaan. Eigenlijk heb ik bijna alleen nog maar vrouwenkleding. Gewoon omdat ik dat mooier vind. Meer redenen heb ik niet. Oh ja ik vind het ook prettiger zitten.

Mijn situatie is dat ik thuis ook met een gezin leef. Een dochter op de middelbare school en ik werk bij de verzekeringen. Mijn collega's en een deel van mijn familie, van mijn kant dus, weet van mijn kledingsvoorkeur. Maar mijn vrouw is daar nog niet helemaal van overtuigd. En ik houd ook rekening met vrienden dat ik niet in alle omgevingen een rok kan dragen. Ja wij moeten ons maar steeds aanpassen aan de situatie.

Ik hoop dat je straks meer lef krijgt. Misschien in het buitenland of uitstapjes waar je alleen gaat of met vrienden die je nemen zoals je bent.

PS: Nog bedankt voor die zinvolle videoclip. Wat fijn om daar naar te luisteren. Ik voel mijn overigens een man, vanwege die piemel die ik nou eenmaal heb. En niet vanwege het feit dat ik bepaald soort kleding draag of dat ik naar RTL7 kijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!