top

advies gevraagd aan de mannen.

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen    Pagina 1 van 1

11-04-2021 08:40:29 BerichtOnderwerp: advies gevraagd aan de mannen.
Karen
Lid


Geregistreerd op: 19 Jan 2020
Berichten: 33

Reageren met citaat

Hoi, ik weet dat ik hier als een van de weinige vrouwen op een mannenforum zit, maar toch wil ik nu graag even jullie advies.
Ik draag zelden panty's maar vandaag zou er eentje toch van pas komen aangezien het nogal frisjes is voor de tijd van het jaar.
Probleem is dat ik vandaag graag eens een blauw jeansrokje had aangedaan maar ik geen enkel passende panty meer in mijn lade heb, geen huidskleur, geen bruine, heb enkel maar zwarte panty's.
Vinden jullie dit kunnen bij blauwe jeans? Of ga ik toch maar beter een pantalon dragen? Zeg gerust jullie mening, zit nu nog in pyjama.
p.s. Ik ga het niet aan mijn vriend vragen want die gaat ongetwijfeld voor de rok met panty kiezen ongeacht de kleurencombinatie. Rolling Eyes

O ja, en dan deze,
https://www.zalando.be/falke-pure-matt-50-kousen-zwart-fa1-yzw-0022-99.html

of deze,
https://www.zalando.be/falke-cotton-touch-kousen-zwart-fa1-yzw-0055-99.html

Deze panty's zijn helemaal anders van structuur.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
11-04-2021 10:14:00 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Karen,

Het voordeel van een zwarte panty is dat je die overal bij kunt dragen.

Je kunt ook kiezen voor een antraciet kleur.
Maar je kunt ook kiezen voor eenzelfde kleur van de trui/blouse, die je draagt.
Het is maar net wat je wilt, want bij een jeansrok kun je verschillende kleuren panty's dragen.
Kijk anders maar eens in mijn rokkenhoekje rond, staan wel een paar variaties in. Wink

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
12-04-2021 07:57:50 BerichtOnderwerp:
Ferdinand
Erelid


Geregistreerd op: 15 Jun 2012
Berichten: 165

Reageren met citaat

Hoi Karen,
Weliswaar een dag te laat maar bij een blauw jeansrokje past de kleur zwart fantastisch!!!!!! Bruin en vooral huidskleur vind ik veel minder of zelfs helemaal niet passen. Als mijn vrouw een jeansrokje met zwarte panty draagt smelt ik helemaal. Wat is gisteren nu uiteindelijk je keuze geworden?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
12-04-2021 21:49:56 BerichtOnderwerp:
Karen
Lid


Geregistreerd op: 19 Jan 2020
Berichten: 33

Reageren met citaat

Ferdinand schreef:
Hoi Karen,
Weliswaar een dag te laat maar bij een blauw jeansrokje past de kleur zwart fantastisch!!!!!! Bruin en vooral huidskleur vind ik veel minder of zelfs helemaal niet passen. Als mijn vrouw een jeansrokje met zwarte panty draagt smelt ik helemaal. Wat is gisteren nu uiteindelijk je keuze geworden?


Het is dat jeansrokje met een zwarte Falke panty geworden uiteindelijk. Very Happy
Soms moet je eens durven combineren, ik weet het. Ben altijd bang dat sommige combinaties niet passen. Rolling Eyes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
01-05-2021 08:52:53 BerichtOnderwerp:
Karen
Lid


Geregistreerd op: 19 Jan 2020
Berichten: 33

Reageren met citaat

Soms moet een mens durven combineren dat is waar. Heb al een maand een mooie lange zomer rok in mijn kast hangen https://www.zalando.be/vero-moda-wikkelrok-navy-blazer-ve121b0sy-k13.html , helaas door het aanhoudende koude weer nog niet kunnen dragen. Vandaag wou ik die echt eens aan. En aangezien het nog altijd koud is heb ik er een huidkleurige panty onder gedaan en eigenlijk valt het amper op. Lekker warme benen nu, voelt alleen wat speciaal maar is wel ok. Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
04-05-2021 14:55:32 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Karen schreef:
En aangezien het nog altijd koud is heb ik er een huidkleurige panty onder gedaan en eigenlijk valt het amper op.


Dat is ook het uiteindelijke doel van een huidkleurige panty. Zelf gebruik ik tijdens de zomer wel eens een "zongebruinde" huidkleurige 8 denier om mijn twee melkflessen een gebruind tintje te geven onder een bermuda of korte broek. Leuke rok trouwens. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
04-05-2021 15:36:53 BerichtOnderwerp:
lorec
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2013
Berichten: 183

Reageren met citaat

Karen schreef:
Soms moet een mens durven combineren dat is waar. Heb al een maand een mooie lange zomer rok in mijn kast hangen https://www.zalando.be/vero-moda-wikkelrok-navy-blazer-ve121b0sy-k13.html , helaas door het aanhoudende koude weer nog niet kunnen dragen. Vandaag wou ik die echt eens aan. En aangezien het nog altijd koud is heb ik er een huidkleurige panty onder gedaan en eigenlijk valt het amper op. Lekker warme benen nu, voelt alleen wat speciaal maar is wel ok. Very Happy


het handige van zo'n panty. het was vanmorgen fris toen ik naar de auto ging, maar met zo'n panty heb je wat rond je benen, voelt niet zo bloot en tegelijk zie je er niet winters als een koukleum uit....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
05-05-2021 19:41:55 BerichtOnderwerp:
Karen
Lid


Geregistreerd op: 19 Jan 2020
Berichten: 33

Reageren met citaat

Yvan schreef:
Karen schreef:
En aangezien het nog altijd koud is heb ik er een huidkleurige panty onder gedaan en eigenlijk valt het amper op.


Dat is ook het uiteindelijke doel van een huidkleurige panty. Zelf gebruik ik tijdens de zomer wel eens een "zongebruinde" huidkleurige 8 denier om mijn twee melkflessen een gebruind tintje te geven onder een bermuda of korte broek. Leuke rok trouwens. Wink


Dankjewel Yvan. Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
06-05-2021 15:19:04 BerichtOnderwerp:
lorec
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2013
Berichten: 183

Reageren met citaat

Karen schreef:
Yvan schreef:
Karen schreef:
En aangezien het nog altijd koud is heb ik er een huidkleurige panty onder gedaan en eigenlijk valt het amper op.


Dat is ook het uiteindelijke doel van een huidkleurige panty. Zelf gebruik ik tijdens de zomer wel eens een "zongebruinde" huidkleurige 8 denier om mijn twee melkflessen een gebruind tintje te geven onder een bermuda of korte broek. Leuke rok trouwens. Wink


Dankjewel Yvan. Very Happy


is ook wel een leuke rok, draag ik ook wel eens als mooier weer wordt. leuke afwisseling met de meer klassieke rechte rokken die ik al zo vaak draag. Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
22-08-2021 10:00:50 BerichtOnderwerp:
Karen
Lid


Geregistreerd op: 19 Jan 2020
Berichten: 33

Reageren met citaat

Weer hetzelfde probleem vandaag, deze avond zijn we bij vrienden uitgenodigd voor een barbecue namelijk. Gezien het slecht weer gaan we onder een party tent zitten. Maar nu had ik wel een zomer rokje willen aandoen om er naartoe te gaan. Zou een panty nu al kunnen of is dit echt not done? Graag jullie herenadvies??? Of zal ik toch beter een lange broek dragen dan maar?
En 't is wel een wat speciale rok hoor.
https://www.zalando.be/patrizia-pepe-gonna-skirt-maxirok-brown-p1421b05l-m11.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
22-08-2021 10:12:19 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Tegenwoordig draagt iedereen waar men die dag zin in heeft. Volgens mij moet een panty wel kunnen, zeker met de huidige kwakkelzomer. Veel plezier en een beetje droog weer gewenst met de bbq.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
22-08-2021 10:14:12 BerichtOnderwerp:
Karen
Lid


Geregistreerd op: 19 Jan 2020
Berichten: 33

Reageren met citaat

Yvan schreef:
Tegenwoordig draagt iedereen waar men die dag zin in heeft. Volgens mij moet een panty wel kunnen, zeker met de huidige kwakkelzomer. Veel plezier en een beetje droog weer gewenst met de bbq.


Dankjewel voor het advies, heb je gezien over welke rok het gaat in mijn post?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
22-08-2021 10:29:27 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Erg mooi en een panty zal zelfs niet echt opvallen omdat de ogen eerder op de rok gericht zullen zijn. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
22-08-2021 10:31:15 BerichtOnderwerp:
Karen
Lid


Geregistreerd op: 19 Jan 2020
Berichten: 33

Reageren met citaat

Yvan schreef:
Erg mooi en een panty zal zelfs niet echt opvallen omdat de ogen eerder op de rok gericht zullen zijn. Wink


Zal wel geen al te donkere panty mogen zijn. Geluk dat bij ons de Veritas open is op zondag. Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!