top

Nieuw leder look rokje gekocht

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

19-11-2020 01:04:03 BerichtOnderwerp: Nieuw leder look rokje gekocht
sander
Erelid


Geregistreerd op: 25 Dec 2012
Berichten: 96
Woonplaats: Breda

Reageren met citaat

Hallo allemaal,
Afgelopen zaterdag bij de kringloopwinkel een polyamide rokje gepast. Een overhemd meegenomen naar het pashokje, ter vermomming. Het rokje paste goed, maar geen leer zoals ik dacht. Het rokje in mijn tas stoppen vind ik niet horen en betrapt worden voor 4,50 euro vind ik vele malen gênanter dan het afrekenen bij de kassa. Dus gewoon gekocht met een klosje garen en schaartje. Geen probleem en vriendelijk geholpen, door een Indiase, leek me. Er stond nog een bedrag van vorige klant op de kassa en ze vroeg dat even na bij een collega. Beide deden heel gewoon. Fijne ervaring.
Groeten, Sander

Ps een mondkapje beïnvloed het lef of gedrag wellicht. Ik heb nog even lopen dubben in de winkel. Maar spijt krijgen van niet kopen is vervelend.
_________________
Dress you up in nylons!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
20-11-2020 09:43:53 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Veel plezier ermee. Tussen mijn rokken heb ik ook z'n exemplaar hangen (polyamide). Leuke rok, maar de mijne is rijp voor de prullenmand. De rok werd niet overdreven veel gedragen, maar na een tijdje begon de stof letterlijk af te pellen en daarom draag ik deze rok nog enkel om klusjes op te knappen.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
21-11-2020 23:50:53 BerichtOnderwerp:
sander
Erelid


Geregistreerd op: 25 Dec 2012
Berichten: 96
Woonplaats: Breda

Reageren met citaat

Hoi Yvan,
Dank je. Dat probleem heb ik ook gehad met zgn stretch laarzen, ook nepleer. Na verloop van tijd valt het uit elkaar of wordt het keihard plastic door uitdroging. Dus vaak dragen voor het te laat is!
Groeten, Sander
_________________
Dress you up in nylons!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!