top

Vandaag droeg ik...

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 37, 38, 39  Volgende   Pagina 30 van 39

08-01-2021 16:03:12 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Vandaag met de auto naar het werk ipv met de motorfiets omdat er een reële kans was op nachtvorst en ik rond 03:30 uur al op weg ben naar mijn werkplek. Een uitgelezen kans dus om de favoriete beenmode aan te trekken voor de verplaatsing woon/werkverkeer. Vandaag gekozen voor een Falke Pure Matt 100, kleur Brenda, in combinatie met een donkergroene trui en een korte, donkerblauwe, jeansbroek tot net boven de knie. Een panty trek je niet zomaar aan als een gewone broek, maar dat extra gehannes, om de panty aan te hijsen, neem ik er dan maar bij. Zoals gewoonlijk: geen reacties, men is er het al gewoon. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
09-01-2021 14:10:12 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Negatieve temperaturen bij het ontwaken en daarom gekozen voor een zwarte maillot Falke Family in combinatie met een korte jeansrok en een donkergroene trui.
Een nostalgisch deuntje deed me vanmorgen nog even extra genieten van het warme bedje: https://youtu.be/yqqgwdcZVOU Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
10-01-2021 16:43:00 BerichtOnderwerp:
Ferdinand
Erelid


Geregistreerd op: 15 Jun 2012
Berichten: 165

Reageren met citaat

God Yvan, ik weet niet waar ik deze post kwijt moet maar wat een PRACHTIG nummer! Ik ben er stil van.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
10-01-2021 18:23:17 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Ferdinand schreef:
God Yvan, ik weet niet waar ik deze post kwijt moet maar wat een PRACHTIG nummer! Ik ben er stil van.


Vlaamse kleinkunstenaars, we hebben in België een aantal prachtige artiesten in dit genre. Nog eentje van dezelfde artiest: https://youtu.be/Q5udk073JR4?t=8 Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
21-01-2021 05:43:31 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Voor het woon-werkverkeer vandaag gekozen voor een donkerbruine Falke Family onder een zelf-ingekorte jeans in combinatie met een lichtbruine trui en schoenen met hoge schacht. Om, deze middag, de terugweg aan te vangen, ligt er alvast een Falke Pure Matt 100, kleur Brenda, klaar in mijn locker. Op de terugweg nog even langs onze plaatselijke Carrefour om boodschappen te doen en daarmee komt het "openbare" voor vandaag ten einde. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
24-01-2021 08:07:17 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Het zal vandaag weer een blauw dagje worden. Een donkerblauwe Falke Family, een korte, blauwe jeansrok, donkerblauwe wintertrui en blauw-wit-gestipte pantoffels. En nee, "I don't feel blue". Mr. Green Shame on you Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
25-01-2021 12:27:39 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Als ik dit zo lees denk ik eerder dat je een blauwtje hebt gelopen. Wink
Hier vandaag 100-den donkerblauwe panty van de Hema, blauwe jeansrok en lekkere meerdere kleuren trui. Mr. Green

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
26-01-2021 09:16:33 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Vandaar een 80 den dim panty met zwarte mini kokerrok en grijze wandelschoenen en blauwe regenjas. Zo wandel ik toch ongeveer 20 km foor Waregem. Gr. Km Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
21-02-2021 08:39:02 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

In de lade met "varia" (panty's waarvan ik de herkomst niet meer weet) vond ik een Hudson Cover 300-panty, nog in de verpakking. Door de unieke breistructuur en de dikte van het materiaal (300 den) is deze panty heel aangenaam om te dragen. Ook de look met fijne lijntjes in de stof is uniek. Jammer genoeg niet meer verkrijgbaar als panty, nog enkel als legging (voetloze panty).
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
21-02-2021 10:41:32 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Nu de temperaturen weer boven nul zijn kunnen de dunnere en gekleurde panty's (40-60-den) weer aan.
Dus hoef ik die saaie zwarte- en/of donkerblauwe dikkere panty's (100+ den) niet meer aan en kan ik in het weekend weer genieten van m'n fashion panty's.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
13-03-2021 17:30:19 BerichtOnderwerp:
Marcel
Erelid


Geregistreerd op: 04 Jan 2018
Berichten: 108

Reageren met citaat

Vanmiddag samen met vrouwlief naar Zandvoort. Windkracht 8. Ik droeg zwart korte rok, 20 denier zwarte glanspanty met 5cm enkellaarshakken. We werden gezandstraald. Veel publiek, geen reacties. Top!
__________
Panty voor de man? Zeker wel! Doe het maar, zet de stap. Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
15-03-2021 10:29:04 BerichtOnderwerp:
neon
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2017
Berichten: 243
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Marcel schreef:
Vanmiddag samen met vrouwlief naar Zandvoort. Windkracht 8. Ik droeg zwart korte rok, 20 denier zwarte glanspanty met 5cm enkellaarshakken. We werden gezandstraald. Veel publiek, geen reacties. Top!


Ben jaloers dat je dat durft hoor... zelf ben ik net zover dat ik wel eens met een panty zichtbaar aan mn enkels over straat ga Wink
Heb ook nog nooit een man in panty in het openbaar gezien maar Zandvoort is wel heel dichtbij voor mij... mocht je nog eens gaan hoor ik het graag, dan kom ik je outfit graag bewonderen Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
08-06-2021 14:26:35 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Sinds kort is Marc Bryan mijn grote voorbeeld op vlak van genderneutrale kleding. De aandacht die hij krijgt in de pers en de vele positieve opmerking bij zijn foto’s op Instagram geven me de moed op momenten dat ik het ff moeilijk heb.
Gisteren ben ik met mijn echtgenote gaan winkelen in. Antwerpen. Via de voetgangerstunnel naar de Stadsfeestzalen en de Inno geweest. Daarna over de Meir gelopen en een kleinigheid gaan eten.
We liepen allebei met panty’s aan. Mijn echtgenote doet dit om me te steunen wat ik super lief vind van haar ! Normaal draagt ze met dit warme weer niet graag een panty.
Ik droeg een short met daaronder een Gerbe panty ethnic colors in kleur peau bronzé. In bepaalde winkels een praatje gedaan met de verkoopster terwijl mijn ega aan het passen was.
Op de Meir in volle zon gelopen zodat er wel wat glans te zien was. Aan de verkeerslichten moeten wachten met een hoop volk achter ons. Ofwel heeft niemand het opgemerkt, ofwel kan niemand het iets schelen. Alleszins voor mij was het een topdag 😎
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
09-06-2021 04:51:31 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Hey Guy, tof dat je ervoor gaat en leuk om te horen dat je de steun hebt van de echrgenote, dat maakt alles een stuk gemakkelijker. Wat je voorlaatste zin betreft: het tweede argument is meestal van toepassing, "het kan hun geen barst schelen". Zolang men niet de extravagante toer opgaat, kan men gemakkelijk dragen waar men zin in heeft zonder op te vallen. Meestal zit het zogenaamde ongemak tussen de twee oren en is het soms moeilijk om dat te overwinnen. Nog veel zorgeloze uitstapjes gewenst.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
09-06-2021 06:32:42 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Yvan,
Klopt wat je zegt.
Als ik soms me alsnog bedenk als we erop uit trekken en de panty achterwege laat heb ik keer op keer spijt hiervan achteraf.
Als ik er toch voor kies om een panty aan te trekken heb ik me dit nog nooit beklaagd. Alhoewel die ene keer toen ik merkte dat er een ladder in mijn panty zat ?! Dat was toch minder fijn 😉
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!