top

Wat dragen we vandaag?

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen Ga naar pagina 1, 2  Volgende   Pagina 1 van 2

01-08-2021 07:19:07 BerichtOnderwerp: Wat dragen we vandaag?
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Per ongeluk bij Girav een paar T-shirts gekocht die toch net iets te lang zijn voor wat ze bedoeld waren. Blijkbaar zijn ze zelfs lang genoeg om te dragen over een paar ondoorzichtige panty's zonder onzedig te worden.

Dus vandaag een zwarte Falke Pure Matt 100 onder een zwarte T-shirt (extra long fit) van Girav. Een leuke combinatie voor thuis, maar net iets té kort om in de openbaarheid te dragen.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
24-11-2021 13:15:02 BerichtOnderwerp:
Ferdinand
Erelid


Geregistreerd op: 15 Jun 2012
Berichten: 165

Reageren met citaat

Vandaag na bijna een jaar weer eens mijn 120 den. zwarte Oroblu Chantal aangetrokken. Het is al een ouwetje maar hij ziet er nog goed uit en zit ook nog goed. Meestal draag ik dit soort dikke panty's als ik ga wandelen op Texel maar vandaag maar weer eens thuis onder een kort runnershort.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
04-12-2021 09:29:16 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Tijdens het snuisteren door de collectie kwam ik nog een zwarte Cette Moscow tegen. Met 120 denier, microfiber en zijdeglans de geschikte panty om nu te dragen in combinatie met short of rok.

Het gaat ook stilaan tijd worden om eens na te denken over de kleding voor kerstmis. Bij ons is het in beperkte familiekring, een viertal personen. Dat heeft natuurlijk wel een voordeel. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
05-12-2021 09:38:57 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Ook nog een donkerbruine Cette Moscow 120 den gevonden in de collectie. Deze doet vandaag dienst onder een denim minirok in combinatie met een donkerrode (bordeaux) hoodie.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
30-01-2022 17:00:52 BerichtOnderwerp:
marco
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 09 Mrt 2014
Berichten: 60

Reageren met citaat

Falke matt 50 zwart icm een zwarte denim rok en een paarse hoodie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
30-01-2022 21:29:07 BerichtOnderwerp:
Ferdinand
Erelid


Geregistreerd op: 15 Jun 2012
Berichten: 165

Reageren met citaat

Die Falke Pure Matt 50den. zijn heel fijne panty's om te dragen. Goeie keuze, Marco!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
05-02-2022 17:48:38 BerichtOnderwerp:
marco
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 09 Mrt 2014
Berichten: 60

Reageren met citaat

Klopt Ferdinand, ik heb inmiddels meerdere van deze panty in verschillende kleuren. maar voor het mooie moet ik eigenlijk weer eens mijn benen scheren. Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
13-09-2022 14:02:04 BerichtOnderwerp:
Ferdinand
Erelid


Geregistreerd op: 15 Jun 2012
Berichten: 165

Reageren met citaat

Sinds zondag zit ik met corona thuis. Ik voel me bij tijd en wijle belabberd, flink verkouden en adem halen gaat niet zo soepel als normaal. Maar goed, dit gaat allemaal ook weer voorbij. Ik scharrel thuis wat rond, doe simpele klusjes, lees een hoop en kijk af en toe even TV. Dit alles in een zwarte 80 den. Falke panty en runnershort. Dat is dan het voordeel van gedwongen thuis zitten. De hele dag onbelemmerd een panty dragen. Ook mijn vrouw moet nu thuis blijven omdat haar werkgever als beleid heeft dat men thuis moet werken als de partner corona heeft. Ze vindt het niet altijd leuk als ik dagenlang zo in panty loop maar nu laat ze me m'n gang gaan. Fijn! Volgende week weer naar school en dan gaat de lange broek weer over de panty aan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
13-09-2022 14:23:28 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Ferdinand schreef:
Sinds zondag zit ik met corona thuis. Ik voel me bij tijd en wijle belabberd




Ik zou me dan ook soms niet lekker voelen, zeker bij overmatig gebruik. Wink Mr. Green

Grapje hoor, Ferdinand. Ik wens je een voorspoedig herstel toe.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
13-11-2022 08:37:06 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Door het zachte najaar zijn de maillots nog niet uit de kast geweest. Nu het heel wat frisser begint te worden, mogen ze terug de dienst uitmaken. Dus gisteren een zwart exemplaar aangetrokken in combinatie met een zwarte trui en een blue jeans minirok. Vandaag ga ik voor het donkerbruine exemplaar in combinatie met een kaki minirok en bordeaux hoodie. Het is erg mistig vanmorgen en vind het dan erg prettig om dan even een frisse neus te halen in het park. Als de hond Gizmo het ziet zitten, dan mag hij mee. Wink

De kleding om morgen naar- en van het werk te rijden, met boodschappenronde na de werktijd, ligt ook al klaar. Zwarte longshirt, zwarte Falke 100 Pure Matt, zwarte, super strakke legging, (zit als een handschoen), van Mango en hoge, zwarte stappers van Palladium.
Marina draagt tegenwoordig bijna identiek: mid-blauwe longshirt, zwarte legging van Falke en haar kniehoge laarzen. Op het werk heb ik nog nooit een reactie gehad van de collega's, niet in de gezamenlijke kleedkamer, of op de weg naar de uitgang.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
13-11-2022 20:17:53 BerichtOnderwerp:
Niek
Erelid


Geregistreerd op: 31 Dec 2019
Berichten: 147
Woonplaats: Gelderland

Reageren met citaat

Ik had gisteren mijn zus en zwager op bezoek.
In het begin had ik een (dames) broek aan. Buiten gewandeld. Later thuis een hoody jurk met een opaque panty. Voelde erg goed om mee zo te kunnen kleden bij mijn familie.
Mijn dochter 16 en zoon 19 waren er ook bij. Geen enkel probleem.

Dat was 3 jaar geleden nog ondenkbaar. Met kleine stapjes verandert er uiteindelijk veel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
01-12-2022 12:08:57 BerichtOnderwerp:
wout
Lid


Geregistreerd op: 22 Feb 2013
Berichten: 40

Reageren met citaat

Ik ben vandaag naar m'n werk gegaan met een zwarte velvet 66 onder m'n broek, en zonder sokken. Ik voel me een beetje ongemakkelijk, m'n vrouwelijke collega aan de bureau tegenover mij draagt een dikke donkerblauwe panty bij haar jurk. Ik hoop dat dat van mij niet opvalt. Ik ben nog niet vaak met een panty onder m'n broek gaan werken.

Heeft iemand trouwens de Oroblu different 40 al gedragen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
02-12-2022 22:25:06 BerichtOnderwerp:
HoutHakker
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 278

Reageren met citaat

wout schreef:
Ik ben vandaag naar m'n werk gegaan met een zwarte velvet 66 onder m'n broek, en zonder sokken. Ik voel me een beetje ongemakkelijk, m'n vrouwelijke collega aan de bureau tegenover mij draagt een dikke donkerblauwe panty bij haar jurk. Ik hoop dat dat van mij niet opvalt. Ik ben nog niet vaak met een panty onder m'n broek gaan werken.

Heeft iemand trouwens de Oroblu different 40 al gedragen?


NIEMAND die dat opmerkt Wout, echt NIEMAND!
_________________
Ergens over klimmen, geen probleem, altijd een ladder mee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-12-2022 10:52:45 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Ik ben het eens met HoutHakker, niemand merkt het. De ongemakkelijkheid is wel begrijpelijk, zelf dacht ik vroeger ook dat ik door de mand zou vallen omdat de panty "zichtbaar" was aan de enkels. Een ongegronde angst, als ik het zo mag noemen, die snel verdwijnt.

Binnen 14 dagen is er op het werk een afscheidsfeestje voor een collega die met pensioen gaat. Waarschijnlijk een jeansshort en zwarte maillot, (of misschien een zwarte panty, afhankelijk van het weer), die de dienst gaan uitmaken. Mijn collega's zijn het allang gewoon dat mijn kleding "buiten de lijntjes kleurt". Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
04-12-2022 19:18:21 BerichtOnderwerp:
Carlos
Aspirant lid


Geregistreerd op: 24 Jan 2013
Berichten: 14

Reageren met citaat

Draag dagelijks panty steunkousen 40 den, nooit enige reactie gehad, priv� of op het werk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!