top

Answer

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)    Pagina 1 van 1

12-03-2021 08:04:58 BerichtOnderwerp: Answer
Goof
Aspirant lid


Geregistreerd op: 18 Mei 2020
Berichten: 4
Woonplaats: Alkmaar

Reageren met citaat

Bedankt mannen voor het warme welkom, de winter is nagenoeg voorbij en geen dag een lange broek aan gehad, elke dag mijn short met een gewaagde of reguliere panty daaronder. Heel veel positieve reacties van mannen maar voornamelijk vrouwen, krijg veel heimelijke glimlachjes toegediend. Ik heb zelfs uitgemeten met mijn panty op de foto in de krant gestaan en mijn verhaal kunnen doen, sinds die tijd nog meer blijde blikken. Ik ben volgens mij wel de enige in de stad die er openbaar mee loopt. ook naar de dokter en ziekenhuizen etc.
ik kan mij geen dag meer zonder een panty indenken. Falke mat de luxe 30 en 50 zijn mijn favorieten, zeker de military kleur groen, staat stoer onder mijn legershort. Bruine kistjes eronder en klaar.
Goof Cool

EDIT: bericht aangepast. Taalgebruik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
12-03-2021 17:51:36 BerichtOnderwerp: Re: Answer
Ed
Aspirant lid


Geregistreerd op: 18 Feb 2021
Berichten: 11

Reageren met citaat

Goof schreef:
Bedankt mannen voor het warme welkom, de winter is nagenoeg voorbij en geen dag een lange broek aan gehad, elke dag mijn short met een gewaagde of reguliere panty daaronder. Heel veel positieve reacties van mannen maar voornamelijk vrouwen, krijg veel heimelijke glimlachjes toegediend. Ik heb zelfs uitgemeten met mijn panty op de foto in de krant gestaan en mijn verhaal kunnen doen, sinds die tijd nog meer blijde blikken. Ik ben volgens mij wel de enige in de stad die er openbaar mee loopt. ook naar de dokter en ziekenhuizen etc.
ik kan mij geen dag meer zonder een panty indenken. Falke mat de luxe 30 en 50 zijn mijn favorieten, zeker de military kleur groen, staat onwijs piep en stoer onder mijn legershort. Bruine kistjes eronder en klaar.
Goof Cool


Zo is het gewoon overal schijt aan hebben en lekker je eigen ding doen,nu dat je in de krant heb gestaan weten ze gelijk van hoe of wat sjappo.

Edit: bericht aangepast: Taalgebruik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
 
24-08-2022 15:53:00 BerichtOnderwerp:
Ferdinand
Erelid


Geregistreerd op: 15 Jun 2012
Berichten: 165

Reageren met citaat

Hoi Goof,

Toen ik een aantal berichtjes van je las, kreeg ik meer en meer de indruk dat ik jou wel een paar keer heb gezien in Alkmaar en Heerhugowaard. Ik heb je website bekeken en het krantenartikel over jou in de Alkmaarsche Courant nog eens gelezen en toen wist ik het zeker. Ik heb je ook een keer een compliment over je outfit gegeven in een winkel in Alkmaar. Welkom en leuk dat er een forumlid hier in de buurt woont.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!