top

Gezocht: mannen met rokken voor TV-reportage

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in het algemeen    Pagina 1 van 1

13-10-2020 12:32:06 BerichtOnderwerp: Gezocht: mannen met rokken voor TV-reportage
Evelyne
Aspirant lid


Geregistreerd op: 12 Okt 2020
Berichten: 1

Reageren met citaat

Hallo allemaal!

Na een telefoontje met Yvan, ben ik "toegelaten" op dit forum (waarvoor dank!).

Ik ben namelijk voor het VRT-programma Iedereen Beroemd op zoek naar "mannen in rokken" voor een eventuele reportagereeks.

We hopen zo ook in Vlaanderen het taboe te kunnen doorbreken
en zoveel mogelijk mannen te tonen die (om eender welke reden) al eens graag een rok dragen (en dat dat niet per se een "big deal" hoeft te zijn).

Laat maar weten (via dit forum of evelyne.dockx@dechinezen.be) of we bv. eens een keertje kunnen bellen.

Alvast bedankt!

Vele groeten,
Evelyne
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
20-10-2020 21:47:36 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Leuk dat je het uit de taboesfeer wilt gaan halen. Het is inderdaad een heel groot taboe. Als er best wel veel mannen die stiekem een rok dragen. Dus ik vind het een heel mooi idee. Echter ik zou niet zo snel op TV willen gaan.

Ik doe het op mijn eigen manier. Meestal door in rok naar een concert of festival te gaan. Dus onderweg heb ik wel veel bekijks. Maar zo eng is dat ook weer niet.
Gelukkig heb ik ook wel (vooral) vriendinnen waar ik in rok welkom ben. Ook al een paar keer in rok vanuit mijn werk op stap gegaan. Dus daar ben ik geaccepteerd zoals ik ben.

Maar op het thuisfront, kan ik mij niet in de buurt in rok vertonen. Wel thuis als we als gezin zijn. Ik heb een tiener in huis. Wel een sterke persoonlijkheid. Het gevoel moet inderdaad wel wat zullen de buren ervan denken de wereld uit. En dat is vooral bij mijn vrouw die dat gevoel heeft. En dan zou het uit de taboe halen veel zin hebben.

En als ik eerlijk ben, weet ik niet of het TV-programma Iedereen Beroemd een bijdrage kan leveren. Hoe goed de bedoelingen ook zijn. Ik als Nederlander ken het programma wel. Het gevoel bij jullie programma is wel luchtig en ik zie dan mensen met aparte hobby's en of ideeën. Het doet me een beetje denken aan Man Bijt Hond. Een TV-programma die ik van de Nederlandse TV ken. Ik weet ook niet met welke visie men daarnaar kijkt. Het doel is wel taboedoorbrekend en ik weet niet of dat op die manier zal lukken.

Ik heb ook wel eens bij Iedereen Beroemd een man in rok gezien (met hoge hakken). Ik was toen wel onder de indruk hoe hij makkelijk op die hoge hakken kon lopen. Want ik zou niet zo snel op die hoge hakken lopen. Ook al heeft een vriendin dat idee bij mij geopperd.

Overigens als er een reportage komt ga ik zeker kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
27-10-2020 16:11:27 BerichtOnderwerp:
Niek
Erelid


Geregistreerd op: 31 Dec 2019
Berichten: 147
Woonplaats: Gelderland

Reageren met citaat

Hoi Evelyne,

Goed idee om dit op tv te doen. Ik ben het met E.R. eens dat ik wel nieuwsgierig ben met de attitude tijdens het programma. Het kan naturel en neutraal benaderd worden of toch met een lichte vorm van satire. Daar zit niemand op te wachten.

Zelf draag ik alleen thuis rokken en panty's. Dus voor mij is tv geen optie.

Veel succes met jullie programma. Ik hoor/lees graag wanneer de uitzending is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in het algemeen
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!