top

Gekocht en goed bevonden

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Over leggings, jeggings en andere leuke spulletjes    Pagina 1 van 1

27-02-2021 11:54:51 BerichtOnderwerp: Gekocht en goed bevonden
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Enkele weken geleden kocht ik een legging van het merk Arket bij Zalando. Dikker van stof dan ik gewoon ben en een maat ruimer dan dat ik normaal neem. Zalando heeft zo'n "slimme advisor" die je adviseert om bij bepaalde merken een maatje groter, of kleiner, te nemen en blijkbaar werkt het wel want de legging past perfect en zit als gegoten. Gisterenochtend aangetrokken om naar het werk te gaan en vanmorgen al terug een rondje wasmachine laten meedraaien om maandagmorgen terug aan te trekken. Ik vind deze legging gewoon zalig en heb er daarom zojuist nog 2 stuks bijbesteld.

Via 123superdeals.nl zijn er nog 2 leggings met jeanslook onderweg om eens uit te proberen.

Meestal draag ik een legging in combinatie met een lang overhemd of lange T-shirt. Omdat zogenaamde "long shirts" (lange T-shirts) in Europa minder gekend zijn, koop ik ze meestal via Amerikaanse websites waar ze blijkbaar dagelijkse kost zijn. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
05-03-2021 18:37:10 BerichtOnderwerp:
Niek
Erelid


Geregistreerd op: 31 Dec 2019
Berichten: 147
Woonplaats: Gelderland

Reageren met citaat

Handige tip.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
13-03-2021 11:12:51 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Vandaag werd de "Jockstrap" geleverd. Deze werd aangekocht omdat ik het persoonlijk niet leuk vind om mijn genitaliën te demonstreren bij het dragen van spannende kledij zoals een legging of een jegging in combinatie met kortere bovenkleding. Men kan het wel een beetje camoufleren door longshirts te dragen, maar dan is de keuze van bovenkleding weer beperkt.

De "Jockstrap 100" werd gekocht bij Decathlon voor de prijs van 9 euro (zonder verzendkosten).

Volgens mij is dit ideaal: De schelp zorgt voor een evenwichtig zicht in de geslachtstreek en laat toe om voor het even wat te dragen in combinatie met een legging. Een korte pull, korte shirt, het maakt niets uit want alles blijft even zedig. Ik kan zelfs bij oma op bezoek zonder schaamrood op de wangen. Wink

De strap kan gedragen worden zowel onder, als boven de slip. Persoonlijk geef ik de voorkeur om hem over de herenslip te dragen in verband met het korte toiletbezoek. De aangekochte strap zit bovendien zeer comfortabel, ik voel het totaal niet zitten en het geeft me terzelfdertijd een boost in mijn zelfvertrouwen om te blijven experimenteren met kleding, want als men denkt dat een panty onder een korte broek een uitdaging is, dan moet men eens een legging proberen waarbij ook het broekgedeelte zichtbaar is. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
23-03-2021 15:47:04 BerichtOnderwerp:
Niek
Erelid


Geregistreerd op: 31 Dec 2019
Berichten: 147
Woonplaats: Gelderland

Reageren met citaat

Ik heb zelf een korte rok die ik aan heb. Dat staat ook goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
31-07-2021 07:33:55 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Het nadeel van een legging? Er zijn geen zakken, dus heb ik maar eens uitgekeken naar een heuptas om de sleutels en portefeuille in te stoppen als ik ergens naartoe ga.
In de plaatselijke hypermarkt was de keuze snel gemaakt en het kost maar een paar euro.
Omdat de smartwatch het merendeel van de functies van de smartphone overneemt, kan deze laatste er ook bij zonder dat ik die regelmatig moet opdiepen.
Lekker altijd de handen vrij, ook al zijn er geen zakken. Ik heb hier ook een aantal rokken zonder zakken, dat ding zal dus regelmatig van pas komen.
Er liggen hier wel twee Schotse sporrans in de kast, maar de rode of de donkergroene tartan past niet dadelijk bij een andere outfit. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
03-08-2021 06:55:20 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Een tijdje geleden bij Decathlon een aantal leggings gekocht die ook (licht) regenbestendig zijn en een aantal die in de koudere periode de benen beter warm houden. Prijzen van rond de 18 euro zijn zeker aannemelijk.

Aan het weerbeeld te zien zullen ze, dit jaar, vroeg uit de kast mogen komen. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
07-08-2021 11:05:40 BerichtOnderwerp:
Niek
Erelid


Geregistreerd op: 31 Dec 2019
Berichten: 147
Woonplaats: Gelderland

Reageren met citaat

Dat ken ik niet. Regen bestendig..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
07-08-2021 11:44:43 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Niek schreef:
Dat ken ik niet. Regen bestendig..


Deze leggings houden de benen nog een tijdje droog tijdens lichte regenval. Het water parelt van de stof af. Na een tijdje, of bij meer regen, gaan de benen toch nat worden.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
02-10-2021 11:13:19 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Met de daling van de temperatuur is de dikkere legging van Arket ( https://www.zalando.be/arket-legging-black-aru41e009-q11.html ) al terug van de partij.

Een tijdje geleden had ik er een paar besteld om uit te proberen en ze zaten als een handschoen, maar toen was het nog te warm om ze te dragen. De laatste dagen waren een stuk frisser en dus ideaal om uit te testen.

Het is een geribde legging van Arket met fantasiegaatjes langs de naad van het been, (zie de 4de foto in de link naar Zalando), de huid is dus zichtbaar. Ik heb de legging al een aantal keer gedragen voor woon/werkverkeer en nog geen opmerking gehad in de kleedkamer of tijdens het winkelen in de supermarkt, het valt dus niet op. De lengte van de benen is niet variabel, dus zal de legging soms iets te lang uitvallen, maar voor de rest is de pasvorm perfect.

Ondertussen stond net de postbode aan de deur om de 3-extra-bestelde exemplaren te leveren. De voorraad staat dus op 5 stuks.

Een leuk voordeel van deze, toch zware, legging: Na het wassen is de legging reeds droog na 1 nachtje wasrek. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
02-10-2021 14:19:19 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Zo te horen en zien ruil je de panty voor de legging, ikzelf heb er ook een paar máár draag ze zelden . Juist om naar de pedicure te gaan, het is mss. Een goed idee om te gaan stappen ( iets rapper of wandelen) en je hebt ze natuurlijk in alle kleuren. Maar mijn voorraad panty's is nog groot en kan nog jaren ver! Very Happy Wink gr. Km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
02-10-2021 16:20:16 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

de kraanman schreef:
Zo te horen en zien ruil je de panty voor de legging gr. Km


Nee hoor, tijdens het weekend zijn rok en panty regelmatig van de partij. Tijdens de werkweek is een legging wel wat handiger en kan beter tegen een stootje dan een panty. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
01-12-2021 17:20:45 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Een legging met voetriempjes van het merk Mango. Ik wist zelfs niet dat het nog bestond.

Uit nieuwsgierigheid eentje besteld bij Zalando en het ding zat verrassend goed. Toen ik er nog eentje wou bijbestellen bleek de voorraad uit verkocht.

Dan maar gezocht op de merknaam zelf en Mango had nog net mijn maat in stock, 5 stuks. De deal was snel gesloten en die 5 stuks zijn op weg. Razz
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
04-12-2021 10:38:04 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Na de bestelling bij Mango kreeg ik een reclamebericht over de nieuwe collectie en de voetriempjes blijken opnieuw de opkomende modetrend te zijn. Leuk, maar mijn collectie bevat nu 6 stuks en ik kan dus een tijdje verder.

Marina dacht er even een snel voordeeltje uit te halen door er eentje uit mijn collectie "aan te slagen", maar de maat bleek daar anders over te beslissen Razz . Een beetje op haar teen getrapt en ze nam "het recht" om een ander type legging uit mijn collectie aan te slagen. Dezelfde maat, maar dit type past haar blijkbaar wel. Gelukkig heb ik van die leggings een stevige voorraad en mag ze er eentje hebben Laughing Cool Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Over leggings, jeggings en andere leuke spulletjes
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!