top

Leuk experiment met een jegging en een legging.

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Over leggings, jeggings en andere leuke spulletjes    Pagina 1 van 1

18-01-2021 08:47:44 BerichtOnderwerp: Leuk experiment met een jegging en een legging.
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Ik had een paar jeggings liggen die feitelijk een maatje te groot waren en niet mooi aanpasten aan de benen. De broekmaat zelf was goed en het zou jammer zijn om de broeken weg te gooien.
Gisteren dan maar in eentje de schaar gezet en ingekort tot een korte broek.
Vanmorgen een zwarte legging aangetrokken in combinatie met de korte zwarte broek en het resultaat is zeker naar de zin.
Het voordeel van de ingekorte jegging is dat de pijpen mooi aan de benen aanpassen en dus beter een geheel vormen.

Volgens Marina heb ik onzorgvuldig afgesneden, maar dat probleempje mag ze deze namiddag oplossen. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
20-11-2021 12:18:48 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Zelf kan ik het moeilijk beoordelen vanuit mijn kijkhoek, maar het blijkt dat een zwarte Falke Pure Matt 100 even ondoorzichtig zou zijn als een volwaardige legging.

Vandaag dan maar eens de proef op de som genomen en vanmorgen dus een Falke aangetrokken onder mijn extra-long-fit pullover. Tot nu toe heb ik nog geen reactie gehad van Marina, die echt wel kritisch kan zijn als er iets mis is met mijn kleding.

Als het lukt dan heeft het wel een groot voordeel: geen sokken meer nodig. Het klinkt misschien eigenaardig, maar ik haat het om blootvoets in mijn schoenen te lopen, als ik geen panty draag is het dus een sok.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
21-11-2021 10:44:16 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Het experiment werd gisteren, rond de middag, al terug afgebroken. Een Falke Pure Matt 100 (zwart) is dan wel ondoorzichtig, maar houdt blijkbaar geen warmte vast. Na een tijdje begon ik het koud te krijgen in regio's waar ik het anders nooit koud heb. Dan maar een korte jeansrok aangetrokken en het euvel was verholpen.

Vandaag dan het experiment terug gestart met een zwarte maillot over de Falke panty. Het geheel is nu 100% ondoorzichtig en heeft buitenaf dezelfde structuur als een legging.

Waarom dit experiment? Ten eerste vind ik het leuk om te doen en ten tweede ben ik op zoek naar een soort legging die aanpast als een panty, volledig vloeiend en rimpelloos, en toch draagbaar onder een long-shirt.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Over leggings, jeggings en andere leuke spulletjes
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!