top

De panty in de openbaarheid

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende   Pagina 3 van 6

17-11-2021 11:50:25 BerichtOnderwerp:
JanAugust
Lid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 32

Reageren met citaat

Vorige week zijn met ons gezin en een bevriend gezin 2 dagen naar een pretpark geweest. Het was daar behoorlijk druk.

Ik draag panty's & korte broek voor 2 redenen: omdat het fijn dragen is maar ook omdat ik sukkel met één knie: het lang dragen van een lange broek bezorgt me pijn in die knie. Dat in combinatie met 2 dagen slenteren door een pretpark is dus niet optimaal. Dus droeg ik panty + korte zwarte bermuda.

De eerste dag droeg ik een zwarte blikdichte panty. Tegen het einde van de dag begon mijn knie het ook koud te krijgen en dan begint die toch pijn te doen.

De tweede dag droeg ik een dikkere grijze panty met subtiel kabelmotief (Primark) en mijn knie-brace als extra ondersteuning en om de knie warm te houden.

Ja, zeker de eerste dag heb ik verbaasde blikken gezien. En op beide dagen kwam ik kennissen tegen.
De 2de dag bleek de combinatie met de knie-brace tot minder verbaasde blikken te leiden.

En opnieuw: jonge mensen en 'oudere' mensen (+50) zien het niet of trekken zich het niet aan. De verbaasde blikken kwamen weer van de 30-50 jarigen.

Groeten

J.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
17-11-2021 15:01:35 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Al eens een maillot geprobeerd? Wij noemen het een kousenbroek. Als het echt koud is dan draag ik het wel eens onder een rok of short. Het is lekker warm, (desnoods met een panty eronder), en het heeft ook wel een stoere look in combinatie met stevige stappers. Ik heb ze van Falke (Family) in de kleuren zwart, bruin en marineblauw. Allemaal kleuren die leuk te combineren zijn. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
23-11-2021 08:31:54 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Gisteren zoals steeds boodschappen gedaan bij Carrefour. Normaal gaan we beide in panty’s maar mijn echtgenote besloot om een lange broek te dragen.
Ondanks het koudere weer droeg ik een short met daaronder een zwarte panty van Kunert dit gecombineerd met grijze t-shirt en donker groen hemd en stevige zwarte bottines. De Fly and Care 40D is momenteel mijn favorite panty. Heeft een lichte glans en omdat het een steunpanty is voelt deze heel aangenaam rond de benen. Toch is deze, integenstelling tot enkele steunpanty’s van Falke, nog redelijk gemakkelijk aan te trekken. Schijnt ook nog behoorlijk door zodat je echt kan zien dat je een panty draagt. Voor mij is dit belangrijk. Draag niet graag te dikke panty’s. Vind persoonlijk dat je been nog beetje zichtbaar moet blijven.
Zoals Yvan reeds eerder schreef is zwart een kleur die blijkbaar niet opvalt. Heb verschillende medewerkers aangesproken omdat de rekken daar echt wel al een hele tijd leeg blijven. Geen enkele rare blik. Ook aan de zelfscan kassa’s waar het behoorlijk druk was en iedereen vrijwel naast elkaar staat geen enkele opmerking. Op de parking zag je pas echt goed dat de panty glanzend is, zeker als er een auto passeerde en de autolichten op mijn benen schenen. Bij normale auto lichten valt dit nog mee maar bij witte led-verlichting kan je er zeker van zijn dat je opvalt. Best grappig.
Donderdag gaan we met de tram naar Antwerpen shoppen en een kleinigheidje eten uiteraard met short en panty. Zie er al naar uit 😎
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
23-11-2021 10:05:21 BerichtOnderwerp:
Karen
Lid


Geregistreerd op: 19 Jan 2020
Berichten: 33

Reageren met citaat

Hoi Guy, als je liever niet wil dat een panty hard opvalt en je bent de kleur zwart toch een beetje beu, dan kan je ook altijd kiezen voor een nearly black (antraciet kleurige) panty. Dit is in feite ook een zwarte panty maar niet zo zwart zwart als je begrijpt wat ik bedoel. Ik draag er vandaag ook zo één van Kunert. Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
23-11-2021 11:00:53 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Karen,
Bedankt voor de tip.
Toevallig had ik me bij mijn laatste bestelling bij beenmode.nl niet allen zwart Fly and Care besteld maar ook enkel in Graphit gekocht. Was de tweede meeste donkere kleur. Heb deze alleen nog niet aangedaan. Vind Kunert echt een ondergewaardeerd merk. Hebben best leuke modellen en grotere maten. Ga bij Inno donderdag toch eens kijken voor wat extra panty’s 😉
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
26-11-2021 12:26:06 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Zoals eerder gezegd ben ik gisteren samen met mijn echtgenote naar Antwerpen geweest. Mijn echtgenote droeg een Wolford Neon 40 ik mijn Kunert. We namen de tram omdat met de wagen Antwerpen bezoeken vrijwel onmogelijk is. Omdat we opstappen aan de eindhalte is de tram meestal nog leeg als wij opstappen en kunnen we onze zitplaatsen vrij kiezen. Was wel ff anders gisteren. Ik vermoed dat de tram al een tijdje stond te wachten want toen we opstapten waren vrijwel alle zitplaatsen reeds bezet. Er was enkel nog plaats recht tegenover een inkomdeur. Bij elke halte stapten er meer mensen op. Waar wij zaten was nog een grotere ruimte waar men kon rechtstaan. Al snel was deze ook gevuld. Iedereen die opstapte keek recht op mijn benen. Als ik stap is de panty minder doorzichtig, echter als je zit rekt hij een beetje en wordt hij bijgevolg vrij transparant. Ook in de metro stations was het vrij druk. Via de Meir naar INNO geweest. Omdat er voor ons mannen geen dikke shorten te vinden zijn, voor vrouwen vind je dit wel, wou ik een lange dikke broek kopen en dan inkorten. Alleen is het niet eenvoudig om een geschikt model te vinden. De broek mag namelijk niet versmallen anders kan ze niet ingekort worden. Helaas deze keer niks gevonden. Op de terugrit was het iets minder druk op de tram. Onderweg naar huis met de auto even gestopt bij de lokale versmarkt. Was daar weer de enige met panty aan. Ik vermoed dat eens buiten er wel geroddeld zijn geweest. Gezien de drukte op de tram toch ff uit mijn comfortzone geweest maar uiteindelijk een leuke ervaring en voor herhaling vatbaar. Geen commentaar opmerkingen gehoord. Niet dat het me zou storen hé 😎
Heb nog een foto van op de tram maar zie niet hoe ik deze kan toegevoegde
in mijn berichtje (werk via gsm) ?
[/img]
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
26-11-2021 15:05:32 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Guy schreef:
Heb nog een foto van op de tram maar zie niet hoe ik deze kan toegevoegde
in mijn berichtje (werk via gsm) ?


Je kan, jammer genoeg, geen foto's rechtstreeks naar het forum uploaden door de aard van forum. Zelf gebruik ik een dienst zoals ImageShack waar ik mijn foto's drop en naar het forum doorlink.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
26-11-2021 16:15:27 BerichtOnderwerp:
man43
Lid


Geregistreerd op: 01 Jul 2012
Berichten: 26

Reageren met citaat

Sjiek man de tram of trein nemen is altijd een goede promotie voor de man in panty ....👍
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
26-11-2021 18:49:23 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Als ik zie waar ik jaren geleden stond op vlak van panty’s ?! Toen had ik nog schrik dat men het zou opmerken onder mijn lange broek, of dat de boord van de panty zichtbaar was op mijn rug als mijn hemd of t-shirt omhoog kroop. Nu heb ik de knop volledig kunnen omdraaien en kan het me niks meer schelen.
De reden dat ik mijn verhalen post is niet om lof te oogsten (alhoewel ik best fier op mezelf ben) ik wil gewoon iedereen duidelijk maken dat de meeste mensen er niet naar omkijken. Je zal altijd wel die ene hebben die lacht maar wat maakt het uit ?
Wat ik vooral spijtig vind is dat ik verschillende mannen ken die heel graag panty’s dragen maar ik helaas zo weinig mannen er in het openbaar mee zie rondlopen. Het is enkel op die manier dat we acceptatie kunnen bekomen bij een breder publiek. Enkel en alleen als men beseft dat het niet om één individu gaat maar om een grote groep gaat men het misschien in een bredere context zien. We zijn geen rare, vieze ventjes maar mannen met smaak, mannen die eens wat anders willen aantrekken dan steeds die lange broek.
Ik blijf alleszins reclame maken voor de man in panty.
Hopelijk lukt het jullie ooit om de schrik te overwinnen. Gewoon op de Meir in panty lopen is een ongelofelijke ervaring die met weinig anders is te vergelijken. “Go for it” zou ik zeggen
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
09-12-2021 05:43:18 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Hoi Guy,

Mooi verwoord en een heel herkenbaar verhaal. Zeker de vrees dat men de panty zou opmerken aan de enkels, héél herkenbaar. Laughing
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
09-12-2021 16:30:18 BerichtOnderwerp:
Marcel
Erelid


Geregistreerd op: 04 Jan 2018
Berichten: 108

Reageren met citaat

Vandaag met vrouwlief naar Ikea Amersfoort. Wij allebei een zwarte minirok, 20 denier zwarte glans panty en enkellaarsjes, hakhoogte 5 cm. Vrouwlief met gympen. Bij de zelfscan werden wij vriendelijk begroet door een, schatting, 30 jarige vrouwelijke bediende. Ik alles scannen en wat mij nog nooit eerder was gebeurd, scan ik "per ongeluk", 1 artikel teveel. De bediende er bij gevraagd.

Nog voordat ze ging corrigeren, zei ze: "Mag ik u een compliment geven dat u het aandurft om met hakken en rokje te winkelen?" Ik zei: "Dank je wel". Na het corrigeren, vervolgde zij: "Ik kan mij heel goed voorstellen dat het wel eens moeilijk moet zijn geweest". Ik antwoordde instemmend. Daarna, "Yes", dacht ik. Alweer een compliment!

Toeval bestaat niet zei vrouwlief tegen mij (vanwege het teveel scannen). En zo is het!
__________
Panty, hakken, rok voor De man? Jazeker wel! Kruip uit je eigen verzonnen kast. Wees authentiek. Durf de eerste stap te zetten!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
09-12-2021 18:22:51 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Als ik eraan denk, en als Marina haar ochtendhumeur het toelaat, zal ik morgen eens een paar snapshots laten nemen door Marina van mijn huidige favoriete outfit om naar- en van het werk te reizen en het dagelijks bezoek aan de supermarkt. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
15-12-2021 10:37:18 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Ja Guy ik kan me wel voorstellen dat jullie winkelbezoek op de Meir heeft deugd gedaan en een grote overwinning voor jezelf.
Hier in Waregem is hét wel niet zo druk maar er is toch genoeg volk. Ik begeef me ook in schort/rok met panty in stad en zoals je zegt is er weinig of geen opmerking. De angst voor wat gaan de mensen zeggen ligt vooral bij onszelf.
Drank U voor het delen ,en voor ieder moed om jezelf te zijn en ook zo onder de mensen te komen gr km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
18-12-2021 22:32:59 BerichtOnderwerp:
Marcel
Erelid


Geregistreerd op: 04 Jan 2018
Berichten: 108

Reageren met citaat

Wil niet zielig doen of aandacht vragen, echter, nul reacties op wat ik post de laatste tijd. Kom ik wel "door" op het forum?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-12-2021 09:44:53 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Marcel,

Begrijp je reactie ergens wel. Enerzijds vind ik het leuk als er reacties komen op een post. Anderzijds post ik vooral mijn verhalen om anderen te motiveren. Het is nooit mijn bedoeling om te posten om dan te kijken of er reacties komen. Maar we zijn allemaal mensen en beetje aandacht kan iedereen gebruiken. Je posts komen goed door en krijgen steeds mijn volle aandacht. Zoals alle andere berichten. Blijf posten, ook al komt er geen reactie. Ik ben ervan overtuigd dat ze vele mensen de moed geven om die stap verder te zetten.
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!