top

De voorkeur van de dag

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Over leggings, jeggings en andere leuke spulletjes Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende   Pagina 2 van 4

18-03-2021 05:26:51 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Na een hele week leggings, vandaag eens gekozen voor een zwarte jegging. Eens een paar zakken in de broek hebben is ook eens handig. Wink
Morgen een dagje collectief verlof, dat zal dan waarschijnlijk een zwarte T-jurk worden in combinatie met een zwarte Falke Pure Matt.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
21-03-2021 13:08:53 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Wat is mijn verdict na een "dieet" van een paar weken op enkel leggings en jeggings, in de plaats van de gewone lange broek of jeans.

Er zijn de voordelen:

- Persoonlijk vind ik het wel comfortabel en leuk zitten.
- Ik ervaar minder "verraste blikken" dan bij een panty met short/rok.
- Een leuke uitdaging om nieuwe combinaties uit te zoeken.
- Supergemakkelijk in het onderhoud. Na een rondje wasmachine, en een eindje droogrek, kan het kledingstuk zo de kast in, strijken mag in de meeste gevallen zelfs niet.

Er zijn nadelen;

- Je stapt niet even vlot in een legging zoals je in een gewone broek stapt. Een zitplaats om zich te kleden heeft de voorkeur. Niet evident in een kleedkamer met een hoop andere collega's in tijde van een coronacrisis.
- Geen broekzakken. Daar mis ik nog het meeste aan, een paar zakken waarin ik sleutels, telefoon en zakdoek in kwijt kan.
-Hoe combineer je een legging? Bij een panty draag je nog short, of rok, maar bij een legging is meestal ook het broekgedeelte zichtbaar. Omdat ik geen potloodventer ben, is het soms een zoektocht naar passende bovenkleding.

Ondanks de nadelen blijf ik toch gaan voor de legging. De gewone broek is gewoon te saai geworden. Het wordt tijd dat we, als man, wat meer uit onze schulp komen en gaan dragen wat we leuk vinden, niet wat men ons voorschrijft. De middeleeuwen zijn voorbij. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
25-03-2021 18:40:04 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Vandaag genoot de skinny jeans de voorkeur. Deze jeans past wat minder uitgesproken aan dan de rest, eerder een "normale" outfit. Het achterwiel van de motorfiets moest gedemonteerd worden en naar de motorzaak om de lagers te vervangen en ik had niet veel zin om er een teerdere legging, of jegging, aan te verprutsen tijdens het demonteren en manipuleren van het wiel. Wink Met een beetje geluk is het wiel morgen klaar en is de tweewieler terug mobiel. Hihi
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
28-03-2021 13:27:56 BerichtOnderwerp:
Niek
Erelid


Geregistreerd op: 31 Dec 2019
Berichten: 147
Woonplaats: Gelderland

Reageren met citaat

Bij mij gaan ze ook altijd binnenste buiten uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
28-03-2021 14:04:33 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Niek schreef:
Bij mij gaan ze ook altijd binnenste buiten uit.


Bij mij ook en bovendien ook in een waszakje, maar het binnenstebuiten draaien doe ik ook bij het wassen van jeansbroeken en T-shirts met bedrukking. Kwestie van de kleding toch wat te beschermen. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
03-04-2021 08:41:49 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Na een verkwikkende douche gekozen voor een hele simpele samenstelling: zwarte legging, zwarte hoodie en de kous is af. De combinatie is eenvoudig, maar heeft wel iets speciaal. Niet te stoer, niet te soft, maar een leuke balans. Bij een uitstapje passen een paar stevige kistjes/wandelschoenen hier prima bij. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
06-04-2021 15:12:23 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Vandaag was het weer nogal onstuimig, dus met de auto naar het werk. De keuze viel op een zwarte legging van Dance-wear, een kakigroene hoodie en zwarte schoenen. Een leuke en strakke combinatie.

Na de dagtaak onderweg gestopt bij de plaatselijke Carrefour voor de boodschappen. Het was betrekkelijk druk rond 13:40 uur door de vele "thuiswerkers" en het was dus even aanschuiven aan de kassa. Ik schuif aan aan kassa 1. Wegens de coronamaatregelen is kassa 2 buiten dienst en is kassa 3 open. Ik merk op dat een vrouw, die aanschuift aan kassa 3, mijn outfit nogal nadrukkelijk, zelfs misschien een beetje afgunstig, bekijkt. Na even haar outfit bekeken te hebben, snapte ik het wel. Ze droeg zelf ook een legging, maar blijkbaar was die toch een maatje te groot voor haar gestalte en de broekspijpen lubberden er lustig op los. Tja, dan kan je evengoed de gewone pantalon aantrekken. Niet leuk, natuurlijk, als je het moet "afleggen" tegen iemand van het andere geslacht die bovendien zijn maatvoering beter kent dan zij op de hoogte is van de hare. Cool
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
06-04-2021 21:23:08 BerichtOnderwerp:
Niek
Erelid


Geregistreerd op: 31 Dec 2019
Berichten: 147
Woonplaats: Gelderland

Reageren met citaat

Goed bezig Yvan.
Wat is een Hoody?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
08-04-2021 17:08:04 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Niek schreef:
Goed bezig Yvan.
Wat is een Hoody?


Een hoodie: https://www.engelbert-strauss.be/sweats-hoodies/e-s-hoody-sweatshirt-poly-cotton-3100230-89761-1.html?refcode=BEpla10&gclid=CjwKCAjw07qDBhBxEiwA6pPbHn4ZJm4yt7Ad4C4wNvtfdIo3NCpU4C8ls3_FkueKu5fUELZGv-mELBoCd1kQAvD_BwE
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
17-04-2021 09:27:19 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Rond 03:30 uur 's ochtends is het nog knap fris op de motorfiets tijdens de rit naar het werk. Daarom draag ik een Hudson Cover 300 legging, of panty, onder de gewone legging. Resultaat: wekelijks doen er 10 leggings een rondje wasmachine. Het voordeel tegenover een gewone jeans- of andere broek, de legging is na een tiental uurtjes wasrek terug droog, hoeft niet gestreken te worden en kan terug aan.

De favoriete legging blijft de "flex"- Dancer van Danceweare. Goede pasvorm, past mooi aan en is sterk. Nadeel: een flex-legging van Danceweare kost 30 eurie.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
09-01-2022 15:21:35 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Vandaag heb ik nog eens gekozen voor een legging van Dancewear, een legging die heel goed- en aangenaam zit. Gezien de frissere temperatuur had ik er een 100 denier panty onder aangetrokken, maar toch voelde ik het verschil tussen deze outfit en de 'werk combinatie' goed aan. Morgen, maandag, trek ik de beproefde combo van een panty plus kousenbroek weer aan, lekker warm en zit als gegoten. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-


Laatst aangepast door Yvan op 10-01-2022 05:33:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
10-01-2022 05:32:31 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Vanmorgen toch maar gekozen voor een zwarte legging van Dancewear en een zwarte panty, 120 denier,van Cette in combinatie met een marineblauwe pullover.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
14-01-2022 05:37:45 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Vandaag een zwarte Fuseau-legging van Mango (met riempjes onder de voet) uit de kast gehaald in combinatie met een donkerblauwe lange sweater van Girav. Het was redelijk koud vanmorgen, 0 graden, maar deze legging houdt de benen toch lekker warm.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
25-01-2022 05:29:05 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Grappig, Marina copieert nu mijn kledingstijl. Ik koos vandaag voor een basic fuseau-legging van Mango en een zwarte trui van Girav in combinatie met stevige schoenen. Toen Marina wat later uit de badkamer verscheen, was het alsof ik in de spiegel keek, enkel de kleur van de trui is anders. Smile
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
26-01-2022 05:24:45 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Gisterenmiddag komen we uit de kleedkamers op de werkplek en Marina kreeg dadelijk een complimentje van de laborante in verband met haar kledingstijl. Smile Toen ik wat later, al plagend, tegen Marina zei, "zie je wel dat je meer mijn voorbeeld moet volgen", kreeg ik weer een Razz als antwoord. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Over leggings, jeggings en andere leuke spulletjes
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!