top

In het openbaar

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Over leggings, jeggings en andere leuke spulletjes    Pagina 1 van 1

27-11-2021 05:32:19 BerichtOnderwerp: In het openbaar
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Wat me opvalt is dat ik, met een legging aan, ook gemakkelijker de rest van de kleding aanvaardbaar maak, ook al draag ik soms een sweater die eerder een sweat dress is door zijn lengte (bijna halfweg het bovenbeen).

Onlangs de proef op de som genomen en de "sweat dress" aangetrokken in combinatie met een zwarte broekkous en stevige schoenen. Zo naar het werk en op de terugweg gestopt om boodschappen te doen in de plaatselijke Carrefour.

Buiten een vrouwelijke collega, die op de hoogte is van mijn kledingvoorkeur, heeft niemand wat opgemerkt. De dag nadien alles nog eens herhaald, maar idem dito.

Ik denk dat het veel te maken heeft met het feit dat men gaat wennen aan die kerel met zijn rare voorkeur van kleding.

Buiten het winterseizoen draag ik regelmatig een een panty onder een jeansshort om te gaan werken en boodschappen te doen. Ik ga hetzelfde experiment eens toepassen: een hele tijd verschijnen in jeansshort en panty en na een aantal dagen de short inruilen voor een jeansrok van ongeveer dezelfde lengte. Ik ben alvast benieuwd.

Echt leuk om te doe, ik hou ervan om de grenzen op te zoeken. Zolang de kleding maar zedig blijft, natuurlijk. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
28-11-2021 14:02:09 BerichtOnderwerp:
Niek
Erelid


Geregistreerd op: 31 Dec 2019
Berichten: 147
Woonplaats: Gelderland

Reageren met citaat

Ik ben nu ook een legging gekocht met print. Grijs, zwart. Dat kun je prima en lange trui op dragen.
Ik heb ook een skinny zwarte broek met een slangen print, dat krijg ik geregeld positief commentaar op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
31-12-2021 10:28:09 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Sinds het kerstverlof (van 23/12 tot en met 2/1) heb ik geen legging meer aangehad. De rok en panty, of kousenbroek hebben de voorkeur omdat ik hiermee toch leukere combinaties kan maken. Vanaf 3 januari begint de werkroutine weer en zal de legging weer volop in de running zijn om naar het werk te gaan.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
15-01-2022 10:24:23 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Ik kreeg van een medewerkster te horen dat ik toch maar "stiekem een kledingstuk inpik" dat feitelijk voor vrouwen is. Toen ik haar vroeg of ze dan ook bereid was om haar broeken, sokken en boxers in te leveren bij de 'mannenliga' kreeg ik als antwoord dat al die dingen van snit aangepast zijn naar de vrouwelijke normen.
Ik heb haar gezegd dat ik geen bezwaar heb tegen een paar zakken in mijn legging of panty en misschien zelfs een gulp. Wink Ze antwoordde dat ze niets tegen mijn kledingstijl had, maar dat het "niet eerlijk" was Rolling Eyes
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
16-01-2022 10:35:35 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Beetje absurd om van een vrouw te horen dat ze het niet eerlijk vindt omdat wij “hun”‘kleding dragen.
“Onze” kleding anders tailleren en het is plotseling vrouwenkleding is echt een beetje kort uit de bocht.
Zo zie je maar dat er nog altijd met 2 maten en gewichten gewogen wordt.
Ze hebben, terecht, zo hard gevochten voor gelijke rechten, voor emancipatie. Als wij dan op willen komen voor onze rechten krijgen we het deksel op de neus. Ik geef alvast geen duimbreed toe.
Heb de laatste tijd opgemerkt dat als je sterk in je schoenen staat, als je echt zelfvertrouwen uitstraalt, je niemand kan raken. Mensen vinden het dan blijkbaar vanzelfsprekend dat je in short en panty buitenkomt. Vroeger zou ik me bijna weg gestopt hebben als ik iemand tegenkwam. Nu zoek ik confronteerde situaties zelfs op om er nog sterker uit te komen. Is een proces dat niet over één nacht ijs gebeurd maar stap voor stap. Soms met een
stap terug maar uiteindelijk is het de enige weg naar vrijheid. Zowel in mijn hoofd als in mijn lichaam !
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
16-01-2022 12:27:24 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Het was blijkbaar de legging van Mango, met riempje onder de voet, die bij haar de doorslag gaf. Er is nochtans weinig van te merken omdat ik een zwarte, blikdichte panty onder de legging draag en het zwarte riempje dus quasi onzichtbaar is.

Ik ben er niet dieper op ingegaan omdat het sop de kool niet waard is. Mijn echtgenote heeft dat wel begrepen, als ze iets leuk vindt in de mannenafdeling, dan koopt ze dat gewoon en zanikt er niet over of het nu uit de mannen- of vrouwenafdeling komt. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
16-01-2022 22:26:12 BerichtOnderwerp:
Niek
Erelid


Geregistreerd op: 31 Dec 2019
Berichten: 147
Woonplaats: Gelderland

Reageren met citaat

Af en toe zullen wij reacties krijgen, die er niet toe doen,
Ook kunnen wij die ander hun gedachte niet snel veranderen.
Karig als je het tegen komt, en het komt in ieder geval onverwacht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
02-12-2023 15:18:34 BerichtOnderwerp:
rivanho
Aspirant lid


Geregistreerd op: 12 Nov 2023
Berichten: 11

Reageren met citaat

Yvan schreef:
Ik kreeg van een medewerkster te horen dat ik toch maar "stiekem een kledingstuk inpik" dat feitelijk voor vrouwen is. Ze antwoordde dat ze niets tegen mijn kledingstijl had, maar dat het "niet eerlijk" was Rolling Eyes


Vrouwen hebben al jarenlang kledingsstukken van de mannen ingepikt, vaak onder het mom van emancipatie. Blijkbaar werkt dat woord enkel als het in hun voordeel is Mad Nee hoor, ze zijn de laatsten die ons iets mogen ontzeggen !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-12-2023 08:51:11 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Sinds de koudere periode is aangebroken maakt de legging hoofdzakelijk de dienst uit, meestal met een 100 denier panty eronder en een extra-lange trui zodat alles zedig blijft. Een paar stevige schoenen, tot boven de enkel, om af te werken. Deze combinatie gebruik ik bijna dagelijks om naar- en van het werk te rijden en om boodschappen te doen.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
05-12-2023 11:29:14 BerichtOnderwerp:
rivanho
Aspirant lid


Geregistreerd op: 12 Nov 2023
Berichten: 11

Reageren met citaat

Yvan schreef:
Sinds de koudere periode is aangebroken maakt de legging hoofdzakelijk de dienst uit, meestal met een 100 denier panty eronder en een extra-lange trui zodat alles zedig blijft. Een paar stevige schoenen, tot boven de enkel, om af te werken. Deze combinatie gebruik ik bijna dagelijks om naar- en van het werk te rijden en om boodschappen te doen.


Ik hou het wel bij de rok maar daar gaat dan een warme legging onder, vaak een thermische panty in een heel zachte ondoorzichtige stof.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Over leggings, jeggings en andere leuke spulletjes
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!