top

Groepen

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

15-04-2021 15:49:17 BerichtOnderwerp: Groepen
Kawilaa
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 13 Apr 2015
Berichten: 70

Reageren met citaat

Hey Hallo!

Daar ben ik weer. Het is alweer een tijd geleden dat ik wat heb geplaatst!

inmiddels heb ik het aardig druk.
Momenteel zit ik doordeweeks in een aantal groepen.
In het begin droeg ik een aantal keer een panty onder een korte broek verschillende kleuren en diktes Smile.
Niemand die er iets van zei behalve dat het leuk stond. Toch vond ik het iedere keer weer eventjes spannend. Ik ben inmiddels 34kg afgevallen en ben mij nog steeds niet altijd ervan bewust dat ik slanker ben geworden.
Vroeger vond ik mijn benen al dik en erg gespierd.
Die werden alleen maar dikker toen ik toen der tijd aankwam. dus het was best vervelend om steeds grotere maten panty's te kopen. Aangezien ik 1.68 ben werden de panty's er alleen maar langer op haha Laughing

Inmiddels draag ik tegenwoordig ook rokjes!
Nadat ik alle moed bij elkaar had verzameld om in een rokje en huidskleurige panty naar de groep te gaan, kreeg ik achteraf van een persoon uit de groep een onwerkelijk compliment, zeker voor mij. Zij vond dat ik prachtige benen had Zeker mijn kuiten benadrukte ze. Iets waar ik een heel weekend op het zitten nadenken. Enkele keren later kreeg ik van andere ook complimentjes!
Een vriend van mij was met het compliment eens en maakte foto's om het te laten zien.
Ik was echt verbijsterd.

wat een compliment niet kan doen met je. Zeker in deze tijd.

Groetjes Kawilaa,
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
18-04-2021 09:14:03 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Fantastisch voor JOU KAWILAA , HÉT IS voor mij ook nog altijd spannend en een beetje onwennig om met een rok op straat te komen maar toch doe ik hét dagelijks. Nu mijn vrouw dagelijks thuis is( én zij staat er nog altijd afkeurend tegenover de rok) draag ik een schort in haar omgeving. Zo duurt het hét langst. Maar ik heb nog altijd geen noemenswaardige reactie gekregen op mijn rok en panty's op straat. Gr. Km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-04-2021 11:58:15 BerichtOnderwerp: Groepen
Kawilaa
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 13 Apr 2015
Berichten: 70

Reageren met citaat

Hoi Km,

Ik snap het.

Helaas moet ik zelf nog een joggingbroek aantrekken als ik de voordeur uitloop. eenmaal in mijn auto gaat hij uit. Of ik nu een shorts met panty draag of zoals tegenwoordig een rokje.
Mijn stiefvader weet dat ik shorts met panty draag. Ook in huis. hij weet alleen niets van de rokjes. Ik houd hem ook een beetje op afstand. Ik zit zelf nog erg in de knoop en hij is niet echt open-minded.

Hoe was jullie weekend?

Groet, Kawilaa
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-04-2021 14:26:37 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Hey Kawilaa,

Bedankt om uw verhaal met ons te delen. Het is steeds prettig om te lezen dat men vorderingen maakt in verband met de kleding dragen die je graag draagt.

Zelf heb ik, in een lang verleden, ook nog gehannest met jogging- en andere lange broeken om de voordeur uit te gaan, maar het hing me, na een tijdje, zo de keel uit dat ik heb gekozen voor mijn gemoedsrust boven de mening van een ander.

Vrouwlief is dat ondertussen al gewoon en kijkt er niet meer van op. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
20-04-2021 10:06:30 BerichtOnderwerp:
Niek
Erelid


Geregistreerd op: 31 Dec 2019
Berichten: 147
Woonplaats: Gelderland

Reageren met citaat

Goed bezig. En fijn dat er geen vervelende reactie zijn.
Zelf ben ik niet zo ver.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
20-04-2021 14:10:27 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Niek schreef:
Goed bezig. En fijn dat er geen vervelende reactie zijn.
Zelf ben ik niet zo ver.


Niets overhaasten en rustig de tijd nemen tot je jezelf helemaal klaar voelt om de stap in het openbaar te zetten. (als dat je betrachting is).
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
21-04-2021 14:48:06 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Ik heb er ook jaren over gedaan eer ik durfde overal te komen in panty en schort/rok. En moest het niet zijn van mijn vrouw die zich nog altijd schaamt in mijn outfit dan zou ik niets anders meer dragen. Voor haar doe ik nog een lange broek aan, kwestie van de rust te houden in onze relatie! ( 43 jaar met haar gehuwd!) En voor mij is hét nog altijd de ware!! Gr. Km Very Happy Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!