top

Op wandel

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

12-01-2021 18:44:06 BerichtOnderwerp: Op wandel
JanAugust
Lid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 32

Reageren met citaat

Hallo,

De laatste weken zijn mijn echtgenote en ik regelmatig gaan wandelen. Soms met één of meerdere kinderen er bij.

Verschillende keren droeg ik een short (zwart, blauw, jeans) met bijpassende panty (zwart, blauw, grijs). We komen steeds wel wat mensen tegen aangezien we gaan wandelen bij goed weer. Wat opvalt is dat veel mensen het gewoon niet opmerken.

Toch een opvallende analyse is dat jongeren (kinderen, tieners en twintigers) het eigenlijk nooit opmerken of er geen aandacht aan besteden. Eigenlijk geldt dit ook voor 'ouderen'.
Als ik dan toch opgemerkt wordt dan is het door 30 tot 50 jarigen.

Afgelopen zondag nog iets grappig meegemaakt. Een veertiger die van de andere kant kwam, bekeek me uitgebreid en toen kruisten onze blikken elkaar. Ik knik vriendelijk en hij schrikt en stamelt dan 'goedemiddag'. Ik beantwoord zijn groet en we wandelen rustig verder. Mijn echtgenote vraagt: iemand die je kent ? Ik legde uit wat er wel aan de hand was: algemene hilariteit !

Groeten

J.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
13-01-2021 11:19:16 BerichtOnderwerp:
Ferdinand
Erelid


Geregistreerd op: 15 Jun 2012
Berichten: 165

Reageren met citaat

Ik vind het ook fijn om, samen met mijn vrouw, in panty en runnershort te wandelen in natuurgebieden op Texel, in Arnhem of Friesland. Echter als het druk is voel ik mij niet op mijn gemak. Ik ben dan beducht voor flauwe opmerkingen waarvan ik weet dat ze waarschijnlijk niet gaan komen maar toch heb ik er angst voor. Als er kinderen met ouders meewandelen, vind ik dat helemaal vervelend omdat kinderen spontaan zijn en dan van alles kunnen roepen. Volwassenen (heb ik inmiddels wel gemerkt) houden hun mond dicht maar bij kinderen ligt dat anders. Ik blijf dit lastig vinden en dat is jammer want wandelen in een panty geeft mij een heel vrij gevoel. Ik weet het; het zit tussen mijn oren....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
13-01-2021 15:25:21 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Ferdinand schreef:
Ik vind het ook fijn om, samen met mijn vrouw, in panty en runnershort te wandelen in natuurgebieden op Texel, in Arnhem of Friesland. Echter als het druk is voel ik mij niet op mijn gemak. Ik ben dan beducht voor flauwe opmerkingen waarvan ik weet dat ze waarschijnlijk niet gaan komen maar toch heb ik er angst voor. Als er kinderen met ouders meewandelen, vind ik dat helemaal vervelend omdat kinderen spontaan zijn en dan van alles kunnen roepen. Volwassenen (heb ik inmiddels wel gemerkt) houden hun mond dicht maar bij kinderen ligt dat anders. Ik blijf dit lastig vinden en dat is jammer want wandelen in een panty geeft mij een heel vrij gevoel. Ik weet het; het zit tussen mijn oren....


Mijn enige "confrontatie" met een kind was wel leuk: klik hier
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
28-02-2021 16:54:29 BerichtOnderwerp:
Ferdinand
Erelid


Geregistreerd op: 15 Jun 2012
Berichten: 165

Reageren met citaat

De afgelopen dagen heb ik in een hotel in Sneek door gebracht. Samen met mijn vrouw even eruit. Veel gewandeld. Vrijdag gingen we naar het natuurgebied Lauwersmeer. Daar heb ik weer eens in mijn gebruikelijke outfit gewandeld. Ik had een zwarte Falke 80 den. Seidenglatt aan met een kort runnershort. Het wandelpad was echt bagger. Gelukkig had ik goede wandelschoenen aan. Meerdere personen tegen gekomen maar geen commentaar. Wel een moeder met twee jonge kinderen die aan ons vroeg of de rest van het pad ook zo modderig was. Terwijl we even aan het praten waren. keek haar dochtertje wel opvallend naar mijn benen. De zon scheen erop en de pantystof deed mijn benen glanzen in de zon. Verder nog een stel pubers tegen gekomen; ze waren nadat we ze gepasseerd waren nogal lacherig. Misschien om mij, ik weet het niet. Al met al was het een fijn wandeling. Ik blijf het een spannend iets vinden om in de openbaarheid in mijn panty te lopen. Ik vind het heerlijk om te doen maar het blijft altijd weer hobbeltje waar ik overheen moet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
01-03-2021 05:35:15 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Ferdinand schreef:
Ik vind het heerlijk om te doen maar het blijft altijd weer hobbeltje waar ik overheen moet.


Met de tijd verdwijnt dat hobbeltje wel, ik had dat vroeger ook.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!